Citat:
Ursprungligen postat av
denxdam
Lite skillnad på delar i en bil (för en icke bilintresserad kvinna) och en lägenhet där man själv valt ut vad man ska ha för något. Dessutom är det ren basic allmänbildning att veta det hon frågade om.
Har sett henne i olika TV-intervjuer då hon t.ex. frågar den som intervjuar: "vad menas med komplex?". Tror det var Skavlan eller Hellenius.
Hon verkar ju inte ens fatta att hon måste betala hyra/avgift för en lägenhet.
I TV-intervjuer är hon inte imponerande,och jag blir lite beklämd av det här med hennes lägenhet.Läste någonstans att det var hennes pappas fru som inrett lägenheten,det säger mycket.Pappan är en snobb som alltid vill ha det bästa och dyraste och kan gå över lik om så är.Han har väl en del konkurser bakom sig i både Spanien och Sverige?Är skyldig sin svärfar pengar,och kommer troligtvis att lura av Bianca pengar också.Finns nog många hål i hans restauranger i Spanien som han kan övertyga Bianca om att det är bra investeringar
Måste ändå säga att jag är djupt imponerad av Biancas begåvning inom dans och musik.
Tycker hon har varit den duktigaste dansaren i Lets dance,ingen annan har ens varit i närheten av hennes dans.Har även hört henne sjunga och det är verkligen något hon kan,så jag hoppas vi i framtiden kommer att få lyssna på sångerskan Bianca.