Skulle jag ge mig på en högst amatörmässig gissning så körde ambulansen en load and go iom så pass allvarligt huvudtrauma.
Dvs man dödförklarar ingenting på plats utan man hivar in personen och sen drar.
Det för att få in personen på sjukhus och se om nånting alls går att göra.
Så personen kan mycket väl ha vart stendöd men man vill ändå få in på sjukan och dödförklara där.
Dela för att se om minsta chans finns men också för att få bort personen från platsen för att undvika massa tumult.
Exakt då kan man skylla på svensk sjukvård istället för oskyldig gm
Undrar om Katrin Stjernfeldt Jammeh som styr Malmö står fast vid sitt uttalande i juni. https://petterssonsblogg.se/2019/06/...omment-page-1/
Här förekommer det skottlossning, sprängdåd och knivhugg nästan varje dag för närvarande.
Tror hon duckar. Hon är ju en i malmökretsar sedan länge välkänd (tro mig jag har sett hennes preferenser förr...) ”mudshark” och gift med en kolsvart gambian: Basiru Jammeh. Vars släktingar är fällda för grova brott i Sverige. Klart hon förespråkar mångfald.
Enligt flera vittnen till händelsen stod en eller två män med mörka huvtröjor och väntade i närheten.
När kvinnan kom ut ur porten, tillsammans med en man och ett barn, gick mannen eller männen fram och sköt kvinnan med flera skott.
Undrar om Katrin Stjernfeldt Jammeh som styr Malmö står fast vid sitt uttalande i juni. https://petterssonsblogg.se/2019/06/...omment-page-1/
Här förekommer det skottlossning, sprängdåd och knivhugg nästan varje dag för närvarande.
Äsch då. Även detta dåd är bara en högerextrem konspirationsteori från Ryssland och Trump. Sossen Katrin Jammeh har läget heeeeelt under kontroll. DN och Aftonbladet kan ju inte ha fel
OnT: Vad tror vi om bilen som är utbrunnen? Hur långt är avståndet från bilen till platsen för dådet?
Enligt flera vittnen till händelsen stod en eller två män med mörka huvtröjor och väntade i närheten.
När kvinnan kom ut ur porten, tillsammans med en man och ett barn, gick mannen eller männen fram och sköt kvinnan med flera skott.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!