2019-08-26, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Om han inte har haft andra otrohetsaffärer så beror det nog inte på att han vill vara trogen utan på att han inte har lätt att hitta någon som är intresserad.

Om han har haft andra otrohetsaffärer så skulle jag tro att den andra parten skäms så mycket att hon aldrig skulle tala om det för någon.

Så när det gäller den frågan tror jag inte att vi kommer att få något svar.

Nej det lär nog inte vara någon som vill stå för någon otrohet på Flashback.
Samtidigt kan man fundera på varför han var otrogen så länge med just LW, jag tror han hade mycket starka känslor för henne på flera sätt än bara ett enda, annars hade det inte pågått så länge..om man nu ska utgå på uppgiften om varandet om 6-7 år...

Mycket har visat sig inte stämma, när man använder sitt vanliga bondförnuft.
Jag hakade också på drevet och lät mig först luras, men när man synar saker så möts man av kraftigt motstånd. Trist med tanke på att det handlar om ett mord.

Bara det att Lena skulle haft massa olika män, samtidigt!!!! Hon hade många manliga vänner hon geocachade med, men givetvis hade hon många kvinnliga vänner. Detta är fakta!!!

Samt den fulaste och grymmaste lögnen om LW, som någon postare skrivit gång på gång, att LW var en dålig mamma, det är ta mig sjutton den värsta av alla lögner här!! LW var den bästa mamma för sina barn, de sörjer och saknar henne något enormt, och kommer alltid att göra det!! Detta är fakta!!

Sen påstods det att LW hade en ny romans, det har inte på något sätt kunnat styrkas!
Detta är en trådsanning, tills denne man träder fram!! Kom ihåg det!!

Sen har vi den delen om att LW skulle varit besatt av SD och samtidigt skulle tydligen SD varit lika besatt av LW enligt andra!!!
En relation enbart grundad på en enda sak varar inte 6-7 år!!
Det heter kärlek!! De hade en kärleksrelation och ingenting annat!!

Det är sorgligt och samtidigt så sjukt bedrövligt, hur vissa postare har vridit på sanningen i denna tråd....

Fundera nu på detta och kom ihåg att SD är på fri fot, han blev aldrig häktad på sannolika skäl, de har inte funnit någon teknisk bevisning mot denna man som ville gå på sin älskade LW begravning!!!
Han skrev på sin geocaclogg 14 maj -19 att han stannade länge på en viktigare plats.:.

Jag lider verkligen med SD i hans sorg, som av många anses vara ett spel för gallerian!!
De vidrigaste människorna är just de med elaka tankar, det har vi sett mycket av i denna tråd!! Att bli oskyldigt anklagad för att mördat en person man ville dela sitt liv med, är en fruktansvärt obehaglig anklagelse!!!!....
För han planerade sin framtid med LW, har ni missat det fullständigt?????

SD är oskyldig tills motsatsen har bevisats, det fanns ingen annan man i LW liv, motivet svartsjuka är en trådsanning!!

Vilka har då motiv till att mörda LW??
Vilka har vi kvar på listan förutom HD och MH?
Citera
2019-08-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Denna tråd tycks vara lika märklig som mordfallet. Det är tydligt att flera olika taktiker används i tråden för att få fram intressant information, vilka som kan provoceras och kanske framför allt att få mer klarhet i vilka av de s k "begåvningsreserverna" som kan tänkas ha underskattats.

( ingen nämnd, ingen uthängd...)

Bra Ulanna!
Jag undrar också hur många som tystats här av de som utnyttjat faktan att SD är MGM?
Men nu är faktan lite annorlunda, 15 månader har gått.
Inte ens en häktning på sannolika skäl har de lyckats med.

Det konstigaste är att de som varit så övertygade att SD är den skyldige, inte förstår att polisen arbetar brett och blivit tvugna att släppa fokus på SD??!!!!!
Varför kan inte tråddeltagarna göra samma sak??

Det är dags att släppa fram alla andra som har andra intressanta åsikter än fokus på just SD.
SD har ältats från trådens start och bara massa bla bla.
I alla fall tills det blir ett genombrott i utredningen som faktiskt pekar på vem det möjligtvis kan vara som är GM.
Citera
2019-08-26, 21:36
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Bra Ulanna!
Jag undrar också hur många som tystats här av de som utnyttjat faktan att SD är MGM?
Men nu är faktan lite annorlunda, 15 månader har gått.
Inte ens en häktning på sannolika skäl har de lyckats med.

Det konstigaste är att de som varit så övertygade att SD är den skyldige, inte förstår att polisen arbetar brett och blivit tvugna att släppa fokus på SD??!!!!!
Varför kan inte tråddeltagarna göra samma sak??

