Citat:
Ursprungligen postat av
Pankeborg
Tror det är helt ok i tal om hon är dålig på engelska, det lider hon inte av. Men när hennes blogg är dåligt skriven så skadar det desto mer. Det går ju så lätt att undvika.
Kan det vara så att hon skriver om vikten för att foliehattarna här inne säger att hon är gravid?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pankeborg
Jag har redan fått en länk. Min poäng var att podavsnittet hette ”Rytmen”, men någon menade att jag skulle lyssna på avsnittet som bar hennes namn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pankeborg
Att påpeka att folk inte fattar hur banker eller det sociala fungerar har inget att göra med att ”försvara Bella”. Det är för att höja skvallerkvaliteten här, när folk baserar sina teorier på totala missuppfattningar om hur världen funkar blir ju resultatet rätt meningslöst.
Varför är du så aggressiv och kastar ur dig beskyllningar hit och dit?
Tidigare beskyllde du mig för att påstå att du skulle vara planterad av Bellsan. Nu kallar du mig och andra för foliehattar. Jag tror inte att du är planterad av Bellsan, men av någon anledning tar du hela den här tråden väldigt personligt. Varför uppfostrar du inte i andra trådar?
Indirekt bekräftar du att Bellsan läser den här tråden. Jag skulle kunna fråga hur du kan veta det, men det avstår jag från. Som sagt, du har inget med Bellsan att göra utan det är en ren gissning från din sida.
Angående kvaliteten så är detta Flashback. Du får väl söka dig till ett finare forum om skvallret på flashback inte duger för dig. De enda som har rätt att ha synpunkter på det som skrivs är våra hjältar modsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
junk
Det räcker nog med någon som gått klart gymnasiet skulle jag tro?
Ja, kanske. Hursomhelst, är det rätt meningslöst att blogga på engelska om ingen utanför Sverige vet vem man är.
För vad är egentligen syftet med den engelska bloggen?
Den kan ju rimligtvis inte vara en del av marknadsföringen av den amerikanska byrån? Presumtiva kunder kommer ju bara skaka på huvudet när de läser bloggen.