Oleary's på Arlanda... Ett gäng av de lataste negersläkten till personal ni kan tänka er. Aldrig varit med om varken sämre service, intresse eller mat. Vi var nästan själva i restaurangen . Väntade på hamburgarna (3st) i 1h och 5min. Då gick vi, hade inte ens fått in drycken trots påminnelser.. äckligaste sämsta ever.
Dom har stängt en av sina resturanger på Arlanda ( inrikes T4 ) Terminal 2, 5 och Skycity finns kvar.
Apropå O'Learys så blir de bara sämre år för år. Maten har väl aldrig varit något vidare men i takt med att de börjat ompositionera sig som nån sorts lekland för svensexor har de också lagt om sin rekryteringspolicy till att bara anställa artonåringar som duger till att plocka upp förlupna skumgummibollar och dylikt. Någon sportbar är det väl knappast längre. När jag var där sist överhörde jag två finniga saker ur personalen som diskuterade vilken stad Elfsborg kunde tänkas komma från.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!