2019-08-28, 02:23
Medlem
Den anhållne "mannen" är;
Renad Mohammed Salih
19991006-4634 (19 år)
Safirvägen 14 265 75 Hyllinge

Övriga boende på samma adress;

Mohammed Mahmoud Salih
19651101-XXXX (53 år)

Kawthar Mohammad Hasan Salih
19760902-XXXX (42 år)

Wael Mohammed Salih
20010929-XXXX (17 år)
Senast redigerad av Svenneblekfis 2019-08-28 kl. 02:26.
Citera
2019-08-28, 02:23
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoz14
En sån här avrättning har kostat betydligt mer än 10”. Räcker inte ens i närheten att bara lägga till en nolla. Frågan är om det ens stannar vid 1 miljon för att få nån att utföra ett sånt dåd. Det är givet på förhand att man kommer bli en jagad man för resten av livet, då tänker jag inte på svensk polis utan på män med resurser. Dom kan troligen inte lita på nån då det nog ligger en rekordsumma på deras liv nu. Kanske tom på deras anhöriga.
Oavsett hur härdad man är så är det dessutom en oerhört tung börda att bära. Killarna kommer se det framför sej resten av sina liv då det var en bebis inblandad. Alla har egna mödrar och kanske tom barn. Så tror inte man åtagit sej uppgiften utan att få så bra betalt så man kan hålla sej gömd.

Vad jag minns av tex ”dödspatrullen” så var prislappen på En halv miljon för ett uppdrag. Var väl nån vars huvud landade på en miljon har jag för mej. Då är det några år sen.
Så länge dina kusiner inte är kriminella vill säga och har mördat förut.............
Citera
2019-08-28, 02:26
Medlem
Gåtan här är för mig hur en kvinna - med ambition och intellekt till en läkarutbildning - samtidigt framhärdar sitt liv i rent oförstånd: Att gå in i en relation med någon grovt kriminell, dömd för grovt rån och grovt vapenbrott, fängelseintern i nära ett decennium - är ju att ansvarslöst misshandla sig själv.
Citera
2019-08-28, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirker
Din ”research” är ingenting. Det är inte hennes mamma. Personen som la upp ultraljudsbilderna är mamma till den andra person som laddade upp en svart profilbild. Detta är information man ganska simpelt kunde få om man läste igenom kommentarerna.

K:s riktiga mamma,
https://www.facebook.com/sh*hn*z.d*stp*k

*=a

Jodå, den slutsatsen drog jag. Tack, då fick vi moderns namn klarlagt. Finns visst stöd för ditt påstående och inget som tyder på någon från Polen. Kvinnan jag hintade om är ju från Serbien.
Citera
2019-08-28, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Jag trodde du bara skämtade först, men tamefan.. Du har bannemig rätt!

https://samnytt.se/polismyndighet-i-europa-infiltrerad-av-kriminella-gang-flera-fall-aven-i-sverige/

Man vill ju bara ge upp.. Vad är det för samhälle när man inte ens kan lita på att polisen står på medborgarnas sida och jobbar för samhällets bästa? Jag kunde aldrig tro att det skulle gå så här långt. Jag har en stor jäkla klump i magen just nu. Känns helt uppgivet. Man får trots detta hoppas på att de får tag i de ansvariga för mordet på KH.

Ja sanningen e tyvärr så sjuk. Man tror att det är ett skämt. Kan man inte lita på polisen vem kan man då lita på?

Alla kriminella i Malmö vet om detta. Det är därför det är svårt för Malmöpolisen att rekrytera informatörer. Fullkomligt livsfarligt när det bränns och läcks både avsiktligt genom mullvadar och oavsiktligt genom klantighet.

https://www.expressen.se/kvallsposten/malmopolis-sparkas-ska-lackt-information-till-kriminella/
Senast redigerad av Schavott 2019-08-28 kl. 02:43.
Citera
2019-08-28, 02:32
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoz14
En sån här avrättning har kostat betydligt mer än 10”. Räcker inte ens i närheten att bara lägga till en nolla. Frågan är om det ens stannar vid 1 miljon för att få nån att utföra ett sånt dåd. Det är givet på förhand att man kommer bli en jagad man för resten av livet, då tänker jag inte på svensk polis utan på män med resurser. Dom kan troligen inte lita på nån då det nog ligger en rekordsumma på deras liv nu. Kanske tom på deras anhöriga.
Oavsett hur härdad man är så är det dessutom en oerhört tung börda att bära. Killarna kommer se det framför sej resten av sina liv då det var en bebis inblandad. Alla har egna mödrar och kanske tom barn. Så tror inte man åtagit sej uppgiften utan att få så bra betalt så man kan hålla sej gömd.

