Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Tror du gör en helt felaktig koppling där. Men att du gör en annan bedömning är upp till dig. Helt OK att tycka olika.
Hej Remark!
Vi gör alla felbedömningar, det är oundvikligt.
Vill man diskutera bara för att gnabba emot, blir bara konstigt.
De som inte sakligt vill vara med i diskussion för att hjälpa till bör ju låta bli, luta sig tillbaka och tyst följa det som skriva, och skratta åt mig om den tycket att jag är på fel spår, jag bjuder på det om det visar sig att jag har fel.
Men att välja att vända på saker som inte håller, öppet i tråden, bara för att vara motvalls eller för att jag kommit till en öm punkt för ”någon”....det får ni själva avgöra, jag gör mina bedömningar själv.
Och precis som du skriver, tycka olika måste vi få göra, vi tänker alla olika så vore konstigt annars, inte sant?
MH har motiv, det vet vi alla tack vare hennes blogg!
Hon bör återigen granskas eftersom postare här har uppgett saker som vi inte vet om det stämmer.
Vi diskuterar motiven, och kopplingar personer eventuellt kan ha som knyter ihop mordet på LW.
Det är som sagt frivilligt att delta i diskussioner, för de som klarar och vågar lämna sitt eget huvudspår för att hjälpa till, det är som sagt ingen tävling, även om några verkar tro så, det är ett mord på en mamma. Det är allvarligt. Onödigt tjafs väcker bara misstänksamhet, inte sant?