2019-08-26, 12:03
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Hon är stendöd dog redan på plats. Halva hjärnan var utrunnen.

Såg du det? Eller platsen strax efteråt? Om det är som du säger så ja, då får vi räkna med att hon är död.

Men jag kom att tänka på han som slog sin fru i huvudet med en hammare och sen åkte och slängde ner frun och deras bebis vid stenbrottet här i Skåne (nära Lund). Han krossade fruns skalle, men hon dog först på sjukhuset. Jag menar de som sprang fram och gjorde HLR måste ju ha känt en puls annars gör man väl inte HLR, speciellt om delar av hjärnan ligger utanför kroppen?
Citera
2019-08-26, 12:05
Citat:
Ursprungligen postat av Genderfluid
Nej. Det har påståtts i tråden att hon bar slöja på facebook men utan länkar och jag tror det är fake news

En av de som heter Caroline och är runt 30 och bor i området är konverterad.

Men om hon är BO är rent spekulativt.
Citera
2019-08-26, 12:07
Medlem
FFL88s avatar
Malmö levererar igen, polisen är förtegen och kör operation dörrknackning, inga misstänkta, inga gripna och MENAit-musslorna härjar vidare.
Citera
2019-08-26, 12:09
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Såg du det? Eller platsen strax efteråt? Om det är som du säger så ja, då får vi räkna med att hon är död.

Men jag kom att tänka på han som slog sin fru i huvudet med en hammare och sen åkte och slängde ner frun och deras bebis vid stenbrottet här i Skåne (nära Lund). Han krossade fruns skalle, men hon dog först på sjukhuset. Jag menar de som sprang fram och gjorde HLR måste ju ha känt en puls annars gör man väl inte HLR, speciellt om delar av hjärnan ligger utanför kroppen?
Njae... Avsaknad av puls är faktiskt en jättebra anledning att utföra HLR.
Citera
Medlem
Citat:

Låter som att det kan ha gått till på det sättet - DN skriver att vittnen sett 2 personer skjuta flera skott från 2 meters håll...
Citera
Medlem
Ossans avatar
Citat:

Kör inte HLR om man konstaterat puls.
Citera
Medlem
likeets avatar
Lär väl finnas 1000 vittnet till detta.
Har själv bott exakt där och vid den här tiden är det sjukt mkt folk i rörelse, mycket barnvagnar också för den delen.
Har själv gått där med barnvagn 100 tals gånger
Citera
2019-08-26, 12:10
Medlem
En teori som ej har nämnts kan ju vara att konvertiten har velat lämna sin icke skidåkande man Mahmoud eller vad han nu hette varpå han beställt ett mord på henne som han övervakat på första parkett.
Citera
Medlem
En attack mot en muslimsk kvinna? En ny Peter Mangs? En av Breiviks soldater?
Citera
Medlem
EggBoxJuans avatar
I Skånskan, Sydsvenskan och Aftonbladet rapporteras allt mellan tre och nio skott.
Kan de ha börjat skjuta en bit ifrån för att komma närmre och avsluta med ett sista i huvet.
Eller har folk fel för sig på grund av eko eller rykten?
Citera
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
En man ska ha sprungit fram till offret skrikande ”Carro, de har skjutit Carro”.

Han har troligen följt med i Ambulansen.

30 års åldern.

Kanske följande baserat på namn, ålder och bostad:
https://www.merinfo.se/person/Malmö/...90/buj11-499dq

Eller

https://www.merinfo.se/person/Malmö/...88/bu3wr-44jy7

Tycker ditt inlägg är intressant. Om de skrikit " Det har skjutit Carro" så tyder ju allt på att de vet vilka som gjorde det.. Just ordet De är som är intressant i sammanhanget.
Citera
2019-08-26, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
Låter som vansinne. Vem eller vilka avlivar en kvinna med barnvagn på det här sättet?

Du som kvinna har egna ansvar om du knullar med en Gangster. I andra länder avrättar du inte bara killen utan kvinnan och bebisarna på köpet för att det är en kod. Varför lämna vittnen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in