2019-08-25, 21:09
Medlem
Jeg mener bestemt at Tom Hagen stod fram i en avis og fortalte om sine depresjoner. Tror dette var på 90-tallet, kan det ha vært i Dagbladet?
Citera
2019-08-25, 22:06
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Jeg mener bestemt at Tom Hagen stod fram i en avis og fortalte om sine depresjoner. Tror dette var på 90-tallet, kan det ha vært i Dagbladet?

Du tenker ikke på Vaske-Bakke da? Han gjorde det, - på 2000-tallet en gang. Han fikk mye støtte for det. Bra gjort, synes jeg.
Citera
2019-08-25, 22:12
Bannlyst
Citat:

Sikker på at det ikke er Rimi-Hagen du tenker på?

https://www.aftenposten.no/okonomi/i/zj86K/Stein-Erik-Hagen---Jeg-far-av-og-til-tilbakefall
Citera
2019-08-25, 22:18
Medlem
Det var Tom Hagen. Han var allerede den gangen stor innen eiendom. Jeg slet også med depresjoner. Etter å ha lest intervjuet, sendte jeg en mail til firmaet, hvor jeg fortalte om min bakgrunn. Husker jeg spurte om han hadde en ledig stilling som vaktmester, men fikk aldri noe svar. Mener å huske at firmaet hadde kontorer på Lørenskog.
Har sjekka Dagbladets arkiv, men fant ikke noe relevant. Noen som har adgang til Romerikes blads arkiver?
Senast redigerad av Akershus 2019-08-25 kl. 22:22.
Citera
2019-08-26, 00:43
Medlem
Citat:
Det var Tom Hagen. Han var allerede den gangen stor innen eiendom. Jeg slet også med depresjoner. Etter å ha lest intervjuet, sendte jeg en mail til firmaet, hvor jeg fortalte om min bakgrunn. Husker jeg spurte om han hadde en ledig stilling som vaktmester, men fikk aldri noe svar. Mener å huske at firmaet hadde kontorer på Lørenskog.
Har sjekka Dagbladets arkiv, men fant ikke noe relevant. Noen som har adgang til Romerikes blads arkiver?

Interessant opplysning. TH var i 40-årene dengang. Det er kanskje mer sannsynlig om han sto frem i lokal eller muligens regionsavis, enn i riksdekkende Dagbladet?

Jeg ville ikke ha trodd at han var typen på å stå frem offentlig med et relativt følsomt problem. Det får meg til å lure på om det kan ha vært en spesiell omstendighet som var årsak til et for han nokså utypisk stunt, hadde jeg nær sagt. Han har visst lenge vært kjent som en mediesky og veldig privat person.
Citera
2019-08-26, 08:28
Bannlyst
Citat:

Jeg regner med at det var en papiravis du leste det i da?
På tidlig 90tall var ikke avisene kommet seg på nett. TV2 startet i 1998 og VG startet sånn smått i 1996-97 å legge ut på nett ifølge waybackmachine
https://web.archive.org
Lokalavisene kom noe etterpå.
Hadde vært lettere hvis du husket hvilken måned og år, så kunne det kanskje latt seg gjøre å spore opp.
For å finne det igjen, må du vel ned i en eller annen kjeller og stå å grave i gamle arkivskap i timesvis.
Men det hadde vært interessant å fått høre mere om dette. Det er jo ikke uvanlig at slike forretningsfolk blir utbrent og møter veggen p.ga. alt stress og press som dem har. Det er jo baksiden av medaljen med å være styrtrik.
Citera
2019-08-26, 11:06
Medlem
Monsens avatar
Citat:

Du kan søke her;https://www.nb.no/nbsok/search
Citera
2019-08-26, 19:09
Medlem
Det ryktes forresten at AE har hatt en affære med Hagens bror, og at dette er relativt velkjent / etablert faktum blant landets journalister, som ikke rapporterer om det foreløpig. Jeg kjenner ikke holdbarheten i dette ryktet, men det etablerer i hvert fall et soleklart motiv.
Citera
2019-08-26, 19:32
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwertyuio1
Det ryktes forresten at AE har hatt en affære med Hagens bror, og at dette er relativt velkjent / etablert faktum blant landets journalister, som ikke rapporterer om det foreløpig. Jeg kjenner ikke holdbarheten i dette ryktet, men det etablerer i hvert fall et soleklart motiv.

Brukeren Adtrt (som forøvrig har vært veldig stille noen dager) er i familien og vet nok mer om dette. Mener det har vært tatt opp tidligere i tråden, men hendelsen skal visstnok ligge mange, mange år tilbake i tid dersom det er hold i ryktene.
Citera
2019-08-26, 20:12
Medlem
Er det mulig at forholdet til broren som skal ha vært for lenge siden, har pågått hele tiden, kanskje av og på med kortere og lengre opphold, og pågikk fremdeles da AEH forsvant.

Ville en flytting til Gjøvik gjøre et slikt forhold lettere, ville AEH og broren komme nærmere rent geografisk. Vet ikke hvor broren bor. Om AEH tenkte å flytte for seg selv, ville vel det absolutt ha gjort det enklere for henne å dyrke eventuelle kjærlighetsforhold.

Kan det ha skjedd noe i livet til broren, som gjør at han nå står friere til å dyrke forholdet til AEH. At han kan ha blitt skilt, enkemann eller lignende i løpet av de siste årene.

Det ville i så fall gi et soleklart motiv, som qwertyuio1 nevnte.

Men, er det noe sannhet i disse ryktene. Det trenger ikke være det.
Senast redigerad av kornblomst 2019-08-26 kl. 20:15. Anledning: skrivefeil
Citera
2019-08-26, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Er det mulig at forholdet til broren som skal ha vært for lenge siden, har pågått hele tiden, kanskje av og på med kortere og lengre opphold, og pågikk fremdeles da AEH forsvant.

Ville en flytting til Gjøvik gjøre et slikt forhold lettere, ville AEH og broren komme nærmere rent geografisk. Vet ikke hvor broren bor. Om AEH tenkte å flytte for seg selv, ville vel det absolutt ha gjort det enklere for henne å dyrke eventuelle kjærlighetsforhold.

Kan det ha skjedd noe i livet til broren, som gjør at han nå står friere til å dyrke forholdet til AEH. At han kan ha blitt skilt, enkemann eller lignende i løpet av de siste årene.

Det ville i så fall gi et soleklart motiv, som qwertyuio1 nevnte.

Men, er det noe sannhet i disse ryktene. Det trenger ikke være det.

Er dette et spørsmål?
Kanskje en ide` å finne ut hvem broren er først og om dem har hatt et forhold, før du kommer med slike tåpelige filosofier som dette som ikke fører noen steder.
Citera
2019-08-26, 20:34
Medlem
Monsens avatar
Troller du?

Kan du si hvor du har dette fra da?

Citat:
Ursprungligen postat av Yesu
Siste nytt:
To personer skal være pågrepet i saken.
Dette kommer snart i media.
Citera