Citat:
Ursprungligen postat av
SmartaMarta666
Jadu MH ville ju verkligen ta över LW mammaroll. Kan hon vara så kall och sjuk att hon fortfarande efter så lång tid, i sina fantasier, fick för sig att röja LW ur vägen och att vägen till UW var plogad och bara tuta och köra och där tror hon att UW står med öppna famnen!!???
Stackars barn och stackars UW om hon är helt besatt av UW. Då är hon ju besatt av hela familjen W och farlig för dom allihop eller?
(Spekulation)
Ja jag vet inte ,det här är för sorgligt för att man skall orka forska i.
Var det inte någon i tråden som hela tiden skrev att UW är så go och gla och urgullig mot barnen så det räcker till och är nog,så att det inte är någon fara ? Då blev man lite rädd i att den personen verkade inte inse att barnens mamma blivit dödad ,utan allt var typ frid och fröjd nu ,minns du ?
Jag är så bekymrad över lillkillen och hans mående ?Hur skall han orka vidare .....?
Och Lenas dotter som aldrig får visa sina barn i framtiden för mormor Lena som borde funnits som bredvidgående stöd när dottern blivit mor själv.Ja jag säger då det .att det här är alldeles ofattbart.
Tror inte någonting kommer bli lyckligt i den här soppan.
Tror stora sonen kommer sakna sin mor även han ,så det här kommer inte bli bra någonting utav framtiden såvida inte de fått lite utav powern som Lena hade inom sig ,orden hon gav dem om att vara självständiga och tänka fritt och att våga tro på sig själva !
Men saknaden utav att få prata med henne ,att få sitta bredvid henne och att få ta del utav hennes personlighet -den kommer bestå -i alla evighet .AMEN .
Det vore bra om människor slutade med att ta lagen i egna händer ,eller vad säger Ni ?
Stackars N*a,Est*er och Ar*n.