Citat:
Jo det är snålt, det har du rätt i. Fast Rewell tar bara 25 markörer och det är några till jag behöver.
Att mina testosteronnivåer skulle sänkas fast det är väldigt irrationellt tänkt då det ju är en investering i något som leder till betydligt högre nivåer i längden. När man tjänar pengar går ens testosteronnivåer upp.
Bra jobbat med ditt liv.
Imorgon ska jag ringa min läkare för han gjorde ett par prover på mig för ett par månader sedan och kanske kollade allt.
I en annan tråd rapporterades det om en som bara gick till en VC och sa att han ville ha dessa prov och fick det. Har en läkartid på Torsdag.
Ska eventuellt till Riga snart så har mailat 3 kliniker där angående kostnad.
Som vanligt tack för dina svar.
Att mina testosteronnivåer skulle sänkas fast det är väldigt irrationellt tänkt då det ju är en investering i något som leder till betydligt högre nivåer i längden. När man tjänar pengar går ens testosteronnivåer upp.
Bra jobbat med ditt liv.
Imorgon ska jag ringa min läkare för han gjorde ett par prover på mig för ett par månader sedan och kanske kollade allt.
I en annan tråd rapporterades det om en som bara gick till en VC och sa att han ville ha dessa prov och fick det. Har en läkartid på Torsdag.
Ska eventuellt till Riga snart så har mailat 3 kliniker där angående kostnad.
Som vanligt tack för dina svar.
Det jag gjorde, var att testa testosteronet via werlabs, vilket visade 11 nmol, vilket är väldigt lågt. Sen manipulerade jag ner det till 1.3 och tjatade till mig testosteron test via VC, det fick jag och det visade då ca 3, och då gick dom vidare och gjorde en jäkla massa tester.
Nu har jag gått på TRT ett år, och har mått ömsom piss ömsom bra. Nebido för mig var en berg och dal bana. Nu går jag på HCG för att få tillbaka min egna produktion, och mår bättre än på länge.
Enligt min erfarenhet så måste man få testosteron varje vecka för att må bra, och helst tillsammans med HCG. Det går att få i Sverige, om man träffar rätt läkare. Men det är osannolikt då dom hävdar att det är kaka på kaka.
Vill du absolut gå på TRT så rekommenderar jag dig att försöka få HCG monoterapi via läkarvården, vilket inte borde vara omöjligt, för att sedan köpa testosteron illegalt. Helst inte tvärtom då HCG är en färsk/kylvara, och man vet inte hur det hanteras av nån tjomme som driver eget apotek online. Däremot så kan man förvara testosteron i rumstemperatur länge utan problem.
tror ni på mig om jag säger att läkaren är positiv till att dela upp varje injektionsflaska med nebido på två injektioner?