2019-09-01, 02:16
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Gick i skolan med Tim och tyvärr hade han problem med självförtroende och prestationsångest redan då. Att det skulle gå utför var ingen högoddsare.
Citera
2019-09-01, 03:09
Medlem
zannazezzs avatar
Usch det gör så ont att läsa.. Att lita på sina så kallade vänner och vara så snäll och allt de var intresserade av var hans pengar. Och nu är dom ens inte ledsna för personen Tim är död utan för att lyxen de levde i är borta. Hur kan man? Har dom inget samvete? Dom är ju faktiskt också skyldiga till hans död! Att förstå att nan blivit utnyttjad gör ont..Giriga snyltande j*vlar!!
Citera
2019-09-01, 07:36
Medlem
zoomlanders avatar
det sorgliga är att jag och säkert flera andra här inne hade nöjt mig med att vara hans vän. ringa när han fyllde år osv, han verkade så skön. Jag brukar tänka på det hade varit sjukt nice o träffas bara hänga prata om allt annat som inte va hans framgång.

hade han problem med spelningarna hade jag gjort de gratis åt han. skivbolaget hade fått betala flyg och hotell.
Citera
2019-09-01, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
det sorgliga är att jag och säkert flera andra här inne hade nöjt mig med att vara hans vän. ringa när han fyllde år osv, han verkade så skön. Jag brukar tänka på det hade varit sjukt nice o träffas bara hänga prata om allt annat som inte va hans framgång.

hade han problem med spelningarna hade jag gjort de gratis åt han. skivbolaget hade fått betala flyg och hotell.

d va såna vänner han behövde entouraget inbillade honom att d va d enda riktiga vännerna
Citera
2019-09-01, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Usch det gör så ont att läsa.. Att lita på sina så kallade vänner och vara så snäll och allt de var intresserade av var hans pengar. Och nu är dom ens inte ledsna för personen Tim är död utan för att lyxen de levde i är borta. Hur kan man? Har dom inget samvete? Dom är ju faktiskt också skyldiga till hans död! Att förstå att nan blivit utnyttjad gör ont..Giriga snyltande j*vlar!!

ledsna e d men d e för att livet inte e d samma som innan finns ingen som försörjer d längre
Titta på d alla vilka har gjort lyxresor sen hans död sean ef vistelsen i thai o den betalade han inte själv event bolaget som jobba för tim standarden e att leva på andra
Nu vill d ha ordnade liv men vem nöjer sig när d levt som d gjort i nästan 10 år
D kommer hålla i sig nått år till om att d blir insläppta gratis alkohol folk vill bli förknippade me d o folk fjäskar för d men d håller inte många år till alla e fortfarande nyfikna över tims död o ställer sig frågan varför därför följer alla dem slaviskt men om alla bara visste
Citera
2019-09-01, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Gick i skolan med Tim och tyvärr hade han problem med självförtroende och prestationsångest redan då. Att det skulle gå utför var ingen högoddsare.
då vet du oxå att han va en riktigt fin kille som ville alla väl på riktigt o inget skådespel om du jämför med ’ vännerna’ som fanns runt om honom senare åren
självförtroendet blev inte bättre av att han fick ligga med världsstjärnor efter han slog igenom tvärtom
o idag skryter vännerna om dessa saker iaf få
Citera
2019-09-01, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
vännerna skyddar sin girighet o d livet d levt på sin väns bekostnad vem går ut me den infon kolla allas insta bara fasad bilder då å då för att hålla igång följare o snyft likes
Men de måste väl ha tyckt om tim på riktigt ändå, även om de snyltade och levde på hans bekostnad?
usch vad tungt det här känns. jag hade hoppats att snyltarna var någon form av underhållare mellan varven åtminstone, alla har ju såna i bekantskapskretsen som egentligen bara finns där för att de kommer med roliga infall och höjer stämningen utan att vara de bästa vännerna. fattar inte heller hur tex se fått så pass mycket inflytande om han inte ens var i LA konstant.

