2019-08-25, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Just precis så var det, opportunitét, det vill säga, ett mycket speciellt tillfälle som Gärningspersonen tog i akt den kvällen, för att då kunna bringa sitt utvalda offer om livet.

Detta lyckades också med anledning av att Gärningspersonen helt enkelt sagt väntade ut exakt rätt tillfälle för att begå sin gärning.

Mvh/ @JokerⓂannen

Menar du att mördaren valde denna dag för att även göra hennes son så illa??
Å fy fan så fruktansvärt grymt!
Är detta jävulen själv?
Vem farao vill hennes lille son så illa, vad har pojken gjort för ont? Usch så äcklig kan väl ingen vara!!
Citera
2019-08-25, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det är jag också säker på och att skriken skedde med viss paus innebär att GM hade tid att besinna sig.

Tror inte denne mördare kunde besinna sig, tror att mördaren njöt av att krossa hennes knäskålar och se henne vrida sig i plågor! Idioten måste va helt sinnessjukt kall, en yrkesmördare!! Den där måste in bakom lås och bom, sanna mina ord!!
Citera
2019-08-25, 23:04
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Menar du att mördaren valde denna dag för att även göra hennes son så illa??
Å fy fan så fruktansvärt grymt!
Är detta jävulen själv?
Vem farao vill hennes lille son så illa, vad har pojken gjort för ont? Usch så äcklig kan väl ingen vara!!

Fattar ingenting utav denne mördare ?
VAD kan vara så viktigt och elakt gjort utav Lena,som gör att en person till och med,väljer ut dagen då hon skall dö ?= minste sonens födelsedag ....

Om det var otroheten så är det ju faktiskt två personers fel att TVÅ "ligger" ,för våldtagen tror jag inte SD blevutav Lena? Men han kan ju ha skyllt på henne och de personer som då inte orkade inse att han var lika skyldig som henne i den historien ,de köpte detta med hull och hår ,MEN ! Hur i h-e kunde de bortse ifrån Lenas barn ?Hur kan man vara så ond och så ego att man skiter i att tre barn mår pyton resten utav livet ?
Spelar ingen roll hur "tokig" eller "värdelös" en mamma anses vara utav folk runtomkring ,det är ens mamma och det är den man håller kär ,tro mig ! (Jag som haft en alkoholiserad mor i alla mina dar,jag älskade henne så!För att hon var min morsa!)
Så förstår inte varför i det läget Lena fick ta hela smällen ,om det nu var det som gjorde mördaren arg?
Senast redigerad av landbandy 2019-08-25 kl. 23:11.
Citera
2019-08-25, 23:04
Medlem
Citat:
Tror inte denne mördare kunde besinna sig, tror att mördaren njöt av att krossa hennes knäskålar och se henne vrida sig i plågor! Idioten måste va helt sinnessjukt kall, en yrkesmördare!! Den där måste in bakom lås och bom, sanna mina ord!!

Tror vare sig på knäskålar eller yrkesmördare. Besinninglös OK.
Citera
2019-08-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Ja som vi nu förstår så sov han i godan ro och väntade ivrigt på att vakna upp med en glad mamma vid sängkanten sjungandes ,grattandes på hans egen stora dag ,och under tiden slår någon ihjäl Lena bakom ett bullerplank ,sönder och samman .

Att göra så här mot en liten kille på 12 år är det ingen normal funtad man/kvinna som gör helt enkelt !

Jag blir så förbannad och så utom mig hur någon kan göra såhär mot en mor.
Inget vett ,ingen empati,ingen förståelse - bara ondska ....fy f-n!

Livstid x 10 .

Den GM lär garanterat få sina knäskålar sönderslagna, gång på gång resten av sitt liv, vart han än hamnar tänker jag
Citera
2019-08-25, 23:08
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Förstår piken omkring förövaren med namnet"Älg " ,men visst är det så att rådjurs skrik låter liknande en kvinnas rädsleskrik,kan jag tycka.

Men som jag redan skrivit ,tror jag att LW var där ute bakom planket ensam med förövaren/-arna och förstod att hon var mycket illa ute ,klart hon skrek utav rädsla och smärta .

Vem är så rå och elak att den kan göra så här mot en människa ?

Vilken rättighet ansåg mördaren att den hade, för att kunna göra Lena så illa ?

