2019-09-02, 21:55
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Sverige har fortfarande mycket få grova våldsbrott jämfört med de flesta andra länder i världen.
Feltänk där. Du ska jämföra med Sverige förr och nu.
Citera
2019-09-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Vad jag vet har han aldrig sagt det, men det brukar attribueras till honom.

Nej, jag levde inte heller på den tiden. Men vi kan säga så. Vi låter det attribueras honom.

Hur som, så tycker jag att när man gör samma sak om och om igen med ett negativt resultat, då är man och naggar lite på kanten till vansinne. Eller som i detta fallet, maktfullkomlighet och ideologisk tjurskallighet.
Citera
2019-09-02, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Jo, det har ökat ofattbart mycket.
Ofattbart mycket? Nej! Förstår att sverigehatare i SD vill tycka så men det beror nog mest på sjukdomen.
Citera
2019-09-02, 21:58
Medlem
Stones avatar
Tänk er effekten om dessa samtal sker utan SD. Sen inom kort kommer ytterligare dödsskjutningar men nu genom ett dagisfönster. Tänk er en ytterligare terrorattack samt med några fler Imamer som omhändertas. Det kommer rinna över för svensken som kommer proteströsta. SD är beredda 2022. Resten av Sverige är det inte. Jag vill inte ha plåster på problemen. Jag vill inte ha problemen.
Citera
2019-09-02, 21:59
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Det som de flesta - alltså här - inte har förstått att: alla frågor med den sjuka invandringen, har fått ett svar längre fram. Tror faktiskt att de flesta politiker är en produkt av "nyttiga idioter" och inte har den intelligens att de förstår vidden av sitt handlande. De gör sitt jobb karriärmässigt och är en produkt av Medias (Bonniers) malande av rätt tyckande har långsamt malts in. Kompassen av vad som egentligen är rätt och fel har suddats ut och produkten har blivit...nyttig idiot.

Sen har vi gruppen som förstår helheten och som är hänsynslösa och håller på sitt. Kanske kan man kalla dessa för egoister för kalla... men nu för tiden måste man nog kalla dessa för realister. För Sverige har förändrats så snabbt, att nu måste man hålla på sitt och de som gör tvärtom är naiva, hur goda än deras avsikter är.

Det här med att hälsa, hålla upp dörren och visa samhörighet kan nog glömmas. Här visar istället löpsedlarna 10 goda råd för snabb skilsmässa, bonusbarn, samkönade äktenskap och fördelen med onani.

Splittringen i samhället gagnar globallisterna - de som inte vill ha yttre gränser och en utopi av att alla folk-grupper ska leka med varandra. Men herregud hur kan såna ytliga och naiva tankar få såna konsekvenser som det har fått med Sverige?

Nu kan ingenting förändras eftersom det är kört men att se ljuset är inte försent för nån!

Eller hur? Mamma berättar t.ex att där hon växte upp i en by i mellannorrlands inland med ca 600 innevånare, så fick man som barn passa sig riktigt noga att inte vandra ensam öst-på-byn om man bodde väst-på-byn, då kunde man få smörj - fan inte ens två fotbollsklackar från samma stad kan träffas utan att det blir bråk... hur tror man att ska gå och hålla ihop folk från olika länder och kulturer?... det kommer alltid vara vi och dom!
Dock bevisligen lugnare ju mer homogent området är...
Senast redigerad av CHALLETVAERVIGG 2019-09-02 kl. 22:11.
Citera
2019-09-02, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Feltänk där. Du ska jämföra med Sverige förr och nu.
Nej man jämför givetvis med andra länders utveckling om man nu inte är s(d)innessjuk vilket alltför många verkar vara i Sverige.
Citera
2019-09-02, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Tänk er effekten om dessa samtal sker utan SD. Sen inom kort kommer ytterligare dödsskjutningar men nu genom ett dagisfönster. Tänk er en ytterligare terrorattack samt med några fler Imamer som omhändertas. Det kommer rinna över för svensken som kommer proteströsta. SD är beredda 2022.
SD är inte beredda 2022 de är inte ens beredda 2456. SD har inga seriösa lösningar. Bara floskler och vi mot dom retorik som mest leder till ytterligare friktion och våld.
Citera
2019-09-02, 22:04
Medlem
Stones avatar
Citat:
SD är inte beredda 2022 de är inte ens beredda 2456. SD har inga seriösa lösningar. Bara floskler och vi mot dom retorik som mest leder till ytterligare friktion och våld.

Ni vill ju slåss, det ligger i er natur.
Citera
2019-09-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Ni vill ju slåss, det ligger i er natur.
?? Jag är en lover inte en fighter.
Citera
2019-09-02, 22:08
Medlem
Stones avatar
Citat:
?? Jag är en lover inte en fighter.

Ähh, du säger att det kommer bli bråk bara för att man ställer krav, burar in och utvisar våldsverkare.
Citera
2019-09-02, 22:13
Medlem
groovesnuss avatar
Korkat att utesluta SD, dom är ju dom riktiga experterna på gatuvåld.
Citera
2019-09-02, 22:14
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Morgan Johansson efter mordet: ”Vilka fega och avskyvärda odjur”

Borde ha sagt ”Vilka fega och avskyvärda odjur vi har importerat”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem