Citat:
Det beror ju på att ingen lyckas förklara vad som skiljer påstådda chemtrails från kondensstrimmor och cirrusmoln.
Jag ser ofta cirrusmoln som beter sig så.
Det tror jag inte på.
Det är ingen hemlighet att klor (Klorin är ett varumärke) i små mängder används som bakteriedödande medel i dricksvattenvatten. Jag menar nanorobotar alien-tillsatser eller liknande.
Hur kommer det sig att befolkningsmängden ökar?
Jag ser ofta cirrusmoln som beter sig så.
Det tror jag inte på.
Det är ingen hemlighet att klor (Klorin är ett varumärke) i små mängder används som bakteriedödande medel i dricksvattenvatten. Jag menar nanorobotar alien-tillsatser eller liknande.
Hur kommer det sig att befolkningsmängden ökar?
SMHI har redan förklarat att chemtrails är contrails som bara inte beter sig som contrails eller moln.. och att NASA och talare inför Riksdagen och FN inte vet vad contrails är och att dom ligger kvar och ser ut som artificiella moln, men som alltid funnits i skyn enligt SMHI som vet bättre än NASA och regeringar gällande molnen som inte ser ut som varken moln eller contrails.
Vad du inte tror på bevisar bara att du är troende som kanske kan ignorera bevis på grund av din tro och övertygelse om att du inte är troende.
Ja det är logiskt att ha gifter i dricksvatten för att döda bakterier så att vi slipper destillera kranvattnet som kommit in i hemmet genom kranen. Det kan ta en hel timme för att få en liter destillerat vatten.. så varför inte dricka lite gift istället.
Det är troligen sjukvårdsindustrin som påstår att folkmängden ökar , för att utmåla sig själva som duktiga fast dom är mördare for profits genom knarkförsäljning istället för att ge information om hur människans växtätande kroppsdesign fungerar.. och hur råkost kan bota i stort sätt alla moderna sjukdomar som cancer.
Folkmängden kan inte öka när 90% lever som grottmänniskor som äter djur och skrattar åt de miljöproblem som alla levande på Jorden står inför. Man når en gräns lixom sen måste dom skära ner på folkmängden genom att utrota dom odugliga slavarna, och ge pengar och makt och de korrupta som vill bli transhumanister för att betala skatt genom sina personnummer och mikrochippet i högerhanden.. i en evighet.
Det bevisar chemtrails och Georgia Guidestones tydligt.. att utomjordingarna inte vill ha alla slavar.. dom vill bara ha dom duktiga slavarna som injicerar mikrochippet och tror på framtiden när NASA tar med dom ut i rymden i hopp om att få förstöra fler planeter som Jorden.