2019-08-27, 14:49
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Nog ???
Det är just MYCKET som är "hitte-på" hos RIKSBIMBON !
*ASG*
Trump härmar vår egen superälskade megakändis, och tänjer på sanningen
Bella blev som sagt outad och fick brallorna neddragna av Alex
Idag drar Kina ner brallorna på Trump (dementerar att man bett om återupptagna förhandlingar)
Senast redigerad av qutm 2019-08-27 kl. 14:58.
Citera
2019-08-27, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Idag drar Kina ner brallorna på Trump (dementerar att man bett om återupptagna förhandlingar)

Vad är detta snack om Alex Schulman, vad har han sagt? Kan du länka?
Citera
2019-08-27, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Vad är detta snack om Alex Schulman, vad har han sagt? Kan du länka?
Du verkar vara dåligt uppdaterad, ändå har du mage att gå in i tråden och klaga på andra, dålig stil..
gå in på Alex podd, nånstans i juli tror jag..
Citera
2019-08-27, 16:55
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Exakt den podden var talande.
Glöm för all del inte Isaak Griplööv, superentreprenör på IG. Han drar också ner brallorna på IL.

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Du verkar vara dåligt uppdaterad, ändå har du mage att gå in i tråden och klaga på andra, dålig stil..
Ja, det är lite genomskinligt med dessa personer som plötsligt upptäckt tråden och angriper allt och alla, i synnerhet Efternamn08.
Citera
2019-08-27, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Exakt den podden var talande.
Glöm för all del inte Isaak Griplööv, superentreprenör på IG. Han drar också ner brallorna på IL.

Ja, det är lite genomskinligt med dessa personer som plötsligt upptäckt tråden och angriper allt och alla, i synnerhet Efternamn08.
Nästan så jag börjar tro att alla egentligen heter gabrielle 1, 2, 3 .4.... klonerna alltså, hehe!
Citera
2019-08-27, 17:19
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Nästan så jag börjar tro att alla egentligen heter gabrielle 1, 2, 3 .4.... klonerna alltså, hehe!
Haha 😊 Ja, vem vet. Det kanske finns botar bland oss.

OnT: Det största som hänt på länge är väl att H&M börjat med testförsäljning av kladdet i några av sina svenska butiker. Bellsan postar flera inlägg.
Verkar som att Bellsan insett att hon inte vuxet ut Sverige när allt kommer omkring.
Senast redigerad av DoraF 2019-08-27 kl. 17:27.
Citera
2019-08-27, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Haha 😊 Ja, vem vet. Det kanske finns botar bland oss.

OnT: Det största som hänt på länge är väl att H&M börjat med testförsäljning av kladdet i några av sina svenska butiker. Bellsan postar flera inlägg.
Verkar som att Bellsan insett att hon inte vuxet ut Sverige när allt kommer omkring.
Mitt råd: tro inte på något som Bella säger förrns det finns klara papper/bevis..
Angående det andra: Javisst, jag har också noterat att hon aldrig någonsin tänkt lämna vare sig Sverige eller bloggen, bara tomt prat, som vanligt..
Citera
2019-08-27, 17:49
Medlem
Han är så jävla rolig för det mesta! Isaak Griplööv, skojar röven av isabella belladonna!
Citera
2019-08-27, 20:23
Medlem
qutms avatar
Citat:
Mitt råd: tro inte på något som Bella säger förrns det finns klara papper/bevis..
Angående det andra: Javisst, jag har också noterat att hon aldrig någonsin tänkt lämna vare sig Sverige eller bloggen, bara tomt prat, som vanligt..
kande tva inköpare pa HM, verkligen kompetenta, reste mycket i asien
kan bara se att Erik använt sitt kontaktnät, sa blir han sur sa slutar kanske HM köpa hennes eventuellt super-kemiska kina-krämer
Citera
2019-08-27, 20:37
Medlem
Citat:
kande tva inköpare pa HM, verkligen kompetenta, reste mycket i asien
kan bara se att Erik använt sitt kontaktnät, sa blir han sur sa slutar kanske HM köpa hennes eventuellt super-kemiska kina-krämer
Exaktemento my dearest "gutm"! That whats gonna happend!
Citera
2019-08-27, 22:37
Medlem
Citat:

Jag klagar bara på folk som har galna idéer om hur banker fungerar, eller hur de sociala myndigheterna agerar. Jag har aldrig hävdat att jag har koll på vad olika svenska b-kändisar säger om varandra. Jag bor inte ens i Sverige.

Men för att återgå till min fråga, har du något specifikt avsnitt på Schulmans podd? Tänker absolut inte lyssna igenom alla. Någon nämnde hand blogg också, men den hittar jag inte överhuvudtaget.
Citera
2019-08-27, 22:55
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Jag har inte kollat sortimentet hos H&M så det kan ju vara önsketänkande från Bellsans sida.
Förvånar mig dock om hon skulle våga ljuga om ett så stort företag.

Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Jag klagar bara på folk som har galna idéer om hur banker fungerar, eller hur de sociala myndigheterna agerar. Jag har aldrig hävdat att jag har koll på vad olika svenska b-kändisar säger om varandra. Jag bor inte ens i Sverige.

Men för att återgå till min fråga, har du något specifikt avsnitt på Schulmans podd? Tänker absolut inte lyssna igenom alla. Någon nämnde hand blogg också, men den hittar jag inte överhuvudtaget.
Den som söker skall finna.
Om du är tillräckligt intresserad av podden hittar du nog både den och det aktuella avsnittet om Bellsan.
Lycka till
Senast redigerad av DoraF 2019-08-27 kl. 23:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in