Citat:
Ursprungligen postat av
makullerad
Jag dricker kaffe jämt och får i mig vätska. Tränade mycket och blev väldigt stressad i en relation pga att jag har problem med anknytning. Påbörjade därför behandling med lamotrigin för tre veckor sedan. Det är vad som oroar mig lite eftersom jag blir alldeles full av blåmärken och nu när de gått över har jag plötsligt illamående och svart, du vet. Eftersom jag är stabil egentligen äter jag lägsta dos och ska inte höja något alls utan stå kvar på 25 mg enbart för att underlätta pga tidigare trauman. Dvs jag har inte borderline eller bipoläritet eller epilepsi osv. Medicinen ska enbart hjälpa mig att släppa taget om en relation utan att känna gammal smärta.
Att man ska behöva ta piller för att hantera ett uppbrott det är helt sjukt och onaturligt. Som sagt jag hade tagit mig ur allt det där jag var redo för en nystart på livet men det var som om hela samhället gick emot mig helt plötsligt var hon överallt igen efter att inte ha sett henne på en massa år så var hon exakt överallt helt plötsligt. Jag kunde inte ens gömma mig hemma i mitt badkar. Det är en sak att vara psykotisk med hänsyftningsideer men dom här jävlarna hade direkta citat och det är inget man tar upp med psyk om man värnar sin frihet.
*BAM*
Så blev hon ”min gullkanin” igen
Im in love with a fairytale even though it hurts typ
Vi hade knappt ett förhållande men alla snappade upp hur oskuldsaktigt förälskad jag var.
Och det används emot
mig varje dag som piska, jag kommer
inte undan vart jag än gömmer
mig. Inne på psyk vet dom mer om mig än jag själv dom hånar och torterar mig därinne.
Jag vet inte vad dom får ut av det bara det kan inte vara någon prestige att plåga en sån som mig, en dammig fossil liksom.
Det här vuxna människor btw inga duvungar