2019-08-26, 13:32
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Korta ben. Hen springer som dvärgarna på Fångarna på fortet

Ja han ser faktiskt lite oproportionerlig ut, benen är kortare än överkroppen.
Citera
2019-08-26, 13:33
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Håller med, han springer konstigt, har lång överkropp och korta ben. Jag tycker han rör sig långsamt med tanke på situationen, springer inte så fort heller.

Han verkar verkligen förvirrad, som om han inte vet vart han ska.

Jag gissar på inhyrda tonåringar/unga vuxna. De verkar hämta inspiration från Mexikanska kartellerna nu, antar att generationen gangsters som avgudade Tony Montana är vuxna nu, döda eller sitter inne.
Senast redigerad av Jenny9 2019-08-26 kl. 13:35.
Citera
2019-08-26, 13:33
Medlem
Citat:

Ser typisk somalisk eller möjligen eritriansk ut vad jag kan se, hade dagligen såna pundare man såg i mitt område tidigare
Citera
2019-08-26, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maryfuckingjane
Kanske långsökt, men finns en C*rolina Ågr*n på sergelsväg 10. 30-års åldern. Enl Facebook intresserad av MMA. Finns dock inte mer info än detta.

Citat:
Ursprungligen postat av BruceJ
Jag är inte så insatt men som jag förstod det var det två av Malmös/Skånes gäng som annordnade en MMA-fight med var sin fighter. Föga förvånanden dröjde de inte länge innan det hela urartade och enligt vittnen var 10+ personer iblandade i ett bråk där folk bland annat blev stampade i huvudet. Enligt vittnen ska det ha varit "blod överallt".

När polisen kom till plats hade alla flytt men senare på dagen grep de två killar i 25-35 års ålder med kopplingar till bråket och Malmös undervärld.

(FB) Malmö. Stort bråk på Ystadvägen. Ungdomar nedsparkade. 190818

Då är min teori kanske inte så långsökt ändå. Vad vet vi om mannen? Finns det bilder? Var det någon på plats som har signalament?
Citera
2019-08-26, 13:34
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srail
KARO KARI

Men enligt uppgifter här så hette hon Carro och verkar vara svensk? De hedersmördar sällan kvinnor som inte tillhör det egna folket. Men du har kanske rätt, någon kan ha känt sig kränkt...
Citera
2019-08-26, 13:35
Citat:
Ursprungligen postat av BruceJ
Jag är inte så insatt men som jag förstod det var det två av Malmös/Skånes gäng som annordnade en MMA-fight med var sin fighter. Föga förvånanden dröjde de inte länge innan det hela urartade och enligt vittnen var 10+ personer iblandade i ett bråk där folk bland annat blev stampade i huvudet. Enligt vittnen ska det ha varit "blod överallt".

När polisen kom till plats hade alla flytt men senare på dagen grep de två killar i 25-35 års ålder med kopplingar till bråket och Malmös undervärld.

(FB) Malmö. Stort bråk på Ystadvägen. Ungdomar nedsparkade. 190818

Hahaha detta är nåt helt annat, det är frivilliga som ställer upp och slåss och tjänar pengar. Med över 200 pers i publil, som sedan drabbade samman utanför pga tidigare dispyter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
8-10 minuter kanske om man kör normalt och försöker att inte dra uppmärksamhet till sig. Snabbare om de gasat på som fan. Men det stämmer rätt bra med tiden att det skulle vara den bilen så det är hög sannolikhet att det är flyktbilen.

Jag sprang ut direkt efter skotten när jag hörde bla mannen skrika,pratade med en kvinna som nästan blivit påkörd av en silvrig mercedes som kom sladdandes i en sväng så dom har kört ordentligt fort
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDF89
Ser typisk somalisk eller möjligen eritriansk ut vad jag kan se, hade dagligen såna pundare man såg i mitt område tidigare

Skulle inte säga somalisk då de brukar vara ganska slanka, jag tycker de ser ut som de skulle kunna vara en person i övre tonåren 16-17 kanske, ser iaf inte ut att vara en "fullvuxen karl"
Citera
2019-08-26, 13:36
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Det är så genomjävligt oempatiskt och ondsint. Vad kan hon ha gjort för att någon skulle anse att hon förtjänade det?! Stackars barn som får växa upp utan sin mamma nu.

Ingen förtjänar en kula i huvudet och det ska inte utdelas från egna initiativ. Beträffande barnet så hade det varit ännu värre om barnet hade varit, låt säga, 10 år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Det är så genomjävligt oempatiskt och ondsint. Vad kan hon ha gjort för att någon skulle anse att hon förtjänade det?! Stackars barn som får växa upp utan sin mamma nu.
Svartsjuka kan göra människor till odjur
Citera
Medlem
Orobanches avatar
Det hetaste spåret ska just nu vara en utbränd Mercedes.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Hahaha detta är nåt helt annat, det är frivilliga som ställer upp och slåss och tjänar pengar. Med över 200 pers i publil, som sedan drabbade samman utanför pga tidigare dispyter.

Och nu har de tidigare dispyterna kanske eskalerat. Vet du mer om vilka som var inblandade? Någon som skulle kunna tänkas hämnd-skjuta? Vad handlade dispyterna om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in