2019-08-26, 12:58
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proppen89
Troligtvis avliden, anhöriga står utanför akuten och gråter.
Kan du berätta hur anhöriga ser ut?
Är de av nordiskt ursprung eller är det mycket slöjor?
Citera
2019-08-26, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
This
Har du koll på skjutningarna i limhamn, har de skett någon på fina gator?

Nej dessvärre. Skicka länk så kan jag kolla.

Men heads up till alla som spekulerar här! Ribban är en välbesökt strand i Malmö och idag är det varmt. Man kan parkera bilen på gatan och lite högre upp går 3:ans bussinje. Det kan vara så att de bor på en annan plats i Malmö också. Kanske GM har skuggat paret?
Citera
2019-08-26, 13:00
Medlem
Citat:
Jag skulle också stå och gråta om min anhöriga låg med sönderskjutet huvud. Vare sig hon lever och ligger på operation, eller om hon är avliden.
Citera
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeptemberRain
Låter som att det kan ha gått till på det sättet - DN skriver att vittnen sett 2 personer skjuta flera skott från 2 meters håll...

Stämmer det så är det ju uppenbart att det INTE är mannen som är målet och att MSM ljuger om den saken.
Själv tycker jag att det verkar oerhört märkligt att man totalt mördar en person på nära håll när det egentligen var en helt annan som var målet som man missar helt.

Allt talar för att det var kvinnan som var målet och orsaken är högst troligt mångkulturrelaterad.
Citera
Medlem
b00b00s avatar
Citat:

Hur vet du att det är anhöriga till just BO?
Kan ju vara vem som helst. Det dör 100+ var dag på sjukhus runt om i Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Fast mannen hon var med behöver ju inte varit hennes man. Det kan ha varit hennes bror eller vem som helst. Jag tycker det känns rätt troligt att kvinnan var målet och inte den närvarande mannen. Varför lämnade de annars honom levande kvar?

För att bevisa något och skrämma skiten ut honom. Har mannen kopplingar till de kriminella gängen som härjar i stan eller om han medverkar i någon pågående rättegång är det väl ganska effektivt att avrätta hans partner/anhörig som en hämndaktion.
Citera
2019-08-26, 13:03
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruceJ
För att bevisa något och skrämma skiten ut honom. Har mannen kopplingar till de kriminella gängen som härjar i stan eller om han medverkar i någon pågående rättegång är det väl ganska effektivt att avrätta hans partner/anhörig som en hämndaktion.
Medverkar han i en rättegång borde det väl varit effektivare att ta honom av daga istället för hans sambo? Han kan ju få mer eld i brasan nu och sjunga som en fågel.
Citera
2019-08-26, 13:03
Medlem
X-fronts avatar
Citat:

Hur ser de anhöriga ut? Musslor, vita svenska tjejer som gråter? Beskriv mer tack,
Citera
2019-08-26, 13:04
Medlem
Stämmer vittnesuppgifterna så var det ju en ren och skär avrättning. Pistol, mot huvudet, mot liggande kvinna, på mycket kort avstånd.
Citera
2019-08-26, 13:05
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:

Det är väl inte så där typiskt svenskt att annhöriga samlas utanför akuten och gråter, eller? Det är väl ett rätt klassiskt klanbeteende. Tänker att offret inte är svenska.
Senast redigerad av Happysmurf 2019-08-26 kl. 13:07.
Citera
2019-08-26, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Stämmer vittnesuppgifterna så var det ju en ren och skär avrättning. Pistol, mot huvudet, mot liggande kvinna, på mycket kort avstånd.
Det kan ju bara inte stämma. De sa att hon var allvarligt skadad. Inte död. Om man nu skall tro på vad media förmedlar. Ett skott i huvudet på nära håll dödar omedelbart kan jag tänka.
Citera
2019-08-26, 13:06
Medlem
Mannen kanske bar bebisen det talas om och GM ville inte riskera skada den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här