2019-09-01, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
så några vänner hade redan bokat biljetter till oman och åkte ner ändå efter dödsfallet?
eftersom ju fricko var där men åkte hem innan han dog
3 åkte dit dagen efter
Citera
2019-09-01, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicanan
Läst längre bak i tråden att Carl F var den största "snyltaren" av alla, är det Falk eller Fohlin det handlar om?
Carl Falk
Citera
2019-09-01, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skulleway
Jv är väl även dömd för droginnehav!

Fyfan så sorgligt allt är. Föräldrarna och syskonen måste må så fruktansvärt dåligt. Hade jag varit dem så skulle inte jag kunna hålla tyst! Hoppas verkligen att boken ger en verklig bild av Tim.

Tim ville ju flytta hem till Sverige, Anton sa ju att han letade lägenhet ett år innan han dog. Var han på väg hem?
2015 åkte jean vanrop dit för innehav av kola o fick sin dom Jean e känd som pundare
han skulle flytta hem var tanken
Senast redigerad av goaldigger 2019-09-01 kl. 10:09.
Citera
2019-09-01, 10:02
Medlem
zoomlanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
deras del går till d själva inte välgörenhet

därför de gjorde om In your arms då och la till Agnes på sång och som medkompositör för att få extra cash. ?
Citera
2019-09-01, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
därför de gjorde om In your arms då och la till Agnes på sång och som medkompositör för att få extra cash. ?
tack
Citera
2019-09-01, 10:12
Medlem
Citat:
tack

Fy faaan tjäna pengar på honom även efter hans död😢
Citera
2019-09-01, 10:13
Medlem
Apropå Agnes o Co medverkan på albumet. Att det var för att tjäna pengar har jag fattat hela tiden, speciellt efter deras lama förklaring varför det ”kändes rätt” att själva sjunga in den fastän de är de sämsta/svagaste vokalisterna på hela skivan.
Citera
2019-09-01, 10:21
Medlem
Citat:
2015 åkte jean vanrop dit för innehav av kola o fick sin dom Jean e känd som pundare

Fy fan jävla råtta. SE också en råtta. Bara deras uppenbarelser i dokumentären och SE på live streamsen gör en ju misstänksam. SE lyser osäker mobbare. Glider omkring, ska ha Tims uppmärksamhet hela tiden. Och så utnyttjade de hnm för droger. Fina instakonton i synnerhet SE som lägger upp sina "pressbilder" på Tim och får likes och hjärtan. Om alla bara visste vilken falsk jävel han är.
Citera
2019-09-01, 10:27
Medlem
Citat:
3 åkte dit dagen efter
va? för att stötta men kom för ner sent eller mer: "resan var ju planerad och biljetten är redan betald så varför inte"...???

jag orkar inte läsa mer idag.

hur orkar du skriva
Citera
2019-09-01, 10:30
Medlem
Citat:
han skulle flytta hem var tanken

Ville inte föräldrarna att det skulle komma ut att han fick en psykos? Är det pga att den var drogrelaterad? Fast det vet man kanske inte. Långvarig press och stress kan ju även utlösa det! Eller en kombination. Eller var det en specifik händelse eller det att verkligen kom i kapp honom med allt han hade förlorat och att han kände sig utnyttjad och sviken!
Citera
2019-09-01, 10:31
Medlem
Citat:
Carl Falk
Har svårt att förstå vad du menar här. CFa är en seriös person, ingen snyltare kändismässigt. AN och KF också seriösa musiker, genuint fina personer irl.
Du verkar ha väldig koll både på entourage och musikerkollegor? Är din koll på de sistnämnda mer personliga åsikter el hur menar du att CFa är en snyltare? För att han på förfrågan av familjen färdigställt Tims musik el annan anledning? Här har jag svårt att tro dig. Men dina inlägg om entourage och tiden i oman och liknande tror jag på.
Är du "arg" på CFa att han och övriga överhuvudtaget färdigställde musiken? Hade du hellre velat se den outgiven? Då förstår jag ditt inlägg. Och detta att SC inte gjort nånting. Flera av oss är väldigt glada över att musiken kommit ut.
Jag vill inte misstro dig men utveckla gärna varför t ex CFa är en snyltare. Inte alls den bild som finns av hnm. Fin person med hjärta och humor skulle jag säga.
Citera
2019-09-01, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mockasinvitamin
Fy fan jävla råtta. SE också en råtta. Bara deras uppenbarelser i dokumentären och SE på live streamsen gör en ju misstänksam. SE lyser osäker mobbare. Glider omkring, ska ha Tims uppmärksamhet hela tiden. Och så utnyttjade de hnm för droger. Fina instakonton i synnerhet SE som lägger upp sina "pressbilder" på Tim och får likes och hjärtan. Om alla bara visste vilken falsk jävel han är.
d lever på följare o likes från sin väns fans vem var d utan honom
både jean vanrop o sean eriksson e kända för sina drogmissbruk fråga runt på stureplan jean var den som köpte tims alla droger

sean e en osäker mobbare d har alla levt på fina bekostnad nu försörjer inte tim d men d lever påföljare o likes från tims fans
utan tim kände ingen till d idag lever d fortfarande på att d va vänner m en världsstjärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in