Citat:
Ursprungligen postat av
Kapten.Skorsten
Har det verkligen bekräftats i media att hon prostituerade sig? Är inte det bara en trådsanning av typen "min grannes kusins hund hävdade att han hört ryktas..."
Du menar att det finns en konspiration i tråden där en handfull skribenter falskt vittnar om hur det låg till och dessutom lägger upp falska annonser på sexsajter? Allt för att försöka skamfila denna helt oskyldiga ”söta lilla flicka som likt en blixt från klarblå himmel blev skjuten”?
Har du någon teori om syftet bakom denna massiva kampanj? Jobbade hon undercover för SÄK eller MUST?
Och nej, jag kommer inte länka till andra inlägg, artiklar eller andra sajter för det har antagligen inget att göra med varför hon mördades. Alla får tro vad de vill!
Citat:
Ursprungligen postat av
Erik Öst
Skitsamma ,hon måste få ha lite fritidsintressen i det nya fria svärje också, under tiden hon söker till polishögskolan!

det måste vi ju förståss förstå

(kränk mig inte nu)

Det här är feminism i praktiken. De slåss för att tjejer ska bli självständiga och självsäkra, men när en tuff tjej sen ställer sig upp och tar betalt för fitta blir det kortslutning. Det om något är ju pussy-power, men inte på det sätt feminazis hade tänkt sig.