Det är dags att släppa fram alla andra som har andra intressanta åsikter än fokus på just SD.
SD har ältats från trådens start och bara massa bla bla.
I alla fall tills det blir ett genombrott i utredningen som faktiskt pekar på vem det möjligtvis kan vara som är GM.
Kloka tankar i dina senaste två inlägg.
Citera
2019-08-26, 21:48
Medlem
Citat:
Nej det lär nog inte vara någon som vill stå för någon otrohet på Flashback.
Samtidigt kan man fundera på varför han var otrogen så länge med just LW, jag tror han hade mycket starka känslor för henne på flera sätt än bara ett enda, annars hade det inte pågått så länge..om man nu ska utgå på uppgiften om varandet om 6-7 år...

Mycket har visat sig inte stämma, när man använder sitt vanliga bondförnuft.
Jag hakade också på drevet och lät mig först luras, men när man synar saker så möts man av kraftigt motstånd. Trist med tanke på att det handlar om ett mord.

Bara det att Lena skulle haft massa olika män, samtidigt!!!! Hon hade många manliga vänner hon geocachade med, men givetvis hade hon många kvinnliga vänner. Detta är fakta!!!

❌Samt den fulaste och grymmaste lögnen om LW, som någon postare skrivit gång på gång, att LW var en dålig mamma, det är ta mig sjutton den värsta av alla lögner här!! LW var den bästa mamma för sina barn, de sörjer och saknar henne något enormt, och kommer alltid att göra det!! Detta är fakta!!

Sen påstods det att LW hade en ny romans, det har inte på något sätt kunnat styrkas!

Sen har vi den delen om att LW skulle varit besatt av SD och samtidigt skulle tydligen SD varit lika besatt av LW enligt andra!!!
En relation enbart grundad på en enda sak varar inte 6-7 år!!
Det heter kärlek!! De hade en kärleksrelation och ingenting annat!!

Det är sorgligt och samtidigt så sjukt bedrövligt, hur vissa postare har vridit på sanningen i denna tråd....

Fundera nu på detta och kom ihåg att SD är på fri fot, han blev aldrig häktad på sannolika skäl, de har inte funnit någon teknisk bevisning mot denna man som ville gå på sin älskade LW begravning!!!
Han skrev på sin geocaclogg 14 maj -19 att han stannade länge på en viktigare plats.:.

Jag lider verkligen med SD i hans sorg, som av många anses vara ett spel för gallerian!!
De vidrigaste människorna är just de med elaka tankar, det har vi sett mycket av i denna tråd!! Att bli oskyldigt anklagad för att mördat en person man ville dela sitt liv med, är en fruktansvärt obehaglig anklagelse!!!!....

SD är oskyldig tills motsatsen har bevisats, det fanns ingen annan man i LW liv, motivet svartsjuka är en trådsanning!!

Jag instämmer fullständigt med skribenten @SmartaMarta666 till ❌

HD👤 hade motiv att straffa sin rival.

MH👤hade också ett motiv som i sin tur är lite knepigare att förstå om man inte känner till vissa bakgrunder.

PJ👤uppvaktade Hjärtsta-kvinnan mycket intensivt och fick motsvar med anledning av att Hjärsta-kvinnan inte kunde besvara vederbörande's känslor samt uppvaktningar.

JG👤har absolut kännedom om vem som bringade livet om Hjärsta-kvinnan under den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018.

JG👤har dessutom haft sexuella kontakter med den nu mera hädangångna och mördade Hjärsta-kvinnan.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-08-26, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Jag instämmer fullständigt med skribenten @SmartaMarta666 till ❌

HD👤 hade motiv att straffa sin rival.

MH👤hade också ett motiv som i sin tur är lite knepigare att förstå om man inte känner till vissa bakgrunder.

PJ👤uppvaktade Hjärtsta-kvinnan mycket intensivt och fick motsvar med anledning av att Hjärsta-kvinnan inte kunde besvara vederbörande's känslor samt uppvaktningar.

JG👤har absolut kännedom om vem som bringade livet om Hjärsta-kvinnan under den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018.

JG👤har dessutom haft sexuella kontakter med den nu mera hädangångna och mördade Hjärsta-kvinnan.

Mvh/ @JokerMannen

Ja de båda kvinnorna har sannerligen verkligen motiv, det går inte att bortse ifrån!!

JG skulle han mörda LW för att han tidigare haft sexuella kontakter med LW?
Han var tidigare gift och numera sambo vad jag förstått?
Hur långt tbx i tiden handlar det om, för det första?? Och framförallt vad är motivet i så fall???!!

