2018-07-08, 15:45
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IncestuousMoses
Satan i fatan vilken liten kåtunge flickebarnet är! Dessutom totalt ohämmad utan att verka ha någon reell störning vad man kan se utanpå i alla fall . Mycket bisarr och folklig familj på samma gång....

https://www.expressen.se/noje/extra/bianca-ingrosso-avslojar-orgierna-hos-pernilla/

Sex i 6-årige lillebror Theos säng?
Citera
2018-07-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IncestuousMoses
Haha, ja både bokstavligen och bildligt talat! Gillar väl knappast Bianca just av det skälet men man är väl avtrubbad av den fauna av andra betydligt mer osympatiska uppmärksamhetskåta media- och internetpersonligheter det finns så man pallar inte störa sig just hela tiden.
Men samhället har blivit helt avtrubbat vad gäller det som rör den privata sfären och det offentliga och en ingrediens i detta samhälle är Bianca m.fl.

/Incestuous

Jag är rätt övertygad om att Bianca håller en front utåt,när hon pratar om sex så är det inte vad hon egentligen tycker utan vad hon vet vad som går hem i stugorna.
Citera
2018-07-11, 16:42
Medlem
– Jag vill rösta på ett parti som gynnar företag, men även skola, vård, miljö och allting. Jag har hittat ett parti som klingar med allt det här, säger Bianca Ingrosso och syftar på Centerpartiet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Mgby05/bianca-ingrossos-vandning-tanker-rosta-pa-centerpartiet
Citera
2018-07-11, 20:44
Medlem
Ni följer väl hennes blogg...
http://biancaingrosso.se/
Citera
2018-07-11, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ni följer väl hennes blogg...
http://biancaingrosso.se/
Varför det, hon borde snarast bojkottas - ytterligare en kändis som visar vilka politiska idioter de ör.
Citera
2018-07-11, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Varför det, hon borde snarast bojkottas - ytterligare en kändis som visar vilka politiska idioter de ör.
Bianca, Måns Zelmerlöw och Blondinbella ska rösta på Centern i valet. Jag anar ugglor i mossen. Betalar Centern dessa kändisar, skulle inte förvåna mig ett dugg. Antar att flera såkallade influencers också som av en slump tillkännager att Centern är det som gäller i valet. Gärna med ett fuck SD också som tillägg.
Citera
2018-07-12, 04:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser
Bianca, Måns Zelmerlöw och Blondinbella ska rösta på Centern i valet. Jag anar ugglor i mossen. Betalar Centern dessa kändisar, skulle inte förvåna mig ett dugg. Antar att flera såkallade influencers också som av en slump tillkännager att Centern är det som gäller i valet. Gärna med ett fuck SD också som tillägg.
Nej de får knappast betalt däremot är nog Centern en bra väg för att få publicitet och att synas för B och C kändisar .....
Alexander Bard hoppade ju också på det tåget ....

Ett rätt smutsigt parti blir väl sammanfattningen.
Citera
2018-07-12, 06:33
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej de får knappast betalt däremot är nog Centern en bra väg för att få publicitet och att synas för B och C kändisar .....
Alexander Bard hoppade ju också på det tåget ....

Ett rätt smutsigt parti blir väl sammanfattningen.
Ärligt talat, är det någon som bryr sig om vad dessa röstar på? Tror inte det kommer ge folkförädarpartiet Centern särskilt mycket.
Citera
2018-07-12, 09:00
Medlem
GoEks avatar
Annie "hobbyjuristen" Lööv omger sig ju med stureplanskändisar, den stora myllan för den "närodlade" politiken.
Citera
2018-07-12, 09:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
– Jag vill rösta på ett parti som gynnar företag, men även skola, vård, miljö och allting. Jag har hittat ett parti som klingar med allt det här, säger Bianca Ingrosso och syftar på Centerpartiet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Mgby05/bianca-ingrossos-vandning-tanker-rosta-pa-centerpartiet
Haha, ja vad ska man säga?
Bianca är väl (likt sin övriga familj) inte direkt känd för att vara särskilt smart.
Citera
2018-07-12, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Haha, ja vad ska man säga?
Bianca är väl (likt sin övriga familj) inte direkt känd för att vara särskilt smart.

Är inte hennes pappa SD eller iaf "rasist" som muttrar om "negrer" och muslimer.
Citera
2018-07-12, 09:16
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-profilen
Är inte hennes pappa SD eller iaf "rasist" som muttrar om "negrer" och muslimer.
Hennes farsa är en sliskig gipskatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in