2019-09-02, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nej gud bevars, jag blir kvar hemma jag, eller på jobbet förresten. Jag har ju ett sånt.
För övrigt har jag INGET emot LW och hur du överhuvud taget fått för dig det begriper jag inte.
Det är ju JAG som tycker hon förtjänar att kallas vid namn. Inte som Hjärsta-kvinnan som du trilskas med att kalla henne var och varannan gång. Men nu räcker det med den här diskussionen, du har ett annorlunda sätt att tänka och uttrycka dig på än de flesta andra människor och så lär det väl förbli.
Have a nice one imorgon på daglig verksamhet, god natt!
Han använder uttrycket ”Hjärsta-kvinnan” för att låta mer insatt och upplyst i det här, än vad han faktiskt är... Utöver detta så uttrycker han sig otroligt konstigt... Sen det senaste dygnet har han börjat skriva mer annorlunda, än vad han t.ex gjorde igår, ju mer man pressat honom på de uppgifter han presenterar som ”fakta” i tråden.

Jag tror inte på en sekund att LWs vänner kallade henne för ”Hjärsta-kvinnan”... Va i helvete!??? Vilka vänner kallar en för nåt sånt... Helt sjukt...

Sen sa JM att han tyckte mycket om LW och ger intryck av att han kände henne väl, att han och hans ”kollega” varit på brottsplatsen vid två tillfällen, säger exakt hur mycket LWs dörr stod öppen, att hon gick på diazepam på recept från läkare för att sova på (5mg och 10mg men uppgav fel färger på tabletterna), det exakta antalet meter mellan hennes bostad och fyndplats (ca. 100m var inte rätt enligt JM), har tillgång till hennes privata dagbok, och nu att han ska besöka hennes grav (IGEN), och lämnar 5 vita rosor...

Ni hör ju för helvete hur allt det där låter... Och det är bara en liten del av allt den här användaren skrivit här... Jag tycker det är sjukt... Sen anmäler JM också inlägg som är kritiska mot honom, i hopp om att de ska plockas bort!

Edit: Titta gärna på allt svammel användaren JokerMannen tidigare skrivit i tråden om Kaj Linna!
Länk till tråd: (FB) Kalamarksmordet i Piteå 2004. Kaj Linna dömd 2005, frikänd 2017.
Senast redigerad av Manda96 2019-09-02 kl. 00:31.
Citera
2019-09-02, 00:24
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Ja jag tror också hon var besatt av hämd på dom båda två.
Jag tror hon grävde en mycket djup grop för dom båda och som hon själv faller djupast i till slut.
Tror precis som du - men vill byta ut HD mot SD...
Citera
2019-09-02, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manda96
Han använder uttrycket ”Hjärsta-kvinnan” för att låta mer insatt och upplyst i det här, än vad han faktiskt är... Utöver detta så uttrycker han sig otroligt konstigt... Sen det senaste dygnet har han börjat skriva mer annorlunda, än vad han t.ex gjorde igår, ju mer man pressat honom på de uppgifter han presenterar som ”fakta” i tråden.

Jag tror inte på en sekund att LWs vänner kallade henne för ”Hjärsta-kvinnan”... Va i helvete!??? Vilka vänner kallar en för nåt sånt... Helt sjukt...

Sen sa JM att han tyckte mycket om LW och ger intryck av att han kände henne väl, att han och hans ”kollega” varit på brottsplatsen vid två tillfällen, säger exakt hur mycket LWs dörr stod öppen, att hon gick på diazepam på recept från läkare för att sova på (5mg och 10mg men uppgav fel färger på tabletterna), det exakta antalet meter mellan hennes bostad och fyndplats (ca. 100m var inte rätt enligt JM), har tillgång till hennes privata dagbok, och nu att han ska besöka hennes grav (IGEN), och lämnar 5 vita rosor...

Ni hör ju för helvete hur allt det där låter... Och det är bara en liten del av allt den här användaren skrivit här... Jag tycker det är sjukt... Sen anmäler JM också inlägg som är kritiska mot honom, i hopp om att de ska plockas bort!

