2019-08-30, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jag var med i Filmstudion och denna film erbjöds på min ort, jag såg den i tron att det skildrade ett naturäventyr.
Därför har både den stämning som byggdes upp under färden och dessa vidriga slutscener lämnat ett oförglömligt vidrigt avtryck på min näthinna.

Jag mådde illa.

Du borde nog kolla upp din näthinna: "scream like a pig"- scenen är ju inte en slutscen.

Eller så har du inte sett filmen?
Citera
2019-08-30, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Du borde nog kolla upp din näthinna: "scream like a pig"- scenen är ju inte en slutscen.

Eller så har du inte sett filmen?

Klart jag har sett den. Det är en himla massa år sedan. Om det inte var en slutscen, stryk det om du mår bättre.

Det var liksom inte DET som var väsentligt.
Citera
2019-08-30, 01:34
Medlem
Citat:
Klart jag har sett den. Det är en himla massa år sedan. Om det inte var en slutscen, stryk det om du mår bättre.

Det var liksom inte DET som var väsentligt.

Nej, scenen som sådan var inte alls det väsentliga. Däremot din trovärdighet. Nu vet vi hur det är med den.
Citera
2019-08-30, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
👤Några intressanta tider under den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018⏰

Approximativt klockan 🕤20:50, Lena Wesström upptäcktes av sin granne.

Approximativt klockan 🕙22:00 och fram till klockan🕙22:15, en person med cykel🚴 observeras komma till en bostad och även sedan därefter lämnat den.

Klockan 🕙22:34, en person skriver💻👤

Klockan 🕥22:49, Lena Wesström transmitterar ett skrivet meddelande till en person annorstädes💻👤

Klockan 🕥22:52, En person får ett meddelande.

Klockan 🕦23:30, Lena Wesström har sin sista kontakt med en person👤➖👤

Mvh/ @JokerMannen

22.34 SD skriver till LW? På datorn?
22.49 Lena skriver till någon som bor i en annan stad? På datorn, någon i Norgegänget?
22.52 Någon får ett meddelande från någon? Telefon eller dator? LW svarar på SD meddelande?
23.30 två personer har kontakt? Träffas??HD och LW? eller LW och SD?
Vem????
Citera
2019-08-30, 01:40
Medlem
Citat:
Nej, scenen som sådan var inte alls det väsentliga. Däremot din trovärdighet. Nu vet vi hur det är med den.

Jaha. Du förstår att ditt inlägg inte är logiskt?
Citera
2019-08-30, 01:46
Medlem
Citat:
Jaha. Du förstår att ditt inlägg inte är logiskt?

Ja, jag förstår att du inte förstår men vi båda förstår nog att vi nu är långt ute i OT-land så vi får förstå att vi inte förstår varann.
Citera
2019-08-30, 01:50
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Med tanke på hur han presenterar potenshöjande pillerburkar och filosoferar över "konstiga" namn i loggböcker mm, synes hans fantasi och föreställningsvärld vara... av mycket speciell natur.
Här ett videoklipp från den 27e april -19, där SD "pekar finger." - Frågan är bara vad han vill säga.

https://www.youtube.com/watch?v=-k6W399WS34
Citera
2019-08-30, 01:52
Medlem
Citat:
Ja, jag förstår att du inte förstår men vi båda förstår nog att vi nu är långt ute i OT-land så vi får förstå att vi inte förstår varann.

Visst, men SD och hans reaktion var vad som diskuterades OnT.
Citera
2019-08-30, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Här ett videoklipp från den 27e april -19, där SD "pekar finger." - Frågan är bara vad han vill säga.

https://www.youtube.com/watch?v=-k6W399WS34

Beats me.

Men intressant (?) nog handlar det andra (automatiskt kommande avsnitt) på youtube om kvinnliga psykopater. Sicken slump.
Citera
2019-08-30, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Det skulle faktiskt inte förvåna mig det minsta om det är exakt ett sådant här resonemang som också åklagaren Åsa Hiding har fastnat i, men det lär vi ju aldrig få veta. Det är nog bara att inse nu att det här brottet inte kommer att klaras upp.

Kan det möjligtvis vara möjligt att möjligheten finns till att KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding har begått ett misstag inom detta mordfallet då hon fortfarande misstänker SD som den egentliga Gärningsmannen till att ha bragt livet om Lena Wesström efter så här lång tid som nu har förflutit❔

Tror du möjligtvis att det kan bli möjligt att få SD friskriven om man byter ut KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding mot en helt ny Åklagare❔

Kan det också finnas en möjlighet till att polisen inkluderat den nuvarande Åklagaren i detta fallet faktiskt lider av ett tunnelseende❔

Tror du möjligtvis att det finns en möjlighet att anta att Åklagaren verkligen är inkompetent utan att förstå det själv❔ det vill säga, tror du möjligen att Åklagaren lider av den så kallade Dunnig-Kruger-effekten❔

Du skrev också ... Citat: / "Det är nog bara att inse nu att det här brottet inte kommer att klaras upp" ... slut Citat /

Något liknande enligt ditt eget citat här ovan sett uttryckte sig även SD till några av sina bekanta för ett tag sedan tillbaka i tiden, man kan undra varför SD uttryckte sig på ett sådant sätt❔

Kanske du @Draifos, har ett bra svar just på den frågan❔

Vem tror du egentligen bringade livet om Lena Wesström❔

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-08-30, 06:31
Medlem
Stödbevisning utgörs oftast av vittnesförhör med närstående och vänner till den misstänkte och brottsoffret. Den stödbevisningen har man lyckats säkra inom denna mordutredningen.

Det är av mycket stor betydelse att denna stödbevisning nu finns.

Tidigare anmälningar har givit vis också betydelse för utredningen av brottet, och här finns betydligt mer än vad som för närvarande ligger allmänheten till kännedom.

Nu får vi verkligen hoppas att KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding kommer att kunna bjuda paret Davidsson på vatten och bröd innanför de slutna murarna, den ene på livstid och den andra på mellan 5 upp till 6 år för medhjälp och anstiftan till mord.

Komplettering, polisen inkluderat Åklagaren är nu mera tvärsäkra på att SD är den person som bragt livet om Lena Wesström, och lika säkra är dom på att HD varit medhjälpare till mordet på Lena Wesström, blir bevisen tillräckliga inom detta mordfallet, är det slut lekt i skog och mark för paret Davidsson, så och även på kramkalasen.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-08-30, 06:33
Medlem
Enorms avatar
Citat:
Beats me.

Men intressant (?) nog handlar det andra (automatiskt kommande avsnitt) på youtube om kvinnliga psykopater. Sicken slump.

God morgon Remark!

På DIN dator ja! Vi får alla olika typer av förslag på filmer beroende på vad vi tidigare intresserat oss för.

Detta har även utredarna i åtanke när man går igenom MGP´s datorer samt en djupare analys av historik m.m. då förstås...
Senast redigerad av Enorm 2019-08-30 kl. 06:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in