Jag klagar bara på folk som har galna idéer om hur banker fungerar, eller hur de sociala myndigheterna agerar. Jag har aldrig hävdat att jag har koll på vad olika svenska b-kändisar säger om varandra. Jag bor inte ens i Sverige.
Men för att återgå till min fråga, har du något specifikt avsnitt på Schulmans podd? Tänker absolut inte lyssna igenom alla. Någon nämnde hand blogg också, men den hittar jag inte överhuvudtaget.
Finns länk till podavsnittet här i tråden någon månad bak. Här en analys med länk! Håll tillgodo, detta borde alla höra!
Men för att återgå till min fråga, har du något specifikt avsnitt på Schulmans podd? Tänker absolut inte lyssna igenom alla. Någon nämnde hand blogg också, men den hittar jag inte överhuvudtaget.
Avsnitt 370. Rytmen; ca 1 timme in i podden. Mycket väl värt en lyssning.
Jag klagar bara på folk som har galna idéer om hur banker fungerar, eller hur de sociala myndigheterna agerar. Jag har aldrig hävdat att jag har koll på vad olika svenska b-kändisar säger om varandra. Jag bor inte ens i Sverige.
Ja du kan juh testa att lyssna på det avsnitt som bär hennes namn
Ja, det är lite genomskinligt med dessa personer som plötsligt upptäckt tråden och angriper allt och alla, i synnerhet Efternamn08.
Haha, så om man inte tror på att fria fantasier om att Bella är förbjuden att umgås med sina barn utan att hennes sminkös eller kock är med så är man planterad av Bella? Låter som en rimlig slutsats.
Menar du att Bella skulle vara en sämre mor för att VDn på ett helt annat företag som distribuerar hennes krämer fick en knäpp och mördade någon. Det har ju inget alls med Bellas omdöme att göra.
Isabella Löwengrip AB ägs väl av ISPI Holding AB och i så fall är det väl innehavet i det bolaget som Bellsan kan ha förstärkt sin säkerhet med? Det lär finnas stora pantbrev uttagna.
Ett problem för Bellsan är väl att hennes inkomster inte täcker hennes leverne, dvs hennes löpande betalningsförmåga är tveksam när det kommer till ett så stort banklån som hon behövde för att köpa huset?
Hon har aktieutdelningar men räknas de in i den löpande betalningsförmågan?
Det är här spekulationerna om en privat långivare - t ex Erik Selin- kommer in.
Ibland läser jag Bellas engelska blogg bara som underhållning. Grammatik är underbar!
"I’ve always gone up and down in weight over the years, which is why my wardrobe has mixed sizes and ahead of gala events we need to take different measurements."