2019-08-26, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Aldrig svensk om du inte är blond alltså?
Har inte med blond att göra,skiter i var hon kommer ifrån. Men hon hade drag från mellan östern
Citera
2019-08-26, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukkarusellen
Hade inte Zlatan köpt en villa för 10 miljoner i det området för några år sedan?

Nä, 30 mille
Citera
2019-08-26, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybbelajlaj
Så om hon är från någon annanstans än Sverige, då kan vi bekräfta att det är ett hedersmord? Flashback levererar även idag märker jag..
Nej men det är vanligt med hedersmord i form av Karo kari i Pakistan så om man vill komma vidare i spekulation gällande hedersmord så spelar nationalitet roll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baccardii
Alla svenskar, försvenskade invandrare kan fortfarande luta sig tbx då inga oskyldiga skjuts inte ens i Malmö. Som sagt maken är gangster och för att fucka honom då han gömmer sig som en pussy så knäpper du frugan istället som en slags varning. Ingen svår gåta då det sker dagligen runt om i världen. Tur att bebisen inte blev pepprad vilket hade fått hela Sverige i landssorg så litet är Svea Rike som nation.
Du tror det är så. Hämnd på maken via kvinnan. Ganska smart egentligen. Han får leva med sorgen, samt ta hand om babyn själv. Fy fan vad vidrigt.

Killen man såg springa med svart klädsel, såg inte ut att ha planerat sin flyktväg om man säger så. Han yrade omkring som en höna....
Citera
Medlem
pactasuntservanda.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mxa2591
Jisses, ser ut som spindelmannen fast med korta ben och lång överkropp, han sliter med konditionen med.
Varför vänder han vid bilen?

Han var förmodligen fullproppad av benzo för att inte skita ner sig under dådet.

Kan delvis förklara udda rörelsemönster och annat. Förutom det faktum att personen har en udda kroppsbyggnad.
Citera
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbasatan
Det var ingen svensk kvinna jag såg på marken.
Jag beklagar att du får ta första parkett i kulturberikningen. Undrar när militär tar polisens roll i Region Skåne.
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Nog är det betydligt effektivare skrämsel att avrätta en nära anhörig. Mannen kommer att tvingas leva med detta i resten av sitt liv och kommer inte att våga göra någonting i rädsla för att sonen/dottern står i tur. Han kommer att vara helt förhandlingsförlamad och kanske bli ett psykiskt vrak vilket förmodligen är ett värre straff än att bli mördad.
Mannen?
OM det är den mansperson som pekas ut här i tråden som MGM så är han ju inte skriven tillsammans med den person som pekas ut som BO
Citera
2019-08-26, 14:12
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skolpe
Det är en Caroline Ha* som dött, hennes man är Naief förmodligen ville dem hämnas på honom. Han tillhör den kriminella världen.

Återfinns Naief i någon krimtråd här på Flashback?
Citera
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Om man vill hämnas blåser man väl huvudet av vederbörande? Att mörda frun borde ju göra denne Naief ännu mer illvillig mot sina antagonister?
-Nu är frun död, jag har inget att leva för. Jag berättar allt!- tänkande..
Det innebär ett mycket starkt incitament för andra potentiella golare, konkurrenter och diverse pack att inte ens tänka tanken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreekWolf
Jag håller med. Kan det vara en snorunge som fått betalt att göra utföra det?
Mycket möjligt, finns de någon uppgift om BOs man var kriminell/tillhörde någon gruppering?
Citera
2019-08-26, 14:13
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är två olika diskussioner. Jag kan ju ha rätt i att det inte går att slå fast något om GM:s ursprung samtidigt som jag också ha rätt i att kvinnan sannolikt inte själv är grovt kriminell. Jag kan ju också ha rätt i det ena, men fel i det andra. Eller fel i båda.

Den organiserade gängkriminaliteten är kraftigt dominerad av utländska män. Därav tror jag inte att kvinnan mördades för att hon skulle varit kriminell, däremot kanske hon levde med en kriminell.

Gällande GM så beror det ju på motivet. Skulle exempelvis kunna vara ett beställningsjobb av ett ex (svensk eller ej). Isf behöver det ju inte finnas någon koppling till org krim.

Gjorde ett tillägg, men bra, då var det avklarat.
Citera
2019-08-26, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hon vårdas tydligen fortfarande på sjukhus enligt nyheterna nyss. Och som jag förstått var det mannen som var måltavlan. Knarkuppgörelse?

Sluta sprid feakr news! Hon är död. Finns inget som tyder på att manen var tilltänkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in