Man behöver egentligen inte analysera det ytterligare. Hjort är hjort.
Citera
2019-08-25, 23:08
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Just precis så var det, opportunitét, det vill säga, ett mycket speciellt tillfälle som Gärningspersonen tog i akt den kvällen, för att då kunna bringa sitt utvalda offer om livet.

Detta lyckades också med anledning av att Gärningspersonen helt enkelt sagt väntade ut exakt rätt tillfälle för att begå sin gärning.

Mvh/ @JokerⓂannen

Han kan väl ändå inte ha haft fräckheten att påstå att han ville hjälpa till att laga minstingens cache?
Jag tror förstås att det är en han.
Citera
2019-08-25, 23:11
Medlem
Citat:
VAD kan vara så viktigt och elakt gjort utav Lena,som gör att en person till och med,väljer ut dagen då hon skall dö ?= minste sonens födelsedag ....

Om det var otroheten så är det ju faktiskt två personers fel att TVÅ "ligger" ,för våldtagen tror jag inte SD blev.
Så förstår inte varför i det läget Lena fick ta hela smällen ,om det nu var det som gjorde mördaren arg?

Du menar väl inte att sonen har en annan pappa än de andra barnen?
Nä det är väl inte möjligt att SD är pappa till LW yngste son, eller någon annan för den delen? Nu måste jag väl missförstått dig?
Citera
2019-08-25, 23:16
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Du menar väl inte att sonen har en annan pappa än de andra barnen?
Nä det är väl inte möjligt att SD är pappa till LW yngste son, eller någon annan för den delen? Nu måste jag väl missförstått dig?

Nej nej ,inte alls ,UW är pappa till Lenas tre barn.
Menade att om LW mördades pga att hon enligt mördaren ansågs åstadkommit en otrohet mellan SD och HD ,så är det ju inte ens fel om två "ligger" ,e du med då ?

Mördaren borde ju ha blivit minst lika förbannad på SD då ,eller hur !?

Men det klart om det nu ÄR MGM som är gärningsmannen så har han väl inte vett att ta livet av sig själv ,eller vad tror du?

Det som jag hatar är förklaringen till att det inte skulle ske är just kommentaren att :-Tänk på mina barn ,hur skulle de må då !!??

Utan att förstå att precis SÅ mår Lenas barn NU!
Senast redigerad av landbandy 2019-08-25 kl. 23:21.
Citera
2019-08-25, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det är en bra fråga som aldrig fått ett svar. Liksom varför hundsök avbröts när sök i aktuellt område just påbörjats - mitt i sökinsatsen.

Efter att polisen på tisdagsmorgon får anmälan att LW var försvunnen eller kidnappad att då inte lyssna av 112 resp 114 14 och höra om larmsamtal inkommit som kunde sättas i samband med LW försvinnande. Då hade säkert polis haft sökinsats vid "planket". Den chaufför som ringde in på 112 eller 11414 om person på motorvägen plus då daalan som ringde 112. Det var så att daalan ännu en gång fick ringa, då till polis och berätta om skrik hen hört. Om polisen redan på tisdagen följt upp inkommande larm under måndag kväll och tisdag natt så kanske LW hittats redan inom närmsta dygnen.
Citera
2019-08-25, 23:20
Medlem
Citat:

Enligt ursprunglig plan skulle avresan till Norge ske tisdag kl 05.00 MEN flyttades i absolut sista stund (under helgen) till onsdag kl 05.00. Inte ens alla deltagare var medvetna om det (därav kom ledig dag som en överraskning för vissa).

Frågan är om GM visste detta???

Om inte var tiden oerhört knapp till avresan.

EDIT. Ändringen berodde på grabbens födelsedag.
Citera
2019-08-25, 23:22
Medlem
Citat:
Nej nej ,inte alls ,UW är pappa till Lenas tre barn.
Menade att om LW mördades pga att hon enligt mördaren ansågs åstadkommit en otrohet mellan SD och HD ,så är det ju inte ens fel om två "ligger" ,e du med då ?

Mördaren borde ju ha blivit minst lika förbannad på SD då ,eller hur !?

Ja jag insåg sen det vore omöjligt då hon fortgarqnde var gift med UW, hjärnan funkar dåligt den här tiden på dygnet. Precis och det var inte LW som var gift med någon.
Men varför vilja göra lille A så illa?
Någon hatade inte bara LW, någon hatade även hennes lille son.
Ja det är ju det jag säger, allt pekar mot HD. SD tyckte om lille A, han fixade bla hans cache!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in