2019-08-29, 23:01
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
De vågar ju knappt föra fram faktan och är livrädda att folk ska bli kränkta av sanningen.

Samma sak med rasforskning för övrigt som visar att negrer har runt 80 i IQ medan normen ligger runt 100.

Och folk från Hedemora har under 75 i IQ. Knepigt det där.
Citera
2019-08-29, 23:04
Bannlyst
Allt vi människor är i vår natur finns i generna. Jag tror det handlar om att homo-genen inte ska kunna hittas vid framtida provrörsbefruktningar för dna kan skannas och filtreras bort.
Homosexualitet är normalt, det finns i generna, absolut inget konstigt med det och absolut inget att förakta.
Citera
2019-08-29, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V6.tuggummi
Allt vi människor är i vår natur finns i generna. Jag tror det handlar om att homo-genen inte ska kunna hittas vid framtida provrörsbefruktningar för dna kan skannas och filtreras bort.
Homosexualitet är normalt, det finns i generna, absolut inget konstigt med det och absolut inget att förakta.

"Inte kunna hittas" menar du inte "kunna hittas", annars faller ju senare delen av ditt inlägg!?

Hur som helst du tror alltså att det är fejk-news och locket på för att inte kunna göra tillval vid provrörsbefruktning?
Senast redigerad av rotebro-conny 2019-08-29 kl. 23:15.
Citera
2019-08-29, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
"Inte kunna hittas" menar du inte "kunna hittas", annars faller ju senare delen av ditt inlägg!?

Hur som helst du tror alltså att det är fejk-news och locket på för att inte kunna göra tillval vid provrörsbefruktning?
Du vill missförstå. Jag menar att man sätter som standard att homo-gen inte finns, man bestämmer att praxis är att den inte finns för att blivande föräldrar ska kunna filtrera bort den genen. Förstår du?
Citera
2019-08-29, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny

Jag har förklarat det där :inte"
Citera
2019-08-29, 23:22
Medlem
2560ps avatar
TS har säkert rätt. Det är bara hittepå att vara gay, könsbytare och trans.
Citera
2019-08-29, 23:22
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:

Nix, vi är inte oformbara.
Citera
2019-08-29, 23:37
Medlem
Bubba00s avatar
Detta har väl alla redan förstått? Hade det varit genetiskt hade de generna snabbt dött ut då homosexualitet är ett rejält förhinder när det är degs att reproducera sig. Vad som återstår är antigen att homosexualitet är en sjukdom alternativt ett fritt val (måhända påverkat av samhället)
Citera
2019-08-29, 23:39
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja fan vet hur det funkar men vill påstå att vissa föds gay man ser liksom på den lilla snubben redan när han är typ 2 bast att han kommer bli hemskt gay och man har ju aldrig fel heller och alla med bara en hyfsad gaydar ser det.

Sen finns det ju en gemensam nämnare för homosexuella män som man av någon anledning aldrig tycks tala om och det är att dom våldtogs av en man innan dom var 12 år. Är någon intresserad skall jag se om jag kan hitta dokumentären där man talar om detta och vissa studier som säger att det handlar om att det är såhär i 90% av fallen och då står vi ju inför en annan tanke här och det är att homosexualitet är en försvarsmekanism som män tar till när dom inte kan hantera en våldtäkt. Men jag tror ändå man kan födas gay och det förklarar inte flator och annat så intressant är det ju men blir en aning motsägelsefullt och svammligt nu så stannar här.
Citera
2019-08-29, 23:49
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:

Eller så finns det helt enkelt ingen bög-gen.

Homosexualitet är inte normalt.
Det finns inte i generna.
Det är något konstigt med det.
Det är i vissa fall inget att förakta. Jag har släkt och avlägset bekanta som är homosexuella och de sköter det hela snyggt. Det finns överhuvudtaget inget förakt mot dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Bubba00
Detta har väl alla redan förstått? Hade det varit genetiskt hade de generna snabbt dött ut då homosexualitet är ett rejält förhinder när det är degs att reproducera sig. Vad som återstår är antigen att homosexualitet är en sjukdom alternativt ett fritt val (måhända påverkat av samhället)

Så har också jag förstått det. I vissa fall beror homosexualitet på en hormonrubbning under fostertiden. Dessa barnen föds homosexuella. Jag har inga problem med dem så länge jag slipper pride och behöva anpassa mitt rörelsemönster/levnadsmönster för att slippa se de vulgära avarterna. Dessa borde ju i och för sig hållas inlåsta.