Edit: Titta gärna på allt svammel användaren JokerMannen tidigare skrivit i tråden om Kaj Linna!
Länk till tråd: (FB) Kalamarksmordet i Piteå 2004. Kaj Linna dömd 2005, frikänd 2017.

Jodå, jag vet. Tråden fick en varning t.o.m. just från en skribent därifrån.
Senast redigerad av Remark 2019-09-02 kl. 00:52.
Citera
2019-09-02, 00:53
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Nej absolut inte vän. Tror du måste kopiera länken för att komma in där. Tror dock att den kan vara privat för det enda jag såg var dessa välgörenhet sakerna och inget annat privat. Säg till om du inte ser det så kan jag nog ta en dump och lägga upp.

Tack. Jag har tydligen inte kollat där på
länge. Sist jag kollade så var det bara
något gammalt från 2010 men nu kan
jag också se välgörenhetsgrejerna.
Supertönt.
Citera
2019-09-02, 00:56
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

Skönt att du också genomskådar och
avslöjar JM.
Det är obegripligt att inte fler kollar upp
historiken på en så egendomlig postare.
Även i Kevin-tråden har hin varit och
försökt driva folk till vansinne.
Citera
2019-09-02, 01:11
Medlem
Har inte hunnit läsa ikapp allt, men om HD jobbade kväll den 14:e och dag den 15:e. Paret var redan separerat. Var befann sig barnen den här kvällen? Om HD jobbade kväll den veckan, borde de ha varit hos SD. HD torde då ha cyklat hem från jobbet strax efter 22. Verkar inte rimligt att då ge sig ut på promenad, om hon sedan ska upp och jobba morgonen därpå? Passeras fyndplatsen på vägen, mellan jobb och bostad? Vet att allt skedde drygt en timme senare, men försöker förstå var barnen då befann sig? Var de ensamma hemma under tiden mordet begicks?
Citera
2019-09-02, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ms.Charlotte
Har inte hunnit läsa ikapp allt, men om HD jobbade kväll den 14:e och dag den 15:e. Paret var redan separerat. Var befann sig barnen den här kvällen? Om HD jobbade kväll den veckan, borde de ha varit hos SD. HD torde då ha cyklat hem från jobbet strax efter 22. Verkar inte rimligt att då ge sig ut på promenad, om hon sedan ska upp och jobba morgonen därpå? Passeras fyndplatsen på vägen, mellan jobb och bostad? Vet att allt skedde drygt en timme senare, men försöker förstå var barnen då befann sig? Var de ensamma hemma under tiden mordet begicks?

HD jobbade inte den 14e. Min källa utanför tråden säger att hon bytte bort det passet. TinnaNinna menar att hon sjukskrev sig. Oavsett vad så jobbade hon inte.

Nu när du nämner barnen så undrar jag just om det kan ha varit därför hon inte ville jobba, för att hinna skjutsa barnen exemelvis till morföräldrarna för övernattning. Om detta var planerat så skulle det vara besvärligt om barnen sov hos såväl SD som HD.

För hon skulle ju annars ha hunnit utföra detta hemska ändå, om hon jobbat alltså.
Citera
2019-09-02, 01:26
Medlem
Citat:

Jag använder ingen farmaca och har aldrig gjort, samt kommer aldrig att göra, detta sagt med anledning av att jag klarar faktiskt av att leve i verkligheten, jag behöver inte fly från verkligheten genom intag av farmaca eller alkoholhaltiga drycker så som narkotika.

Beträffande Lena Wesström, så kände jag kvinnan och har även umgåtts med henne som vän och dessutom är jag betydligt mer insatt inom detta mordfallet än vad du är. Sedan om jag vill ge Lena Wesström mina 5 vita rosor ovanpå hennes grav så är det min ensak.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-09-02, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zymbal
HD jobbade inte den 14e. Min källa utanför tråden säger att hon bytte bort det passet. TinnaNinna menar att hon➡sjukskrev sig. Oavsett vad så jobbade hon inte.

