Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Det skall mycket till för att kunna provocera mig, så du får allt ta i lite bättre om du skall lyckas.
Nu skall jag berätta en sak för dig och det blir följande sagt. Klockan🕙22:34 skrev SD👤 till Lena Wesström under den då aktuella måndags-kvällen och bara ett kort tag därefter hände något högst egendomligt, först med SD👤 sedan mellan SD👤 och HD👤 och slutligen även JG👤 ... Eftersom du påstår att jag enbart sprider desinformation, så ber jag dig vänligen att nu bevisa enigt ovan skrivet är osannfärdigt.
Mvh/ @JokerMannen
Först och främst... Det är du, som nu återigen, kommer med ett påstående som du presenterar som FAKTA. Bevisbördan ligger alltså på dig!
Sedan... Skrev? Via vaddå? Messenger, SMS på mobilen? Vad?
Och enda sättet att motbevisa det, är ju om vi andra här i tråden nu har tillgång till t.ex deras mobiler, konton på deras social medier, eller vad de nu skrivit ifrån, så att man har någon form av insyn i detta... Enda sättet för oss att ”motbevisa” ett sådant här påstående annars, blir isåfall när vi får tillgång till FUP...
Återigen, bevisbördan ligger hos dig! Det är DU som påstår något, och lägger fram som FAKTA här i tråden!
Vi ifrågasätter dock din trovärdighet... Inte bara för det du skriver i denna tråd, utan även p.g.a annat som du skrivit i andra trådar här på forumet...
Du snackar skit som vanligt...