Det andra är ett fritt val eller snarare en samhällelig social påverkan. Denna gruppen är massiv i dekadenta västvärlden. Jag tror många luras in i det och jag tror det är därför många av dem lider av mental ohälsa, är deprimerade samt suicidala. Transsexuella och andra avarter ska vi inte ens tala om. Kulturmarxismen, Frankfurtskolan samt "de man aldrig får kritisera" ligger bakom.
Citera
2019-08-29, 23:59
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja fan vet hur det funkar men vill påstå att vissa föds gay man ser liksom på den lilla snubben redan när han är typ 2 bast att han kommer bli hemskt gay och man har ju aldrig fel heller och alla med bara en hyfsad gaydar ser det.

Sen finns det ju en gemensam nämnare för homosexuella män som man av någon anledning aldrig tycks tala om och det är att dom våldtogs av en man innan dom var 12 år. Är någon intresserad skall jag se om jag kan hitta dokumentären där man talar om detta och vissa studier som säger att det handlar om att det är såhär i 90% av fallen och då står vi ju inför en annan tanke här och det är att homosexualitet är en försvarsmekanism som män tar till när dom inte kan hantera en våldtäkt. Men jag tror ändå man kan födas gay och det förklarar inte flator och annat så intressant är det ju men blir en aning motsägelsefullt och svammligt nu så stannar här.

Jag uppfattade som att det bekräftades av amerikanska militären i Afghanistan. De hittade fickor där i stort sätt alla männen var homosexuella. Eftersom alla männen var homosexuella menade man att det var en kulturell påverkan. Många av dem hade analsex med kvinnor när de skulle befrukta dem eftersom de inte visste hur de skulle göra. Har ingen länk till det tillgängligt, men läste det för ett antal år sedan. Naturligtvis helt nedtystat i MSM.

Jag vet minst en kvinna som hade normala relationer med män till ca 30-årsåldern. Hennes senaste man var ett deprimerat vrak. Hon avslutade relationen och strax efter när hon var ute och gick var hon med om ett våldtäktsförsök av en främmande man. Han hann aldrig i kapp henne. Något halvår senare hade hon en kvinnlig partner. De är fortfarande tillsammans efter ca 20 år. Jag tror hon helt enkelt fick avsmak på män, samhället hjärntvättade henne och hon hade en läggning att prova på nya saker samt en läggning att vilja "chocka" omgivningen men låtsas att det var normalt. Jag ska inte fördjupa mig i det för att inte riskera outa henne.
Citera
2019-08-30, 00:20
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag uppfattade som att det bekräftades av amerikanska militären i Afghanistan. De hittade fickor där i stort sätt alla männen var homosexuella. Eftersom alla männen var homosexuella menade man att det var en kulturell påverkan. Många av dem hade analsex med kvinnor när de skulle befrukta dem eftersom de inte visste hur de skulle göra. Har ingen länk till det tillgängligt, men läste det för ett antal år sedan. Naturligtvis helt nedtystat i MSM.

Jag vet minst en kvinna som hade normala relationer med män till ca 30-årsåldern. Hennes senaste man var ett deprimerat vrak. Hon avslutade relationen och strax efter när hon var ute och gick var hon med om ett våldtäktsförsök av en främmande man. Han hann aldrig i kapp henne. Något halvår senare hade hon en kvinnlig partner. De är fortfarande tillsammans efter ca 20 år. Jag tror hon helt enkelt fick avsmak på män, samhället hjärntvättade henne och hon hade en läggning att prova på nya saker samt en läggning att vilja "chocka" omgivningen men låtsas att det var normalt. Jag ska inte fördjupa mig i det för att inte riskera outa henne.

Intressant. Läst samma sak om något gammalt fångläger i Ryssland med om jag minns rätt och då undrar jag ju spontant hur riktig eller genuin eller vad man nu skall säga denna typ av homosexualitet faktiskt är? Alla stora studier visar ju dessutom alltid att det inte alls är lika vanligt överlag som folk tror, bara 1-2% brukar uppge att dom är homosexuella.

Ja flator kanske har samma övergreppsproblematik, har jag faktiskt inte sett något om men är ju ändå helt olika, kvinnor vänder sig bort från män efter att något hänt och män söker sig till andra män efter att något har hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in