2019-08-26, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Nja...i vilken månad slulle hon vara då enligt jourhavande skvallercentralchef?

Bröstförstoring + semesterkilon?
Kan inte vara semesterkilon! Vilken månad? Svårt att säga, på mig själv syntes det tämligen omgående, men måste jag gissa så fjärde månaden.
Citera
2019-08-26, 17:52
Avslutad
Såå nu ska kladd å krämerna säljas på H&M.
De borde väl inte vilja samarbeta om de går dåligt för företaget? Eller varför vill de ta in hennes märke?
Citera
2019-08-26, 18:15
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klotteriet
Såå nu ska kladd å krämerna säljas på H&M.
De borde väl inte vilja samarbeta om de går dåligt för företaget? Eller varför vill de ta in hennes märke?

H&M är ett lågprismärke hon kanske tjänar några spänn men det kan inte vara fötstahandsvalet!
Citera
2019-08-26, 18:20
Medlem
Citat:
H&M är ett lågprismärke hon kanske tjänar några spänn men det kan inte vara fötstahandsvalet!

Fast väldigt bra reach. Och det ser riktigt bra ut på CVt.
Citera
2019-08-26, 18:24
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Fast väldigt bra reach. Och det ser riktigt bra ut på CVt.

Ja! Men kan man hålla samma höga pris hos H&M? Men är det H&M över hela världen så lär det rassla in några millar extra på kontot!

Men vi vet ju inte vilken deal hon erbjudit H&M för att de ska nasa hennes smörjor! Hon kan teoretiskt ha dumpat in sig för att öka exponeringen.
Citera
2019-08-26, 19:05
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Estee Lauder säljs väl inte på HM 😂
Citera
2019-08-26, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Saken är väl den att Bella är sin egen Amerikans tv serie !
Allt hennes påhittade historier om kriminella gangsters och hot lappar ( som hon själv hade skrivit &#128513 + mycket annat får en direkt att tänka på en Amerikanskt B serie som kan bara sluta med att Bella + företag flyttar till Mars eller hon beslutar sig för att bli prinsessa och kidnappar prinsessan Sofia för att försöka snärja åt sig Carl Philip ..... hon har alltid trott och drömt om att hon ska bli prinsessa .Eller så ballar hon ut totalt , hamnar på psyk skriver en eller 100 böcker om sitt rika lyxiga liv ... som hon fortfarande tror att hon lever inne i sitt rum på 5 kvadrater men på psyket .
Tv serien heter lite ironiskt nog ..... mina bästa år 😕
Böckerna heter.... en Hon djävuls liv och lustar .
Vore något. En drama serie om BB med vi har nämnt i tråden. Påhittade sagor. Plundra sitt bolag. Golddigga en gammal miljonär.
Det bästa är att hon inte kan klaga utan att erkänna att allt är sant.
Citera
2019-08-26, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Vore något. En drama serie om BB med vi har nämnt i tråden. Påhittade sagor. Plundra sitt bolag. Golddigga en gammal miljonär.
Ungefär så, perfekt! Blondinbella i ett nötskal.
Citera
2019-08-26, 21:52
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
I raffa-traden (FBs basta trad någonsin) sa samlade riktiga mega-medlemmar ihop materialet (fotton, FUPar mm) och gjorde det tillgängligt for alla, det resulterade i super-roliga podar och det spikulerades om internationella dokumentärer och TV-rattigheter m.m. strax innan traden stängdes
Citera
2019-08-26, 22:34
Medlem
Citat:
Och om nu Blondonbella har en fnurra på tråden med Erik så har hon nog all anledning att se deppig ut för det är väl han som hon tänkt sig som finansiär för det minst sagt optimistiska USA projektet?

Från ett blogginlägg skrivet för några dagar sedan :
Citat:
Jag ser fram emot min vecka som kommer. Barnfri och i Sverige, som jag ska maxa arbetstimmarna, träffa vänner och några dagar på västkusten.

Att Blondinbella skriver ”ser fram emot” och ”barnfri” i meningarna intill varandra var inte det jag reagerade på, utan att hon ska till västkusten. Den där fnurran är nog hittepå.
Citera
2019-08-26, 22:39
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION

Att Blondinbella skriver ”ser fram emot” och ”barnfri” i meningarna intill varandra var inte det jag reagerade på, utan att hon ska till västkusten. Den där fnurran är nog hittepå.
Så lätt ger hon väl inte upp? Självklart kommer hon att "kämpa" för Erik
Citera
2019-08-27, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION

Nog ???
Det är just MYCKET som är "hitte-på" hos RIKSBIMBON !
*ASG*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in