Vad jag minns av tex ”dödspatrullen” så var prislappen på En halv miljon för ett uppdrag. Var väl nån vars huvud landade på en miljon har jag för mej. Då är det några år sen.

Om dem var där för att mörda henne, då kostar det nog en del som du säger.
Men jag tror mer att GM i ren frustration kombinerat med massa droger och stress mördade henne impulsivt.
Det sägs ju att dem sprang efter N och Bo skrek på dem och försökte stoppa det, så som jag uppfattat. Då när dem märkte att han hade stuckit och dem inte hade mycket tid så sköt dem henne istället när hon säkert skrek på dem när dem redan var sönderstressade. Så tror ingen betalade för att mörda kvinnan. Hon bara strök med i frustration.

Den ena skytten är ju så pass stressad att han vet inte ens vilken väg han ska springa och vart bilen är. Det tycker jag visar lite att dem har sprungit runt lite och i hans kaosade hjärna så har han blandat ihop vart dem kom ifrån och vart han ska ta vägen. Därav sprang han till fel bil. Lite så jag spekulerar.
Hade man bara gått fram skjutit och sen ska tillbaka så är det enkelt att komma ihåg hur du har gått. Men har du sprungit runt och tappat ditt mål, då blir det nog lite svårare att orientera sig när man inte har så bra koll på området.
Citera
2019-08-28, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenneblekfis
...
Vad får du ut av att outa hela familjen utan maskade namn? Killen är inte ens dömd och du hänger ut hans 17 åriga bror, skärp dig...

Vad har hänt med kvaliteten på medlemmarna här egentligen?
Citera
2019-08-28, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Offret genomgick tydligen sin läkarutbildning i Polen.
Många av dessa kriminella blatte-kvinnor gör det.
Citera
2019-08-28, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Varför det är hemskt? För att det är så brutalt och fruktansvärt, nästan svårt att ta in. En mamma blir kallblodigt mördad med sitt barn i famnen. Barnet är bara några månader gammalt. Det sorgliga är att det aldrig får träffa sin mamma igen och var med när mamma mördades
Vet du vem hon är?
Citera
2019-08-28, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PerTinent
”Kvinnor i dessa kretsar” är väldigt avtändande, både hur de pratar samt beter sig.

Du räknar in en 30-årig kvinna som klarat av 5-6 årig läkarutbildning, kör AT, tar emot skottskadade människor i sin vardag som ”kvinnor i dessa kretsar”...?

Jisses.
Det där ogiltigförklarar inte att hon kan ha ett kriminellt liv. Det har ju till exempel framkommit att hon var tillsammans med en man som begick ett stort rån tidigare.
Citera
2019-08-28, 02:42
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Towen
Gåtan här är för mig hur en kvinna - med ambition och intellekt till en läkarutbildning - samtidigt framhärdar sitt liv i rent oförstånd: Att gå in i en relation med någon grovt kriminell, dömd för grovt rån och grovt vapenbrott, fängelseintern i nära ett decennium - är ju att ansvarslöst misshandla sig själv.

Är många människor som lever dubbelliv.
Han har suttit av sitt straff, kanske fått henne att tro att ham har lagt ner allt.
Sen gör kärlek folk blinda liksom. Nu i efterhand var det ju inget bra val men är många kvinnor som har en relation med grova kriminella, vissa vet inte ens att dem är grovt kriminella.
Kolla upp Richard Kuklinski. Snubben var hitman för Amerikanska maffian i nästan 40 år och familjen hade ingen aning.

Hon kanske blev gravid och ville behålla barnet utan att ha planer på att gifta sig med N? Eller blev gravid och N försäkrade om att han lagt det livet bakom sig och hon gav han en chans?
Finns många anledningar och vi vet inte den anledningen.

Lika konstigt som kvinnor som har relation med kvinnomisshandlare?
Citera
2019-08-28, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmasittaren
Det där ogiltigförklarar inte att hon kan ha ett kriminellt liv. Det har ju till exempel framkommit att hon var tillsammans med en man som begick ett stort rån tidigare.

Du verkar inte ha alla hjärnceller. Så du menar bara för att hennes pojkvän eller ex har varit eller är kriminell så är hon det?. Skärp dig för du framstår inte frisk just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in