var lvb också en av de trogna barndomsvännerna? s the sweed måste också ha varit ett stöd, eller?

vad sa de äkta vännerna egentligen om snyltarna? kom alla överens eller snackades det skit?

vilka var med tim i LA när han enligt meditationstjejen (om den artikeln nu stämmer...) var så ledsen och frustrerad för att det inte gick snabbare?
Citera
2019-09-01, 08:21
Medlem
Citat:
När ja e redo kommer jag publicera en bild här från efter bortgången på nåra vänner hur d ’sörjde ’
jag kommer ihåg en bild när de alla var på grönan bara några veckor efter det hänt.
Citera
2019-09-01, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Men de måste väl ha tyckt om tim på riktigt ändå, även om de snyltade och levde på hans bekostnad?
usch vad tungt det här känns. jag hade hoppats att snyltarna var någon form av underhållare mellan varven åtminstone, alla har ju såna i bekantskapskretsen som egentligen bara finns där för att de kommer med roliga infall och höjer stämningen utan att vara de bästa vännerna. fattar inte heller hur tex se fått så pass mycket inflytande om han inte ens var i LA konstant.

var lvb också en av de trogna barndomsvännerna? s the sweed måste också ha varit ett stöd, eller?

vad sa de äkta vännerna egentligen om snyltarna? kom alla överens eller snackades det skit?

vilka var med tim i LA när han enligt meditationstjejen (om den artikeln nu stämmer...) var så ledsen och frustrerad för att det inte gick snabbare?

såklart d tyckte om honom en snällare vän kunde man inte hitta
du hade oxå tyckt om din vän extra mycke om du gick runt med hans american expresskort o kunde handla va du ville
Tim blev stjärna ung o oerfaren o förlitade sig på andra samtidigt som han var envis men han lät sig utnyttjas för han hade inte sin familj ni minns säkert själva när livet var en fest typ inget annat existerade här har allt serverats på ett silverfat till alla

sean har skött socialamedier o haft mycke åsikter om vilka tim träffat inte bara tim utan d andra vännerna oxå han ville styra d mesta o e kontrollerande o manipulativ
när han var tillsammans med antonia fanns inte mycke tid för fest som innan då hon ställde krav o hela gänget tyckte d va tråkigt

lvb bra vän håller lågprofil o försörjer sig själv
Citera
2019-09-01, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
jag kommer ihåg en bild när de alla var på grönan bara några veckor efter det hänt.

ute några dagar efter
d som var i Oman efter dödsfallet hade oxå trevligt
Citera
2019-09-01, 08:42
Medlem
Citat:
d va såna vänner han behövde entouraget inbillade honom att d va d enda riktiga vännerna

Tack för alla svar goaldigger!
tidigare skrivits om att SE inte gillade när Tim hade förhållande. Förstod Tim själv att SE inte gillade Tereza och isf hur reagerade han på det?
Vad tycker föräldrarna om entoraget idag?
Citera
2019-09-01, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollo90
Tack för alla svar goaldigger!
tidigare skrivits om att SE inte gillade när Tim hade förhållande. Förstod Tim själv att SE inte gillade Tereza och isf hur reagerade han på det?
Vad tycker föräldrarna om entoraget idag?

ne han gillade inte d för d skulle inte ha in nål annan i sitt gäng o ingen annan som tog tim ifrån de
varför hade han inga längre relationer efter entouraget tog över jo d påverkade honom d enda han ville var att ha en relation o drömde om barn han var den enda av d som verkligen skulle bli en bra pappa
han sa inte mycke om d men d va jobbigt så klart att dras mellan vänner o flickvän nu var inte Tereza den bästa för honom då hon var speciell till sitt sätt men han träffade många ’ vanliga’ som d hade kunnat bli nått med om inte han påverkats

föräldrarna tycker inte om vissa av entouraget vilka kan ni lista ut o direkt efter hans död blev en av d uppringd

ställ dig frågan varför syskonen avföljde alla vänner svaret e enkelt
Senast redigerad av goaldigger 2019-09-01 kl. 08:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in