Citat:
Ursprungligen postat av
V6.tuggummi
Allt vi människor är i vår natur finns i generna. Jag tror det handlar om att homo-genen inte ska kunna hittas vid framtida provrörsbefruktningar för dna kan skannas och filtreras bort.
Homosexualitet är normalt, det finns i generna, absolut inget konstigt med det och absolut inget att förakta.
Eller så finns det helt enkelt ingen bög-gen.
Homosexualitet är inte normalt.
Det finns inte i generna.
Det är något konstigt med det.
Det är i vissa fall inget att förakta. Jag har släkt och avlägset bekanta som är homosexuella och de sköter det hela snyggt. Det finns överhuvudtaget inget förakt mot dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bubba00
Detta har väl alla redan förstått? Hade det varit genetiskt hade de generna snabbt dött ut då homosexualitet är ett rejält förhinder när det är degs att reproducera sig. Vad som återstår är antigen att homosexualitet är en sjukdom alternativt ett fritt val (måhända påverkat av samhället)
Så har också jag förstått det. I vissa fall beror homosexualitet på en hormonrubbning under fostertiden. Dessa barnen föds homosexuella. Jag har inga problem med dem så länge jag slipper pride och behöva anpassa mitt rörelsemönster/levnadsmönster för att slippa se de vulgära avarterna. Dessa borde ju i och för sig hållas inlåsta.
Det andra är ett fritt val eller snarare en samhällelig social påverkan. Denna gruppen är massiv i dekadenta västvärlden. Jag tror många luras in i det och jag tror det är därför många av dem lider av mental ohälsa, är deprimerade samt suicidala. Transsexuella och andra avarter ska vi inte ens tala om. Kulturmarxismen, Frankfurtskolan samt "de man aldrig får kritisera" ligger bakom.