2019-08-31, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Longdrink
Men är det verkligen INGEN som har info om hur de ligger till med hennes förhållande??

Brukar stå i sladder tidningarna men inget alls om BI. Kanske dom tröttnat på att skriva om
familjen?
Citera
2019-08-31, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Longdrink
Men är det verkligen INGEN som har info om hur de ligger till med hennes förhållande??

Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Brukar stå i sladder tidningarna men inget alls om BI. Kanske dom tröttnat på att skriva om
familjen?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/6j8jEQ/biancas-besked-om-karleken-gor-inte-gott
Det ser ut som att ni har avföljt varandra i sociala medier igen?
– Ja, så är det just nu, förhållanden går upp och ner, det är tydligt mellan mig och Phillipe, säger hon och skrattar.

Så antingen är dom i en "off/paus"-period eller så är det slut igen.
Citera
2019-08-31, 15:43
Medlem
Shakespeareares avatar
Trots att hon lagt så mycket pengar på sin lägenhet så gillade jag inte resultatet, inte alls. Inte ens stuckaturerna var riktigt Östermalm, snacka om att sakna klass. Inte så bra reklam för styvmodern Åsa Igrosso som tydligen valt i princip allt.

Jag bor där själv och ser hur allt fler förstör det som gör Östermalm, folk som har pengar och ändå saknar smak. Jag hade inte lagt ens en miljon på en Östermalm-våning med det extremt fula köket och de fula garderoberna som Åsa valt.

Usch, bort från Östermalm med er äckliga trash!
Citera
2019-08-31, 18:47
Medlem
Skankhun7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaboya
Har säkra källor på att bianca låg med Mwuana under Lollapalooza. Det är anledningen att det är slut och hon gått under jorden.

Har hört liknande, från säkra källor
Citera
2019-09-02, 22:32
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Kan du berätta något mer?

Mwuana är 30+ och börjat rappa. Brukade vara sorgligt, tragiskt, patetiskt, wiggervarning men nu är det tydligen hyllat.
Citera
2019-09-03, 10:56
Medlem
KarlSchwartzs avatar
Den där gigantiska hakan bianca har är inte å leka med. hennes nya smeknamn borde vara fröken hakan från å med nu

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/2RLzq/kollapsade-efter-jobbet-grat-hysteriskt
Senast redigerad av KarlSchwartz 2019-09-03 kl. 11:00.
Citera
2019-09-03, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlSchwartz
Den där gigantiska hakan bianca har är inte å leka med. hennes nya smeknamn borde vara fröken hakan från å med nu

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/2RLzq/kollapsade-efter-jobbet-grat-hysteriskt

Ser inget konstigt eller fel med hennes haka alls.
Citera
2019-09-03, 18:25
Avslutad
Bianca Ingrosso verkar tillhöra dom som representerar allt som är dåligt i Sverige för tillfället. Inskränkt, lever i en (kändisbubbla), har noll koll på vad som händer ute samhället, besatt av i-landsproblem, influencer, attentionwhore etc.
Citera
2019-09-03, 18:36
Medlem
Musslis avatar
Kollade en stund på filmen där hon visar runt i sin nya lägenhet. Ord som fiskeben, mörkat glas och kostigt (dyrt) kom ur hennes mun. Hon är duktig på det hon gör men verkar inte direkt supersmart.
Citera
2019-09-04, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Kollade en stund på filmen där hon visar runt i sin nya lägenhet. Ord som fiskeben, mörkat glas och kostigt (dyrt) kom ur hennes mun. Hon är duktig på det hon gör men verkar inte direkt supersmart.

Indirekt smart så det är sådant som gör henne "charmig" och lockar tittare.
Citera
2019-09-04, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Trots att hon lagt så mycket pengar på sin lägenhet så gillade jag inte resultatet, inte alls. Inte ens stuckaturerna var riktigt Östermalm, snacka om att sakna klass. Inte så bra reklam för styvmodern Åsa Igrosso som tydligen valt i princip allt.

Jag bor där själv och ser hur allt fler förstör det som gör Östermalm, folk som har pengar och ändå saknar smak. Jag hade inte lagt ens en miljon på en Östermalm-våning med det extremt fula köket och de fula garderoberna som Åsa valt.

Usch, bort från Östermalm med er äckliga trash!

Varför skulle målet vara att efterlikna gamla stela Östermalm? Tycker resultatet är riktigt lyckat, modernt men ändå klassiskt på ett smakfullt vis.

Däremot förstår jag inte hur hon tänkte med de där fula små korgarna hon hade i hallen precis när man kom in. Hon lägger typ 12 miljoner på en lägenheten och inredning i övrigt men väljer att ha typ jysk-korgar i hallen, märkligt.
Citera
2019-09-05, 12:49
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Hon lägger typ 12 miljoner på en lägenheten och inredning i övrigt men väljer att ha typ jysk-korgar i hallen, märkligt.
De hade såna korgar hemma hos pappa när hon var liten.
Nostalgi som ger en lite skön hemkänsla när man kliver in genom dörren, helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in