• 1
  • 2
2019-09-03, 13:36
Medlem
Jag har sett att denna frågan har ställts på diverse ställen som tex Familjeliv.se
och att många kvinnor svarat att de gillar lite tjocka män med personlighet osv, men jag antar också
att dessa kvinnor är tjocka och relativt fula

Så som frågan lyder, vad dras SNYGGA tjejer till i dagens samhälle?

(Snygga tjejer = Smala, vältränade, tight kropp, fint ansikte)
Citera
2019-09-03, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shun0
Jag har sett att denna frågan har ställts på diverse ställen som tex Familjeliv.se
och att många kvinnor svarat att de gillar lite tjocka män med personlighet osv, men jag antar också
att dessa kvinnor är tjocka och relativt fula

Så som frågan lyder, vad dras SNYGGA tjejer till i dagens samhälle?

(Snygga tjejer = Smala, vältränade, tight kropp, fint ansikte)

Samma som genom alla tider: Pengar och självbekräftelse
Citera
2019-09-03, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Samma som genom alla tider: Pengar och självbekräftelse

Bullshit, i förhållande kanske. Men är du ute på stan och festar, eller om du ska få tjejer att märka
dig så kan de knappast räkna in din månadslön bara av att kolla på dig (Vem som helst kan klä sig fint)
Citera
2019-09-03, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shun0
Bullshit, i förhållande kanske. Men är du ute på stan och festar, eller om du ska få tjejer att märka
dig så kan de knappast räkna in din månadslön bara av att kolla på dig (Vem som helst kan klä sig fint)

Sant. Då måste man vara kändis också.
Citera
2019-09-03, 13:57
Medlem
Killar som bryr sig om hur de ser ut och tar hand om sig. Bra klädstil. Inte överviktig. Självsäker. Humor.
Citera
2019-09-03, 14:02
Medlem
Nummer 1 vad de dras till är definitivt om de ser en kille som ser bra ut och de ser att han umgås med en snygg tjej (ofta hans flickvän). Det vill säga, de vill ha det som alla andra tjejer vill ha. Att ha killkompisar vid sin sida hjälper också till, det tar liksom bort "creepy-stämpeln" tjejer kan sätta på ensamma killar annars.
Citera
2019-09-03, 14:05
Medlem
53....so whats avatar
Varför ställer du en fråga som har 1000 olika svar?

Snygga tjejer finns överallt, i alla samhälskick, möjligt att de finns speciella saker som kan ha en eller flera dragningskrafter för visssa av dessa. Visst finns det listat sådant som makt, pengar, status o annat, men skulle välja bort dessa omedelbart.
Övriga sammanhang spänner över i stort vad som helst.
Citera
2019-09-03, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Nummer 1 vad de dras till är definitivt om de ser en kille som ser bra ut och de ser att han umgås med en snygg tjej (ofta hans flickvän). Det vill säga, de vill ha det som alla andra tjejer vill ha. Att ha killkompisar vid sin sida hjälper också till, det tar liksom bort "creepy-stämpeln" tjejer kan sätta på ensamma killar annars.

Om man behöver killkompisar för att ragga är man nog inte del alphan som du vill visa tjejen att man är.

"killkompisar" pfahahaha. Vad är det här? Högstadiet?

Om han har en snygg tjej som han umgås med varför ska han behöva ragga upp en till motverkar liksom syftet till hela frågan. "Vad tittar snygga tjejer på?" "De tittar på om du är med en snygg tjej". Bra tips.
Senast redigerad av BlackRockInc 2019-09-03 kl. 14:15.
Citera
2019-09-03, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Om man behöver killkompisar för att ragga är man nog inte del alphan som du vill visa tjejen att man är.

"killkompisar" pfahahaha. Vad är det här? Högstadiet?

Jag förstår hur du tänker, men jag menar till exempel har jag läst att på Tinder så rekommenderas killar att ha med iaf någon bild där man umgås med några vänner. Det stärker bilden av att man är en kille som folk gillar att umgås med.

Btw, frågan var vad dras snygga tjejer till. Inte hur man bäst raggar upp en tjej. Så jag ser inget konstigt med mitt svar att snygga tjejer dras till killar som de ser redan har flickvänner, det får dem att tänka ungefär "om den tjejen gillar honom måste han vara ett riktigt kap". Vilket gör att dem blir mer attraherade av dig.
Senast redigerad av next-chapter 2019-09-03 kl. 14:19.
Citera
2019-09-03, 14:24
Medlem
Stygga, farliga män.
Citera
2019-09-03, 14:40
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Självsäkerhet och att man inte påverkas av hennes snygghet. Kvinnor är lite lustiga så dom absolut osäkraste tjejerna jag känner är också sanslöst snygga så snygga tjejer är inte på något sätt svårare om du inte påverkas av hennes yttre men om du påverkas och hon märker det så har du ju satt dig själv i ett underläge. När du däremot inte påverkas av hennes snygghet även när hon försöker använda sin snygghet för att manipulera dig vilket är ett trick som funkar i 99 av 100 på män så vänder du snabbt på steken och när snyggot börjat fjäska så är du hemma.
Citera
2019-09-03, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Jag förstår hur du tänker, men jag menar till exempel har jag läst att på Tinder så rekommenderas killar att ha med iaf någon bild där man umgås med några vänner. Det stärker bilden av att man är en kille som folk gillar att umgås med.

Btw, frågan var vad dras snygga tjejer till. Inte hur man bäst raggar upp en tjej. Så jag ser inget konstigt med mitt svar att snygga tjejer dras till killar som de ser redan har flickvänner, det får dem att tänka ungefär "om den tjejen gillar honom måste han vara ett riktigt kap". Vilket gör att dem blir mer attraherade av dig.

Inte fn vet jag. Vem bryr sig om Tinder. Det finns säkert massa teorier om Tinder.
Om du är ful spelar det nog ingen roll om du har 10 vänner på bilderna eller ingen.
Det är inget SNYGGA tjejer kommer bry sig om.

Fast att just SNYGGA tjejer dras till upptagna killar är nog inte bevisat någonstans.
Det du syftar på att en man är pre-qualified om han visar att han är med en annan tjej. Men det har inget med att just SNYGGA ska gilla en.

Precis som du skiter i om en brud är tillsammans med en ful eller snygg kille.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in