2019-08-25, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trezor
Jo det är snålt, det har du rätt i. Fast Rewell tar bara 25 markörer och det är några till jag behöver.

Att mina testosteronnivåer skulle sänkas fast det är väldigt irrationellt tänkt då det ju är en investering i något som leder till betydligt högre nivåer i längden. När man tjänar pengar går ens testosteronnivåer upp.

Bra jobbat med ditt liv.

Imorgon ska jag ringa min läkare för han gjorde ett par prover på mig för ett par månader sedan och kanske kollade allt.

I en annan tråd rapporterades det om en som bara gick till en VC och sa att han ville ha dessa prov och fick det. Har en läkartid på Torsdag.

Ska eventuellt till Riga snart så har mailat 3 kliniker där angående kostnad.

Som vanligt tack för dina svar.

Det jag gjorde, var att testa testosteronet via werlabs, vilket visade 11 nmol, vilket är väldigt lågt. Sen manipulerade jag ner det till 1.3 och tjatade till mig testosteron test via VC, det fick jag och det visade då ca 3, och då gick dom vidare och gjorde en jäkla massa tester.

Nu har jag gått på TRT ett år, och har mått ömsom piss ömsom bra. Nebido för mig var en berg och dal bana. Nu går jag på HCG för att få tillbaka min egna produktion, och mår bättre än på länge.

Enligt min erfarenhet så måste man få testosteron varje vecka för att må bra, och helst tillsammans med HCG. Det går att få i Sverige, om man träffar rätt läkare. Men det är osannolikt då dom hävdar att det är kaka på kaka.

Vill du absolut gå på TRT så rekommenderar jag dig att försöka få HCG monoterapi via läkarvården, vilket inte borde vara omöjligt, för att sedan köpa testosteron illegalt. Helst inte tvärtom då HCG är en färsk/kylvara, och man vet inte hur det hanteras av nån tjomme som driver eget apotek online. Däremot så kan man förvara testosteron i rumstemperatur länge utan problem.
Citera
2019-08-25, 22:59
Bannlyst
Citat:
Jo det är snålt, det har du rätt i. Fast Rewell tar bara 25 markörer och det är några till jag behöver.

Att mina testosteronnivåer skulle sänkas fast det är väldigt irrationellt tänkt då det ju är en investering i något som leder till betydligt högre nivåer i längden. När man tjänar pengar går ens testosteronnivåer upp.

Bra jobbat med ditt liv.

Imorgon ska jag ringa min läkare för han gjorde ett par prover på mig för ett par månader sedan och kanske kollade allt.

I en annan tråd rapporterades det om en som bara gick till en VC och sa att han ville ha dessa prov och fick det. Har en läkartid på Torsdag.

Ska eventuellt till Riga snart så har mailat 3 kliniker där angående kostnad.

Som vanligt tack för dina svar.

Nej när du tjänar pengar kommer dina testosteronnivåer inte gå upp om du tillför testosteron utifrån. Det enda som får dina nivåer att gå upp och ned då är dosen du tillför, inget annat.
Citera
2019-08-25, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Det jag gjorde, var att testa testosteronet via werlabs, vilket visade 11 nmol, vilket är väldigt lågt. Sen manipulerade jag ner det till 1.3 och tjatade till mig testosteron test via VC, det fick jag och det visade då ca 3, och då gick dom vidare och gjorde en jäkla massa tester.

Nu har jag gått på TRT ett år, och har mått ömsom piss ömsom bra. Nebido för mig var en berg och dal bana. Nu går jag på HCG för att få tillbaka min egna produktion, och mår bättre än på länge.

Enligt min erfarenhet så måste man få testosteron varje vecka för att må bra, och helst tillsammans med HCG. Det går att få i Sverige, om man träffar rätt läkare. Men det är osannolikt då dom hävdar att det är kaka på kaka.

Vill du absolut gå på TRT så rekommenderar jag dig att försöka få HCG monoterapi via läkarvården, vilket inte borde vara omöjligt, för att sedan köpa testosteron illegalt. Helst inte tvärtom då HCG är en färsk/kylvara, och man vet inte hur det hanteras av nån tjomme som driver eget apotek online. Däremot så kan man förvara testosteron i rumstemperatur länge utan problem.

Hur mycket hcg kör du och vad ligger dina nivåer på med det?
Citera
2019-08-25, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zollejanne
Hur mycket hcg kör du och vad ligger dina nivåer på med det?

Jag kör 375 iu HCG varannan dag. Körde Clomid innan i ca 3 veckor, men fick problem med synen av det så gick tillbaka till HCG. Ska göra ett nytt test i slutet av nästa vecka och se. Men för ca 4 veckor sedan hade det gått upp till 14 nmol
Citera
2019-08-26, 14:21
Medlem
Trezors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber

Tack för svar.

Varför ska man köra HCG monoterapi med t? För att man mår bättre?
Citera
2019-08-26, 15:15
Medlem
Citat:
Tack för svar.

Varför ska man köra HCG monoterapi med t? För att man mår bättre?

I USA är det standard att kombinera båda för att må optimalt. Man stänger ju inte ner sin egna produktion, vilket jag har märkt av egen erfarenhet är av yttersta vikt. Det är ju inte bara testosteron som tillverkas i testiklarna, och dom hormonerna antar jag att man behöver också. Sen rent estetiskt så föredrar min tjej att jag har två bollar istället för två russin i pungen.

Jag skulle absolut försöka få HCG av läkaren om jag var dig. Nämn gärna för dom att du vill fortsätta vara fertil och att din tjej vill bli gravid. När det handlar om att hjälpa en kvinna, då säger dom aldrig nej, och i synnerhet inte om hon ska bli gravid, då skriver dom ut mycket mer HCG än vad man behöver, högsta dosen i världen skulle jag tro
Citera
2019-08-26, 15:16
Medlem
Trezors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zollejanne
Nej när du tjänar pengar kommer dina testosteronnivåer inte gå upp om du tillför testosteron utifrån. Det enda som får dina nivåer att gå upp och ned då är dosen du tillför, inget annat.

Tack för ditt informationen. Hur vet du detta?
Citera
2019-08-26, 15:18
Medlem
Citat:
Tack för ditt informationen. Hur vet du detta?

Det beror på att du stänger ner din egna produktion av testosteron helt när du tillför syntetiskt testosteron i form av sprutor eller kräm. Och har du ingen egen produktion så kan du ju heller inte påverka den med träning och kosttillskott eftersom den ju är helt död
Citera
2019-08-27, 12:31
Medlem
Mina kommentarer och råd är så extremt otroligt bra, att alla i tråden blir helt mållösa och tysta
Citera
2019-08-27, 17:20
Moderator
Arne.Ankas avatar
Uhm alltså tror ni på mig om jag säger att läkaren är positiv till att dela upp varje injektionsflaska med nebido på två injektioner?
Citera
2019-08-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Uhm alltså tror ni på mig om jag säger att läkaren är positiv till att dela upp varje injektionsflaska med nebido på två injektioner?

Jag tror dig
Citera
2019-08-27, 20:10
Medlem
Har ni märkt någon skillnad mellan beyer och orifarm nebido? Har fått orifarm hittills och det sticket var näst intill smärtfritt. Men dom importerar väl bara läkemedel lite här och var.. Beyer gör ju det själva.

Antar att det inte är någon skillnad öht.
Senast redigerad av mixerstaven 2019-08-27 kl. 20:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in