PJ vem farao är denne man som det är så tyst om? Bor han i örebro?
När uppvaktade han LW??
Förblev de vänner trots obesvarad kärlek?
Försökte han om och om igen och aldrig gav upp hoppet? Kan han varit besatt av LW?
Har han alibi för tiden vid mordet?
Motiv hämd för sin obesvarade kärlek eller något mer??
Citera
2019-08-26, 23:51
Medlem
Citat:
Ja de båda kvinnorna har sannerligen verkligen motiv, det går inte att bortse ifrån!!

JG skulle han mörda LW för att han tidigare haft sexuella kontakter med LW?
Han var tidigare gift och numera sambo vad jag förstått?
Hur långt tbx i tiden handlar det om, för det första?? Och framförallt vad är motivet i så fall???!!

PJ vem farao är denne man som det är så tyst om? Bor han i örebro?
När uppvaktade han LW??
Förblev de vänner trots obesvarad kärlek?
Försökte han om och om igen och aldrig gav upp hoppet? Kan han varit besatt av LW?
Har han alibi för tiden vid mordet?
Motiv hämd för sin obesvarade kärlek eller något mer??

Hej @SmartaMarta666

Inom Lena Wesström's dåvarande och skrivna privata dagboks-anteckningar, där inom skildrade hon då en hel del om just denna PJ👤 ... personen som sådan tycks ha varit otroligt enveten med att ha uppvaktat Lena Wesström mot henne's vilja, PJ👤 beskrevs av Lena som något ... aggressiv då vederbörande's känslor inte kunde besvaras lika av Lena.

Mvh/ @JokerMannen

Ps: Det tycks kunna skönjas en svartsjuka från PJ's👤 personliga sida riktad mot sin rival vid namn: Stef*n Davidss*n ... Lena tyckte ju faktiskt om Stef*n och hade ju dessutom ett långvarigt förhållande med vederbörande Ds.
Citera
2019-08-27, 02:44
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

Den sagan är det nog bara du och SD
som tror på.

Vilken sorg menar du skulle vara ett
spel för ”gallerian”?
Han visar ju ingen sorg över huvudtaget.
Han framstår ju helt oberörd.

Hur planerade han sin framtid med LW?
Genom att resa till USA med HD?
Vad tyckte han i så fall om att hon skulle
till Norge med Beholder?
Planerade LW för ett liv med SD?
Varför finns det i så fall inte ett enda foto
på dem tillsammans efter att HD flyttat ut?
Då var det väl i så fall fritt fram för LW och SD?
Varför flyttade de inte ihop? Varför var LW ute och
cachade med en massa andra män under
den tiden? Det kan inte ha funnits mycket
tid för henne att dessutom träffa SD.

Hur kan du veta allt detta om du inte
känner någon av de inblandade?
Citera
2019-08-27, 08:21
Medlem
Citat:
Den GM lär garanterat få sina knäskålar sönderslagna, gång på gång resten av sitt liv, vart han än hamnar tänker jag
Han? syftar Du på SD?
Citera
2019-08-27, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Hej @SmartaMarta666

Inom Lena Wesström's dåvarande och skrivna privata dagboks-anteckningar, där inom skildrade hon då en hel del om just denna PJ👤 ... personen som sådan tycks ha varit otroligt enveten med att ha uppvaktat Lena Wesström mot henne's vilja, PJ👤 beskrevs av Lena som något ... aggressiv då vederbörande's känslor inte kunde besvaras lika av Lena.

Mvh/ @JokerMannen

Ps: Det tycks kunna skönjas en svartsjuka från PJ's👤 personliga sida riktad mot sin rival vid namn: Stef*n Davidss*n ... Lena tyckte ju faktiskt om Stef*n och hade ju dessutom ett långvarigt förhållande med vederbörande Ds.

Det är rent skitsnack om dagboksanteckningarna! Du har ingen aning och verkar dessutom ha ett horn i sidan till de som inte håller med dig. Mycket fritid att spendera?
Citera
2019-08-27, 09:20
Medlem
Anjes avatar
Enligt en bekant som bor på SD:s gata så var insatsstyrkan där med förstärkningsvapen och hämtade in SD för några timmar sedan.
Citera
2019-08-27, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anje
Enligt en bekant som bor på SD:s gata så var insatsstyrkan där med förstärkningsvapen och hämtade in SD för några timmar sedan.
Måste komma i media snart om det stämmer. Varför insatsstyrkan? Låter märkligt. Hoppas HD och flickorna inte kommit till skada bara.
Citera
2019-08-27, 09:31
Medlem
Anjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2018
Måste komma i media snart om det stämmer. Varför insatsstyrkan? Låter märkligt. Hoppas HD och flickorna inte kommit till skada bara.

Ja det kommer nog strax i media. Det var fullt pådrag. De omringade huset och skrek att han skulle komma ut.
Många som vaknade oroliga i kvarteret imorse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in