2019-08-28, 07:02
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det är väl inte helt klart hur många som går in på en server, men om man får gissa lite så skulle jag gissa mellan 2500-5000. Dock vill jag vara noga med att det endast är en gissning, det skulle kunna vara mer.
Det där är gissningsvis per layer, var säkert ett hundratal i durotar när jag kom in när spelet släpptes. Skulle gissa på ungefär lika många i övriga start-zoner.
Citera
2019-08-28, 07:08
Medlem
Citat:
Nä, du behöver bara köpa en subscription. Man kan säga att du köper en sub till BFA (nuvarande expansionen) men att classic ingår.
Jaha det förstod inte jag. Tack!
Citera
2019-08-28, 08:02
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigsoffret
Okej

Tråkigt, Vill lira med skandinavier!

Lycka till vidare

Alliance scrub :*
De massor av Skandinavier på Noggenfogger, och svenska guilder!! De så skönt sitta spela logga in och logga ut med noll kö, underbart!! Jag förstår inte er som vill spela på en full servern? vad charmen sitta i flera timmar i kö och sedan spela 1 timme för sedan bli ut discontede?? Sluta vara så naiva att tro att blizzard löser de här för de gör dem inte. Ända lösningen är att byta server bröt mitt löfte om sista inlägget haha
Citera
2019-08-28, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
De massor av Skandinavier på Noggenfogger, och svenska guilder!! De så skönt sitta spela logga in och logga ut med noll kö, underbart!! Jag förstår inte er som vill spela på en full servern? vad charmen sitta i flera timmar i kö och sedan spela 1 timme för sedan bli ut discontede?? Sluta vara så naiva att tro att blizzard löser de här för de gör dem inte. Ända lösningen är att byta server bröt mitt löfte om sista inlägget haha

Noggenfogger var också full igår? 6k pers i kö. Spelar också där men verkar bli samma problem där tyvärr. Kanske ett tecken på att man borde lägga ner spelande för gott, man börjar ju bli till åren haha.
Citera
2019-08-28, 08:53
Medlem
Steinarrs avatar
INGEN kö till Mograine just nu om någon vill passa på att börja spela där!
Citera
2019-08-28, 09:04
Medlem
Jinhaos avatar
Jag började köra på Gandling. Trevlig server, en del svenskar men framförallt 99% engelska i chatten. (Och lite kö!)

Human warr, nickar "Hordeporr" ifall ni vill lira. Mest kvällar.
Citera
2019-08-28, 09:07
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinhao
Jag började köra på Gandling. Trevlig server, en del svenskar men framförallt 99% engelska i chatten. (Och lite kö!)

Human warr, nickar "Hordeporr" ifall ni vill lira. Mest kvällar.

Trevligt Det är samma på Mograine. Mycket svenskar men det är bara engelska i chatten.

Det verkar onekligen som att alla svenska kids har hamnat på Gehennas, Firemaw eller Shazzrah.
Citera
2019-08-28, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Trevligt Det är samma på Mograine. Mycket svenskar men det är bara engelska i chatten.

Det verkar onekligen som att alla svenska kids har hamnat på Gehennas, Firemaw eller Shazzrah.
Skönt att slippa kids ju? Man lirar ju helst med 18+ nu när man blivit bra mycket äldre än för 15 år sedan när man satt o nörda wow
Citera
2019-08-28, 10:04
Medlem
Flyttkartongs avatar
Blev Mograine även för mig. Mycket trevlig server!
En hel del svenskar, engelska i chatten. Till och med så man organiserade köer till quest objectives såsom lådor etc.

Rekommenderas. Lirar en Shaman där som nickar Snuskgreta
Citera
2019-08-28, 10:12
Medlem
Jinhaos avatar
Är det någon som har koll på om man kan byta server när hypen har lagt sig? Minns inte hur det var i Vanilla.
Citera
2019-08-28, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinhao
Är det någon som har koll på om man kan byta server när hypen har lagt sig? Minns inte hur det var i Vanilla.
har för mig att det kom erbjudande då och då att byta till mindre populära servrar?

Minns inte helt 100
Citera
2019-08-28, 10:16
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Det är väl inte helt klart hur många som går in på en server, men om man får gissa lite så skulle jag gissa mellan 2500-5000. Dock vill jag vara noga med att det endast är en gissning, det skulle kunna vara mer.

Det är så få alltså? Jag hade nog tippat på minst 10k men jag har ingen aning om hur sånt där fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in