Citat:
Ursprungligen postat av
Cryptoking
Ni alla är full av skit som bara spekulerar, nej hon har förmodligen inte köpt sitt läkarleg. Hon kommer från en bra familj, jag har jobbat med 2 av hennes bröder. Alla är hårt arbetande individer med egna företag, sysslar med aktier och tjänar bra med pengar och skattar. Finns inga kriminella i hennes släkt. Att hon sedan väljer att bli ihop med en ex kriminell man är en bra fråga. Han kanske sålde in det bra på henne och hon blev kär, man kan inte styra över sina känslor. Jag har aldrig träffat henne men både hennes bröder som jag har jobbat med är reko killar med stora ambitioner och allt detta är bara sorgligt.
Jag måste instämma med detta. BO:s familj är en mycket ordentlig och integrerad familj, som alltid varit på rätt sida av lagen. Jag mår - å deras vägnar - oerhört dåligt över det inträffade. K*rolin var familjens stolthet. Det råder i mitt tycke ingen tvekan: Snacket om att detta skall ha haft med henne eller hennes familj att göra finns
inte på världskartan, och det kan troligtvis alla i Malmö, som har kännedom till familjen, bekräfta.
Precis som hennes vänner har beskrivit var hon utifrån den uppfattning jag hann skapa oerhört kompetent, vältalig, ödmjuk, snäll, förstående och förlåtande. Sistnämnda egenskap har sannolikt varit anledningen till att hon accepterade att bli tillsammans med en partner som hade suttit inne.
Hennes bröder är, som beskrivit ovan, också väldigt ambitiösa och mycket jordnära.
Ps. Jag tycker det är tragiskt att hennes utbildning är mer i fokus än det inträffade dådet. Hon studerade i Polen under ca 5 år och köpte inte något läkarleg. Är det ens möjligt att köpa något sådant numera?