Citat:
Ursprungligen postat av
TheBDsaint
Jag tror filmen visar hur en av GM först jagar pojkvännen men att någon ropar bakom honom varpå han vänder, kolla sista sekunden i klippet - ser ut som att han höjer sitt vapen som om för att skjuta och det är då han börjar skjuta på Karolin.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/efter-skjutningen-har-springer-en-maskerad-person-fran-platsen
Kanske
Jag tror att efter mordet så pekar GM pistolen mot något vittne, vittnen som i nuläget inte fångats upp av media...
Det kan vara en bil som körde mot hans riktning men kan även vara en förbipasserande som hört skotten och gått ut får att bistå hjälp..
Om Sverige bara hade varit hårda från första början så hade man slagit ut den här utvecklingen.
Nu är det försent då man kan gripa en det kommer bara fler kusiner och fler och fler och fler.
Dessutom finns där poliser som arbetar i yttre tjänst som är kusiner med dessa kriminella på dagen är dom inga vänner på natten är dom bröder så är deras kultur och religion.
Sverige har mycket svåra problem att handskas med.
Vad man ska göra är att införa utvisning det ska inte behövas med "vi ska ta dom i syltburken" utan kända kriminella individer bör sättas på ett plan snarast och skickas ut omgående.
Problemet är bara att det här är samhällets botten skrap och jag tror föga att där finns länder som i ärligheten bryr sig om att ta tillbaka dessa.
Det här är terrorister helt klart.
Stackars barn stacks land.
Fy fan...