Citat:
Ursprungligen postat av
goaldigger
du hade oxå tyckt om din vän extra mycke om du gick runt med hans american expresskort o kunde handla va du ville
nä, är inte alls den typen så det är just det som gör det så svårt att fatta för mig, skulle aldrig kunna hänga med någon på det sättet, så intensivt, om jag inte tyckte genuint mycket om den människan. oavsett hur fett AE-kord hen har. kan inte heller fatta hur man kan förse någon som är beroende med piller på det sättet. så jävla sjukt. var det i LA eller sverige? han hade väl läkare som skrev ut i LA?
samtidigt får man inte glömma att ni väl hade äkta roliga stunder tillsammans också på den här "karusellen". jag hoppas att tim också fick "valuta" för pengarna, som någon form av trygghet och kanske det distraherade honom från ångesten någon gång. bilden av tims liv blir så himla svart och så var det ju inte jämt.
eller var det bara i studion som han kände sig lugn?
Citat:
Ursprungligen postat av
goaldigger
sean har skött socialamedier o haft mycke åsikter om vilka tim träffat inte bara tim utan d andra vännerna oxå han ville styra d mesta o e kontrollerande o manipulativ
just det, glömde att han skötte den biten. klart att han hade kontroll då
tack för dina svar.