Citat:
Ursprungligen postat av
SmartaMarta666
Menar du att mördaren valde denna dag för att även göra hennes son så illa??
Å fy fan så fruktansvärt grymt!
Är detta jävulen själv?
Vem farao vill hennes lille son så illa, vad har pojken gjort för ont? Usch så äcklig kan väl ingen vara!!
Fattar ingenting utav denne mördare ?
VAD kan vara så viktigt och elakt gjort utav Lena,som gör att en person till och med,väljer ut dagen då hon skall dö ?= minste sonens födelsedag ....
Om det var otroheten så är det ju faktiskt två personers fel att TVÅ "ligger" ,för våldtagen tror jag inte SD blevutav Lena? Men han kan ju ha skyllt på henne och de personer som då inte orkade inse att han var lika skyldig som henne i den historien ,de köpte detta med hull och hår ,MEN ! Hur i h-e kunde de bortse ifrån Lenas barn ?Hur kan man vara så ond och så ego att man skiter i att tre barn mår pyton resten utav livet ?
Spelar ingen roll hur "tokig" eller "värdelös" en mamma anses vara utav folk runtomkring ,det är ens mamma och det är den man håller kär ,tro mig ! (Jag som haft en alkoholiserad mor i alla mina dar,jag älskade henne så!För att hon var min morsa!)
Så förstår inte varför i det läget Lena fick ta hela smällen ,om det nu var det som gjorde mördaren arg?