Citat:
Du använder mina ord när du framför, att HD var den som haft det största motivet till att röja sin rival LW ur vägen, detta är något som jag har framfört inom denna tråden sedan långt bakåt i tiden.
Sedan påpekar du att LW varit Bipolär, och här opponerar jag mig å de kraftigast mot din lögn- spridning, varför ? ... därför jag vet med 100%-ig säkerhet att du ljuger värre än en häst galopperar just i detta fallet.
Du menar alltså på fullt allvar att LW skulle varit manisk och deprimerad inom olika perioder då hon levde ?
Du sitter där bakom ett anonymt nick och påstår att LW skulle haft kraftiga förskjutningar i sitt stämningsläge och använt Cipramil medicinering mot sin manodepressivitet ?
Du menar att LW skulle haft skov med sänkt stämningsläge och minskad energi ?
Nej ! LW hade inte ens det motsatta hypomani, varken manodepressivitet eller hypomani har förekommit hos LW.
Det finns sjukjournaler som berättar det motsatta till vad du försöker att påpeka.
Lägg ner ditt dösnack om Lena Wesström.
Sedan påpekar du att LW varit Bipolär, och här opponerar jag mig å de kraftigast mot din lögn- spridning, varför ? ... därför jag vet med 100%-ig säkerhet att du ljuger värre än en häst galopperar just i detta fallet.
Du menar alltså på fullt allvar att LW skulle varit manisk och deprimerad inom olika perioder då hon levde ?
Du sitter där bakom ett anonymt nick och påstår att LW skulle haft kraftiga förskjutningar i sitt stämningsläge och använt Cipramil medicinering mot sin manodepressivitet ?
Du menar att LW skulle haft skov med sänkt stämningsläge och minskad energi ?
Nej ! LW hade inte ens det motsatta hypomani, varken manodepressivitet eller hypomani har förekommit hos LW.
Det finns sjukjournaler som berättar det motsatta till vad du försöker att påpeka.
Lägg ner ditt dösnack om Lena Wesström.
Jag förstår inte varför det är så självklart att HD hade största motivet att mörda LW. SD hade väl lika stort motiv? Bevisa för HD att LW inte betydde något, att reparera äktenskapet utan att behöva ha LW med i tankarna. Visst HD hade möjligtvis motiv för att LW haft ett förhållande med hennes man men inte större motiv än SD. Han hade mycket mer att förlora, HD hade lämnat honom och LW var nog inte så intresserad av honom längre. Han förlorade båda och syndabocken blev LW, hon hade förstört allt för honom och sedan nobbade honom dessutom. Obs spekulation! Men möjligt scenario, men var kommer HD in i bilden? Planerat eller inte? Vill ha FUP:en nu!