Nu när du nämner barnen så undrar jag just om det kan ha varit därför hon inte ville jobba, för att hinna skjutsa barnen exemelvis till morföräldrarna för övernattning. Om detta var planerat så skulle det vara besvärligt om barnen sov hos såväl SD som HD.

För hon skulle ju annars ha hunnit utföra detta hemska ändå, om hon jobbat alltså.

Nej ❕ @TinnaNinna85 deklarerade vid ett flertalet tillfällen inom sina inlägg att HD👤 ➡sjukanmälde sig, men till observandum, inte sjukskrev sig, vilket i sin tur sker med hjälp av Läkarintyg påskrivet av en Läkare.

HD👤 kontaktade en av sina arbetskamrater tidigt på morgonen måndagen den 14 Maj år 2018, hon var också frånvarande från sin arbetsplats ett bra tag efter denna sjukanmälan.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-09-02, 01:52
Medlem
Citat:
Ja, det kanske är JMs agenda, vad vet jag... Något fel måste det va på människan...

Men att han trollar sönder trådar är ett jävla problem... Det finns seriöst folk i den här tråden som på fullt allvar ”tror på” det JM säger... Att han tillåts fortsätt trolla på Flashback är under all kritik...

Man märker dock hur irriterad JM blir när han åker på mothugg och ifrågasätts av andra användare...

Det skall mycket till för att kunna provocera mig, så du får allt ta i lite bättre om du skall lyckas.

Nu skall jag berätta en sak för dig och det blir följande sagt. Klockan🕙22:34 skrev SD👤 till Lena Wesström under den då aktuella måndags-kvällen och bara ett kort tag därefter hände något högst egendomligt, först med SD👤 sedan mellan SD👤 och HD👤 och slutligen även JG👤 ... Eftersom du påstår att jag enbart sprider desinformation, så ber jag dig vänligen att nu bevisa enigt ovan skrivet är osannfärdigt.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-09-02, 02:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Det skall mycket till för att kunna provocera mig, så du får allt ta i lite bättre om du skall lyckas.

Nu skall jag berätta en sak för dig och det blir följande sagt. Klockan🕙22:34 skrev SD👤 till Lena Wesström under den då aktuella måndags-kvällen och bara ett kort tag därefter hände något högst egendomligt, först med SD👤 sedan mellan SD👤 och HD👤 och slutligen även JG👤 ... Eftersom du påstår att jag enbart sprider desinformation, så ber jag dig vänligen att nu bevisa enigt ovan skrivet är osannfärdigt.

Mvh/ @JokerMannen
Först och främst... Det är du, som nu återigen, kommer med ett påstående som du presenterar som FAKTA. Bevisbördan ligger alltså på dig!

Sedan... Skrev? Via vaddå? Messenger, SMS på mobilen? Vad?

Och enda sättet att motbevisa det, är ju om vi andra här i tråden nu har tillgång till t.ex deras mobiler, konton på deras social medier, eller vad de nu skrivit ifrån, så att man har någon form av insyn i detta... Enda sättet för oss att ”motbevisa” ett sådant här påstående annars, blir isåfall när vi får tillgång till FUP...

Återigen, bevisbördan ligger hos dig! Det är DU som påstår något, och lägger fram som FAKTA här i tråden!

Vi ifrågasätter dock din trovärdighet... Inte bara för det du skriver i denna tråd, utan även p.g.a annat som du skrivit i andra trådar här på forumet...

Du snackar skit som vanligt...
Citera
2019-09-02, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen

Mvh/ @JokerMannen

Citat:
Vad svamlar du om!?

Att jag (och andra) blir irriterade på dig, är för att du hittar på en massa, och som du sedan presenterar som FAKTA här i tråden! Bevisbördan ligger hos dig!

Sen äcklas jag av att du trollar en massa, kring LWs tragiska död här i tråden... Ja, det gör mig förbannad!

Hur vet du att han hittar på? Vet du mer än vad vi läst här inne eller har fakta som stämmer? Kan du inte dela med dig i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in