Citat:
Om han inte har haft andra otrohetsaffärer så beror det nog inte på att han vill vara trogen utan på att han inte har lätt att hitta någon som är intresserad.
Om han har haft andra otrohetsaffärer så skulle jag tro att den andra parten skäms så mycket att hon aldrig skulle tala om det för någon.
Så när det gäller den frågan tror jag inte att vi kommer att få något svar.
Om han har haft andra otrohetsaffärer så skulle jag tro att den andra parten skäms så mycket att hon aldrig skulle tala om det för någon.
Så när det gäller den frågan tror jag inte att vi kommer att få något svar.
Nej det lär nog inte vara någon som vill stå för någon otrohet på Flashback.
Samtidigt kan man fundera på varför han var otrogen så länge med just LW, jag tror han hade mycket starka känslor för henne på flera sätt än bara ett enda, annars hade det inte pågått så länge..om man nu ska utgå på uppgiften om varandet om 6-7 år...
Mycket har visat sig inte stämma, när man använder sitt vanliga bondförnuft.
Jag hakade också på drevet och lät mig först luras, men när man synar saker så möts man av kraftigt motstånd. Trist med tanke på att det handlar om ett mord.
Bara det att Lena skulle haft massa olika män, samtidigt!!!! Hon hade många manliga vänner hon geocachade med, men givetvis hade hon många kvinnliga vänner. Detta är fakta!!!
Samt den fulaste och grymmaste lögnen om LW, som någon postare skrivit gång på gång, att LW var en dålig mamma, det är ta mig sjutton den värsta av alla lögner här!! LW var den bästa mamma för sina barn, de sörjer och saknar henne något enormt, och kommer alltid att göra det!! Detta är fakta!!
Sen påstods det att LW hade en ny romans, det har inte på något sätt kunnat styrkas!
Detta är en trådsanning, tills denne man träder fram!! Kom ihåg det!!
Sen har vi den delen om att LW skulle varit besatt av SD och samtidigt skulle tydligen SD varit lika besatt av LW enligt andra!!!
En relation enbart grundad på en enda sak varar inte 6-7 år!!
Det heter kärlek!! De hade en kärleksrelation och ingenting annat!!
Det är sorgligt och samtidigt så sjukt bedrövligt, hur vissa postare har vridit på sanningen i denna tråd....
Fundera nu på detta och kom ihåg att SD är på fri fot, han blev aldrig häktad på sannolika skäl, de har inte funnit någon teknisk bevisning mot denna man som ville gå på sin älskade LW begravning!!!
Han skrev på sin geocaclogg 14 maj -19 att han stannade länge på en viktigare plats.:.
Jag lider verkligen med SD i hans sorg, som av många anses vara ett spel för gallerian!!
De vidrigaste människorna är just de med elaka tankar, det har vi sett mycket av i denna tråd!! Att bli oskyldigt anklagad för att mördat en person man ville dela sitt liv med, är en fruktansvärt obehaglig anklagelse!!!!....
För han planerade sin framtid med LW, har ni missat det fullständigt?????
SD är oskyldig tills motsatsen har bevisats, det fanns ingen annan man i LW liv, motivet svartsjuka är en trådsanning!!
Vilka har då motiv till att mörda LW??
Vilka har vi kvar på listan förutom HD och MH?