Citat:
Ursprungligen postat av
Akershus
Det var Tom Hagen. Han var allerede den gangen stor innen eiendom. Jeg slet også med depresjoner. Etter å ha lest intervjuet, sendte jeg en mail til firmaet, hvor jeg fortalte om min bakgrunn. Husker jeg spurte om han hadde en ledig stilling som vaktmester, men fikk aldri noe svar. Mener å huske at firmaet hadde kontorer på Lørenskog.
Har sjekka Dagbladets arkiv, men fant ikke noe relevant. Noen som har adgang til Romerikes blads arkiver?
Jeg regner med at det var en papiravis du leste det i da?
På tidlig 90tall var ikke avisene kommet seg på nett. TV2 startet i 1998 og VG startet sånn smått i 1996-97 å legge ut på nett ifølge waybackmachine
https://web.archive.org
Lokalavisene kom noe etterpå.
Hadde vært lettere hvis du husket hvilken måned og år, så kunne det kanskje latt seg gjøre å spore opp.
For å finne det igjen, må du vel ned i en eller annen kjeller og stå å grave i gamle arkivskap i timesvis.
Men det hadde vært interessant å fått høre mere om dette. Det er jo ikke uvanlig at slike forretningsfolk blir utbrent og møter veggen p.ga. alt stress og press som dem har. Det er jo baksiden av medaljen med å være styrtrik.