Citat:
Ursprungligen postat av
Zymbal
Jo, ungefär så mina tankar gått också i dagarna. Framförallt nu sedan de plockat in HD, det kastar nytt ljus på gammal info.
Det kan också vara så att de båda är oskyldiga, jag tror det inte, men möjligheten finns såklart.
Vad menar han i sådana fall? Är det att han förstår att utredningen kommer handla om honom och att den därför kommer misslyckas, iom att han är oskyldig? Borde han inte engagera sig isåfall? Samarbeta? Bevisa sin oskuld? Vad som helst, men inte bara lalla på som om ingenting hänt. Jag får inte ihop det.
Eller är det att SD hela tiden vet att HD är GM?
Det snurrar som sagt, ett så väldigt märkligt uttalande oavsett vad.
Då kanske de hjärtskärande skriken kom från SD när HD och JG mördade LW.
Har funderat också på varför skulle de skiljas och sen försöka igen? Men ingenting tyder på att de ens sover tillsammans..??!!!!!????
Kan det vara så att järngänget har öppna förhållanden allihop och pågått i många år med hårda strikta regler? Läste jag något om swingers, eller att SD och JG är bisexuella? Handlar det om makt eller pengar eller möjligtvis någon religiös övertygelse?
Hade JG motiv svartsjuka?
Vila i frid Softis
De har ingenting på mig
Hanna skriker i högan sky och försöker rymma
SD sista kontakten med LW
Mördad 14 maj
SD HD gifte sig 14 maj
Jag får en känsla av något religiöst motiv, är det någon med mycket stark tro och övertygelse i denna soppa också?
Är HD föräldrar religiösa eller med i någon sekt?