2019-08-28, 07:43
Medlem
Universells avatar
Det är gängkriminella som har fått för sig att de ska döda rivalers flickvänner och fruar eller?
Citera
2019-08-28, 07:44
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marxxx
Kvinnan som var med vid våldtäkten i Hässelby för ett par veckor sedan, var i Vällingby igår.
Hon har vid ett tidigare tillfälle misshandlat min syster helt oprovocerat i Hässelby gård, så min syster drar sig från att åka till platser hon befinner sig på.
Av alla hat kommentarer på kvinnans Instagram så vore det inte helt omöjligt att den avlidne är hon själv.

Ingen större förlust med andra ord. Tänkas länka till hennes instagram?
Citera
2019-08-28, 07:44
Medlem
Citat:
Kvinnan som var med vid våldtäkten i Hässelby för ett par veckor sedan, var i Vällingby igår.
Hon har vid ett tidigare tillfälle misshandlat min syster helt oprovocerat i Hässelby gård, så min syster drar sig från att åka till platser hon befinner sig på.
Av alla hat kommentarer på kvinnans Instagram så vore det inte helt omöjligt att den avlidne är hon själv.

Intressant. Vet du om kvinnan bodde på adressen där skjutningen ägde rum?
Citera
2019-08-28, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Ingen större förlust med andra ord. Tänkas länka till hennes instagram?

Samma säger jag.
Hon har raderat det mesta och stängt av kommentarerna, https://instagram.com/1.roxanne.k?igshid=1hqyoaprlp8mu
Citera
2019-08-28, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Intressant. Vet du om kvinnan bodde på adressen där skjutningen ägde rum?

Ingen aning, hon befann sig i Vällingby igår tillsammans med en tjejkompis till henne.
Men jag vet att hon bor någonstans i hässelby/Vällingby.
Citera
2019-08-28, 07:50
Medlem
Vet någon hennes fullstäntändiga namn ? Roxanne k ?
Citera
2019-08-28, 07:52
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Samma säger jag.
Hon har raderat det mesta och stängt av kommentarerna, https://instagram.com/1.roxanne.k?igshid=1hqyoaprlp8mu

Hmmm, polska flaggan i sin profil. Är det bara en tillfällighet att hon också har anknytning till Polen, precis som den nyligen skjutna kvinnan i Malmö?
Citera
2019-08-28, 07:53
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Två ihjälsljutna kvinnor på två dygn. Fanns det barn i lägenheten tro?
Fan, synd! Mamman borde ha tänka på sitt barns bästa och sluta med kriminaliteten.
Citera
2019-08-28, 07:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Kanske är det kvinnan till tjejen som våldtogs i en lägenhet och då en rappare greps och anhölls. Rapparen släpptes och misstankarna avskrevs. Nu vill han hämnas för att man skadade hans image?

Nej.

Nej.
Citera
2019-08-28, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Hmmm, polska flaggan i sin profil. Är det bara en tillfällighet att hon också har anknytning till Polen, precis som den nyligen skjutna kvinnan i Malmö?

Hon kommer från Polen.
Citera
2019-08-28, 07:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av glidan10
Ska tydligen vara på innergården vid mulltrågsvägen...

Känner till området mycket väl. Skytten har garanterat stått på innergården. Det finns portar på båda sidorna, men de ligger på olika våningsplan. Gatuplan är en trappa ner. Där finns det bara en hiss. Ska du skjuta in i en lägenhet på bottenplan så måste du stå på innergården. Det är bara därifrån som du har insyn i lägenheterna.
Citera
2019-08-28, 07:58
Medlem
Hamsterbolls avatar
Ingen som bor i närheten som kan kolla adressen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in