Har svårt att förstå vad du menar här. CFa är en seriös person, ingen snyltare kändismässigt. AN och KF också seriösa musiker, genuint fina personer irl.
Du verkar ha väldig koll både på entourage och musikerkollegor? Är din koll på de sistnämnda mer personliga åsikter el hur menar du att CFa är en snyltare? För att han på förfrågan av familjen färdigställt Tims musik el annan anledning? Här har jag svårt att tro dig. Men dina inlägg om entourage och tiden i oman och liknande tror jag på.
Är du "arg" på CFa att han och övriga överhuvudtaget färdigställde musiken? Hade du hellre velat se den outgiven? Då förstår jag ditt inlägg. Och detta att SC inte gjort nånting. Flera av oss är väldigt glada över att musiken kommit ut.
Jag vill inte misstro dig men utveckla gärna varför t ex CFa är en snyltare. Inte alls den bild som finns av hnm. Fin person med hjärta och humor skulle jag säga.
snyltare var fel ord
han ville inte ge sin del till välgörenhet mer om d kan ja inte ta nu då annat kommer o ja kan inte skriva om de nu
snyltare var fel ord
han ville inte ge sin del till välgörenhet mer om d kan ja inte ta nu då annat kommer o ja kan inte skriva om de nu
Ok då förstår jag dig bättre. Jag håller faktiskt inte med om att de som haft en grundidé till en låt el gjort en stor del av ett jobb med en låt bara måste skänka alla intänkter till välgörenhet pga att kollegan dog. Men där kan man vara av olika åsikter.
Hur var relationen till arash? Och var han bra eller dålig för Tim? Han får ju mycket skit på internet, men vet inte. Han känns iallafall mer ärlig än entouraget.
både jean vanrop o sean eriksson e kända för sina drogmissbruk fråga runt på stureplan jean var den som köpte tims alla droger
sean e en osäker mobbare d har alla levt på fina bekostnad nu försörjer inte tim d men d lever påföljare o likes från tims fans
utan tim kände ingen till d idag lever d fortfarande på att d va vänner m en världsstjärna
Äckliga människor. Fattar inte hur fans inte genomskådar den falska fasaden. Helt uppenbart hur de från dödsfallet försökt styra hur de ska framställas och inte hamna i dålig dager.
Hur var relationen till arash? Och var han bra eller dålig för Tim? Han får ju mycket skit på internet, men vet inte. Han känns iallafall mer ärlig än entouraget.