2019-08-25, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Jävla idioter i denna tråd. En kvinna (eller man) ska kunna gå på krogen sprit språngande naken utan att få äckliga blattehänder på sig. Är folk så jävla grisknullade att de inte fattar att ingen jävel vill ha äckliga händer på sig?
Du är nr 714 på den pucken. Vänligen vänta, ditt joller tas strax emot av någon som bryr sig. Åtminstone försök att få till något slags originalitet när du ändå har någons uppmärksamhet.
Citera
2019-08-25, 21:09
Avstängd
Jag gör det ofta, tafsar alltså. Tycker det förvisso är härligt att känna på flickorna. Men inget går upp emot när man ser hur chockad/förvånad flickan är och när vänder sig om och väl möter min blick, hur de på en sekund omvandlas i ett genant leende. Det är härligt- men det kräver att du är en "good looking guy". Min vän som högst kan beskrivas som medioker till utseende har fått mängder av smällar och utskällningar. Jag har bara fått en smäll av de tusen tafsningar jag gjort och det var av en flickas pojkvän som fick se alltihop. Det slutade iaf med att kvinnan tog kontakt med mig via fb dagen efter och bad om ursäkt för hennes pojkväns agerande. Dröjde några dagar innan vi hade sex i bilen, en råkall vinterdags morgon.
Senast redigerad av jonte400 2019-08-25 kl. 21:12.
Citera
2019-08-25, 21:25
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glidingplaza
Gå inte på krogen utklädd till luder då. Problem solved.

Du älskar uppmärksamheten annars hade du inte kommit tillbaka efter mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Sluta utsätta dig själv för horaktiga situationer, så var det problemet löst.

Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Varför går du på krogen?
Verkar självdestruktivt om du inte vill bli tafsad på.
Ni är verkligen idioter av första klass. Call me impressed, retards.

Zitt. Det är det vanliga att tjejer inte får vara ifred pga killar som har vääldigt svårt att förstå gränser. I sin avhandling "Spelets regler - raggning & flirt på krogen" skriver Hans Andersson om män på jakt utan social kompetens.
Citera
2019-08-25, 21:29
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Jag gör det ofta, tafsar alltså. Tycker det förvisso är härligt att känna på flickorna. Men inget går upp emot när man ser hur chockad/förvånad flickan är och när vänder sig om och väl möter min blick, hur de på en sekund omvandlas i ett genant leende. Det är härligt- men det kräver att du är en "good looking guy". Min vän som högst kan beskrivas som medioker till utseende har fått mängder av smällar och utskällningar. Jag har bara fått en smäll av de tusen tafsningar jag gjort och det var av en flickas pojkvän som fick se alltihop. Det slutade iaf med att kvinnan tog kontakt med mig via fb dagen efter och bad om ursäkt för hennes pojkväns agerande. Dröjde några dagar innan vi hade sex i bilen, en råkall vinterdags morgon.
Haru nån annan rövarhistoria på lager?

Ingen vill bli tvångstafsad på av ett creep.
Citera
2019-08-25, 21:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Haru nån annan rövarhistoria på lager?

Ingen vill bli tvångstafsad på av ett creep.

Haha, tro mig, fått många kvinnor denna vägen. Men återigen du vara en "good looking guy" och inte Eskil Erlandssson, för då ligger du illa till.

Ser du bra så förknippas du inte som Creep. Good looking är en symbol såväl för fysisk och psykisk hälsa
Citera
2019-08-25, 21:42
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Haha, tro mig, fått många kvinnor denna vägen. Men återigen du vara en "good looking guy" och inte Eskil Erlandssson, för då ligger du illa till.

Ser du bra så förknippas du inte som Creep. Good looking är en symbol såväl för fysisk och psykisk hälsa
Vet inte vad det är för skadade och desperata fyllon du drar hem men vanliga tjejer diggar inte sliskiga tafsare. Inte heller killar med lite vett. Vi tycker att ni är skabbiga och förtjänar stryk.

Såna som du är ett jäkla stort problem för kvinnor, därav, metoo.
Citera
2019-08-25, 21:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Vet inte vad det är för skadade och desperata fyllon du drar hem men vanliga tjejer diggar inte sliskiga tafsare. Inte heller killar med lite vett. Vi tycker att ni är skabbiga och förtjänar stryk.

Såna som du är ett jäkla stort problem för kvinnor, därav, metoo.

Absolut inga WT eller fyllon. Finns inget mer avtändande än dessa grupper. Jag gillar spelet och vinner nästan jämt, men inget kul om du vet att det är garanterad vinst som i ovannämnda grupper.

Du måste förstå en sak, good looking guy och äkta bad boys, de kan föra sig nästan precis hur som helst. De omfattas inte av samma regler som övriga män. Har du inte lärt dig det än?
Citera
2019-08-25, 21:48
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
TS twist kommer nog snart. "Jag är kille. Ni är trångsynta!" och sen ett utlägg om #metoo, feminism och den varma sommaren 2018.

Haha mycket bra
Citera
2019-08-25, 21:55
Medlem
lemonzhellos avatar
Ts - som enligt sin trådhistorik är flata - får väl hålla sig till krogar som frekventeras av just flator.

Eller är det jobbigt att tafsas på då också? Jag undrar verkligen.
Citera
2019-08-25, 22:47
Bannlyst
Det har hänt en handfull gånger att folk tafsat i publikhavet på spelningar men jag har aldrig blivit tafsad på (mot min uttryckliga vilja) på en krog/pub/klubb/svartklubb. Vad går du ut på för typ av ställen?
Senast redigerad av uniktanvandarnamn 2019-08-25 kl. 22:48. Anledning: Stavfel
Citera
2019-08-25, 23:07
Avslutad
När jag menar tafsa, menar jag inte att någon råkar nudda mig. Och ni som säger att jag bara ska hålla mig borta. Då är ni helt enkelt ok med att folk beter sig som svin, tjejerna ska dra inte dem. Nej det är dem som missköter sig som inte ska gå dit.
Citera
2019-08-25, 23:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lemonzhello
Ts - som enligt sin trådhistorik är flata - får väl hålla sig till krogar som frekventeras av just flator.

Eller är det jobbigt att tafsas på då också? Jag undrar verkligen.
Det är alltid jobbigt att bli tafsad på oavsett kön. Men när jag är ute med en dejt händer det till och med på oss båda. Och i småstäder finns inte flatklubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in