2019-08-27, 14:23
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Ni alla är full av skit som bara spekulerar, nej hon har förmodligen inte köpt sitt läkarleg. Hon kommer från en bra familj, jag har jobbat med 2 av hennes bröder. Alla är hårt arbetande individer med egna företag, sysslar med aktier och tjänar bra med pengar och skattar. Finns inga kriminella i hennes släkt. Att hon sedan väljer att bli ihop med en ex kriminell man är en bra fråga. Han kanske sålde in det bra på henne och hon blev kär, man kan inte styra över sina känslor. Jag har aldrig träffat henne men både hennes bröder som jag har jobbat med är reko killar med stora ambitioner och allt detta är bara sorgligt.

Stämmer. Ena brodern drog in nästan en miljon 2018.
Citera
2019-08-27, 14:24
Avslutad
Citat:
Ingen aning men han var med i något rån så antar att han är ex krim
Och hur vet du att han inte fortfarande är kriminell?
Citera
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea
Det där med taxerad inkomst av tjänst är en smula överskattat. Sedan slutar
givetvis inte alla belopp på nollnollnoll. Enkelt att kolla hos den egentliga källan,
alltså Skatteverket.
Tyder inte det där "jämna" beloppet på att han tagit emot bidrag?
Citera
Medlem
Jobbade hon som läkare i Jkp? Om det är bo’s linkedin jag sett? Sorgligt verkar ha varit en ambitiös och fin tjej!
Citera
2019-08-27, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Och hur vet du att han inte fortfarande är kriminell?

Jag antog att han var ex, men tydligen så är han inblandad i något stort. Då hans kvinna blir skjuten.
Citera
2019-08-27, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fibaktuellt
MGM är skriven i Helsingborg, Drottninghög. Drottninghögsnätverket ?
Vad menar du? Han är skriven i Hyllinge sedan tre veckor tillbaka. Flyttade från Helsingborg där de bott sedan 2012.
Citera
2019-08-27, 14:26
Avslutad
Citat:
Jag antog att han var ex, men tydligen så är han inblandad i något stort. Då hans kvinna blir skjuten.
Precis. Så kvinnan har lierat sig med en tung kriminell, inte en exkriminell. Väsentlig skillnad.
Citera
2019-08-27, 14:27
Medlem
Citat:
Nån stort? Idag räcker det med att du tittat snett på någon, så är du död.
Citera
2019-08-27, 14:28
Medlem
Pestoleras avatar
Huvudmannen i rånet på värdedepån i Bröndby är Fransk medborgare med Algeriskt ursprung hans vän är från Marocko, De fick 8 respektive 10 år, troligen väldigt nyligen utsläppt, eller på väg ut nu och behöver deg. Klura på den ni.
Senast redigerad av Pestolera 2019-08-27 kl. 15:07. Anledning: tillägg till text
Citera
2019-08-27, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Precis. Så kvinnan har lierat sig med en tung kriminell, inte en exkriminell. Väsentlig skillnad.

Frågan är varför, han har förmodligen gömt det bra för henne, då hela hennes familj jobbar och tjänar bra med pengar. Får ingen indikation att hon är en status jägare och vill ha kriminella pojkvänner.
Då alla hennes 3 bröder inklusive hennes far är företagare.
Citera
2019-08-27, 14:29
Medlem
Citat:
Känner du dom eller du bara antar? För dom tvättar inga pengar vad jag vet. Du får gärna komma info isåfall..

De följer strömmen av babbar som driver eget företag.. Tvätta pengar och skatt vad är det?? Inte undra på att deras länder ser ut som de gör..
Citera
2019-08-27, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nån stort? Idag räcker det med att du tittat snett på någon, så är du död.

Nu överdriver du, ingen går så långt för att skjuta en kvinna med barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in