2019-08-28, 20:48
Medlem
Men är det verkligen INGEN som har info om hur de ligger till med hennes förhållande??
Citera
2019-08-29, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denxdam
Hon vet ju inte ens vad det olika sakerna heter som hon renoverat eller köpt.
Jag vet inte vad varenda del heter i min bil ändå är jag väldigt nöjd med den.
Citera
2019-08-29, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Jag vet inte vad varenda del heter i min bil ändå är jag väldigt nöjd med den.

Lite skillnad på delar i en bil (för en icke bilintresserad kvinna) och en lägenhet där man själv valt ut vad man ska ha för något. Dessutom är det ren basic allmänbildning att veta det hon frågade om.

Har sett henne i olika TV-intervjuer då hon t.ex. frågar den som intervjuar: "vad menas med komplex?". Tror det var Skavlan eller Hellenius.

Hon verkar ju inte ens fatta att hon måste betala hyra/avgift för en lägenhet.
Citera
2019-08-29, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denxdam
Lite skillnad på delar i en bil (för en icke bilintresserad kvinna) och en lägenhet där man själv valt ut vad man ska ha för något. Dessutom är det ren basic allmänbildning att veta det hon frågade om.

Har sett henne i olika TV-intervjuer då hon t.ex. frågar den som intervjuar: "vad menas med komplex?". Tror det var Skavlan eller Hellenius.

Hon verkar ju inte ens fatta att hon måste betala hyra/avgift för en lägenhet.

I TV-intervjuer är hon inte imponerande,och jag blir lite beklämd av det här med hennes lägenhet.Läste någonstans att det var hennes pappas fru som inrett lägenheten,det säger mycket.Pappan är en snobb som alltid vill ha det bästa och dyraste och kan gå över lik om så är.Han har väl en del konkurser bakom sig i både Spanien och Sverige?Är skyldig sin svärfar pengar,och kommer troligtvis att lura av Bianca pengar också.Finns nog många hål i hans restauranger i Spanien som han kan övertyga Bianca om att det är bra investeringar

Måste ändå säga att jag är djupt imponerad av Biancas begåvning inom dans och musik.
Tycker hon har varit den duktigaste dansaren i Lets dance,ingen annan har ens varit i närheten av hennes dans.Har även hört henne sjunga och det är verkligen något hon kan,så jag hoppas vi i framtiden kommer att få lyssna på sångerskan Bianca.
Citera
2019-08-29, 03:05
Medlem
För jävla fin lägenhet
Senast redigerad av Eisenbeever 2019-08-29 kl. 03:09.
Citera
2019-08-29, 21:23
Medlem
Har säkra källor på att bianca låg med Mwuana under Lollapalooza. Det är anledningen att det är slut och hon gått under jorden.
Citera
2019-08-31, 06:33
Medlem
Läste att hon håller på att sälja sin lägenhet i Norra Djurgårdsstaden för 3 995 000 kr. Det är en halv miljon mindre än vad hon köpte den för.
Citera
2019-08-31, 09:39
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Läste att hon håller på att sälja sin lägenhet i Norra Djurgårdsstaden för 3 995 000 kr. Det är en halv miljon mindre än vad hon köpte den för.

Den gick för minst 4 200 000, i det läget plockades annonsen bort. Och detta var i december/januari nånting så det är inte direkt färskt "skvaller"
Citera
2019-08-31, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott
Den gick för minst 4 200 000, i det läget plockades annonsen bort. Och detta var i december/januari nånting så det är inte direkt färskt "skvaller"

Ok då blev förlusten bara några hundra tusen. Läste om det i en artikel från 29/8.
Citera
2019-08-31, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Ser på showcasten och hon har ju för fan en otroligt bra och unik sångröst, bäst i familjen Wahlgren! För fan, hon måste signas nånstans och släppa musik pronto!

Nej i sångröst slår BI inte sin moder och
broder med hästlängder
Citera
2019-08-31, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott

En liten förlust affär mao drabbar ingen fattig.
Citera
2019-08-31, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaboya
Har säkra källor på att bianca låg med Mwuana under Lollapalooza. Det är anledningen att det är slut och hon gått under jorden.

Kan du berätta något mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in