Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Jag också. Jokermannen skriver bara om sådant som redan är känt eller också fantiserar han ihop en historia om någon detalj som är helt ointressant för utredningen.
Oftast läser jag inte ens vad Jokermannen skriver eftersom jag tycker att det saknar substans.
Däremot tycker jag att MH hör till dem som kan misstänkas och tror inte heller på dem som säger att hon har alibi.
Hej Hoppsann!
Jodå visst förstår jag frustrationen över JokerMannen kryptiska gåtor från början, även jag tyckte att han kunde sjunga ur skägget, direkt.
Men man har två alternativ,
antingen att han är en konstig filur som bara vill vara en clown som gör sig lustig, över mordet på LW och hennes anhöriga, bara för att han kan.
Eller andra alternativet, att han tar en sak i taget för att förklara och reda ut, dvs sanningen i den mån han kan avslöja?
Ja visst berättar han mycket sånt vi redan vet, kan han berätta något mer egentligen?
Informationen om HD och MH är ju iofs inga uppgifter som kommit ut från polisen, men tänk om han är professionell kriminalare och faktiskt fått medgivande från Krim att han får det?
Taktiken är bra gjord, ingen har missat JM inlägg! Jag menar att han gjorde detta medvetet för att fånga vår uppmärksamhet!
Nu hade han tydligen kommit till en gräns, där han för tillfället inte kunde avslöja mer, han uppmanade att vi granska MH ytterligare en gång.
Det gör jag mer än gärna en gång till, då motståndet är mera klart nu, och varför,
medans vi ändå väntar på ett genombrott i utredningen.
Så fram med allt på MH nu, ni som sparat bloggen tex..