2019-09-01, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mockasinvitamin
Har svårt att förstå vad du menar här. CFa är en seriös person, ingen snyltare kändismässigt. AN och KF också seriösa musiker, genuint fina personer irl.
Du verkar ha väldig koll både på entourage och musikerkollegor? Är din koll på de sistnämnda mer personliga åsikter el hur menar du att CFa är en snyltare? För att han på förfrågan av familjen färdigställt Tims musik el annan anledning? Här har jag svårt att tro dig. Men dina inlägg om entourage och tiden i oman och liknande tror jag på.
Är du "arg" på CFa att han och övriga överhuvudtaget färdigställde musiken? Hade du hellre velat se den outgiven? Då förstår jag ditt inlägg. Och detta att SC inte gjort nånting. Flera av oss är väldigt glada över att musiken kommit ut.
Jag vill inte misstro dig men utveckla gärna varför t ex CFa är en snyltare. Inte alls den bild som finns av hnm. Fin person med hjärta och humor skulle jag säga.

snyltare var fel ord
han ville inte ge sin del till välgörenhet mer om d kan ja inte ta nu då annat kommer o ja kan inte skriva om de nu
Citera
2019-09-01, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger

ställ dig frågan varför syskonen avföljde alla vänner svaret e enkelt
men hans syster har ju kommenterat jean med hjärtan flera gånger, så hon verkar inte ha något emot honom i alla fall
Citera
2019-09-01, 10:47
Medlem
Hade Tim något nytt boende i Stockholm efter att han sålt sin lägenhet för några år sedan? Om, vad/var?
Citera
2019-09-01, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
men hans syster har ju kommenterat jean med hjärtan flera gånger, så hon verkar inte ha något emot honom i alla fall
i början sen tog hon bort alla
Citera
2019-09-01, 10:56
Medlem
Citat:
Hade dödsfallet skett även om han inte var i Oman elr vid en annan tidpunkt?
Elr var det bara så mycket som skedde just i Oman?
Citera
2019-09-01, 10:57
Medlem
-os avatar
Citat:

Vem i entouraget blev uppringd av Tims familj? SE?
Citera
2019-09-01, 11:06
Medlem
Citat:
snyltare var fel ord
han ville inte ge sin del till välgörenhet mer om d kan ja inte ta nu då annat kommer o ja kan inte skriva om de nu

Ok då förstår jag dig bättre. Jag håller faktiskt inte med om att de som haft en grundidé till en låt el gjort en stor del av ett jobb med en låt bara måste skänka alla intänkter till välgörenhet pga att kollegan dog. Men där kan man vara av olika åsikter.
Citera
2019-09-01, 11:07
Medlem
DoktorGerards avatar
Hur var relationen till arash? Och var han bra eller dålig för Tim? Han får ju mycket skit på internet, men vet inte. Han känns iallafall mer ärlig än entouraget.
Citera
2019-09-01, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCaptainAO
Får man se så här glad ut om man nyss haft en bror som begått självmord ?

https://www.instagram.com/p/Bjc9jxrhfzU/?hl=sv&taken-by=joakimsterner

Jag fattar ingenting/

Citat:
Ursprungligen postat av marimarej

Hennes man följer båda Jean och Sean fortfarande. Men det är så klart en liten värd i Stockholm..
Citera
2019-09-01, 11:12
Medlem
Citat:
både jean vanrop o sean eriksson e kända för sina drogmissbruk fråga runt på stureplan jean var den som köpte tims alla droger

sean e en osäker mobbare d har alla levt på fina bekostnad nu försörjer inte tim d men d lever påföljare o likes från tims fans
utan tim kände ingen till d idag lever d fortfarande på att d va vänner m en världsstjärna

Äckliga människor. Fattar inte hur fans inte genomskådar den falska fasaden. Helt uppenbart hur de från dödsfallet försökt styra hur de ska framställas och inte hamna i dålig dager.
Citera
2019-09-01, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmknight
Hade dödsfallet skett även om han inte var i Oman elr vid en annan tidpunkt?
Elr var det bara så mycket som skedde just i Oman?
nej
Citera
2019-09-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorGerard
Hur var relationen till arash? Och var han bra eller dålig för Tim? Han får ju mycket skit på internet, men vet inte. Han känns iallafall mer ärlig än entouraget.
han behövde arash o semi i sitt liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in