2019-08-25, 18:28
Medlem
Basebands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glidingplaza
Frågan är väl var din pappa har varit, han stack väl när han insåg att din morsa var på smällen. Varje gång man kritiserar kvinnor eller låter de ta ansvar för sitt beteende så kommer mammaspojkar som du in med er kvinnodyrkan. Hålla kvinnor till svars för sitt beteende, oh nej, vi är muslimer.

Är man muslim om man låter kvinnor ta eget ansvar så är jag väl muslim då.

Så du brukar tafsa på alla kvinnor som du anser inte klär sig propert haha? Fräscht och civiliserat herr glidingplaza
Citera
2019-08-25, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Så du brukar tafsa på alla kvinnor som du anser inte klär sig propert haha? Fräscht och civiliserat herr glidingplaza

Det skrev jag inte. Skrev bara att ett visst beteende riskerar ett visst utfall, om man inte vill ha utfallet så ska man undvika beteendet. Det är som att säga till en rökare att ge fan i att röka om personen är rädd för cancer eller att sluta begå brott om personen inte vill hamna i fängelse.

"MEN KVINNOR SKA KUNNA GÅ RUNT PÅ KROGEN UTAN ATT BLI TAFSADE!" ja, men det är skillnad på idealsamhället och hur verkligheten verkligen ser ut.

Jag ska kunna gå runt naken med rolexklockor igenom Rinkeby utan att bli rånad, det innebär inte att jag kan i verkligheten så jag går inte runt med rolexklockor naken i Rinkeby.

Aldrig tafsat på främmande kvinnor, förstår inte grejen.
Citera
2019-08-25, 18:42
Medlem
Basebands avatar
Citat:

Aa okej. Tycker bara det är tråkigt att man ska acceptera att män är djur som kommer tafsa eller till och med våldta när det hos det motsatta könet blir lite för välklätt. Men å andra sidan, vi är alla djur (åsyftar samtliga människor). Vissa mer primitiva än andra, och det vore naivt och dessutom osannolikt att förvänta sig att alla andra människor hänger med på vad man nu anser är en rimlig värdering.
Citera
2019-08-25, 18:42
Medlem
Citat:
Det skrev jag inte. Skrev bara att ett visst beteende riskerar ett visst utfall, om man inte vill ha utfallet så ska man undvika beteendet. Det är som att säga till en rökare att ge fan i att röka om personen är rädd för cancer eller att sluta begå brott om personen inte vill hamna i fängelse.

"MEN KVINNOR SKA KUNNA GÅ RUNT PÅ KROGEN UTAN ATT BLI TAFSADE!" ja, men det är skillnad på idealsamhället och hur verkligheten verkligen ser ut.

Jag ska kunna gå runt naken med rolexklockor igenom Rinkeby utan att bli rånad, det innebär inte att jag kan i verkligheten så jag går inte runt med rolexklockor naken i Rinkeby.

+1.

De enda som inte verkar förstå att verkligheten är vad den är och det är bara att acceptera är kvinnor.
Citera
2019-08-25, 18:44
Medlem
Sluta med att gå ut på krogen (stanna hemma) = problemet löst.
Citera
2019-08-25, 18:47
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tråden fylls utav muslimer på direkten.
Inte muslimer. Snarare för gamla incels som sitter fast i nån håla med en överviktig fru. Att tafsa på en ung tjej är deras våta dröm. I sin frustration skriker dom luder och hora. Bitterheten och avundsjukan lyser igenom och budskapet är stanna hemma, precis som vi tvingas göra. Har du cam btw?
Citera
2019-08-25, 18:49
Medlem
Treantprotectors avatar
Citat:
Aa okej. Tycker bara det är tråkigt att man ska acceptera att män är djur som kommer tafsa eller till och med våldta när det hos det motsatta könet blir lite för välklätt. Men å andra sidan, vi är alla djur (åsyftar samtliga människor). Vissa mer primitiva än andra, och det vore naivt och dessutom osannolikt att förvänta sig att alla andra människor hänger med på vad man nu anser är en rimlig värdering.

Vilken skev människosyn de har, men visst ser de sig som djur så gör det mig inget om de blir behandlade som lägre stående varelser. Hoppas de blir våldtagna (av människor).
Senast redigerad av Treantprotector 2019-08-25 kl. 18:51.
Citera
2019-08-25, 18:49
Medlem
Citat:

Det handlar inte bara om att vi är djur. På krogen rör sig allt möjligt bottenskrap som dessutom är drogpåverkade (alkohol) och att klä sig närmaste naket är som att hälla bensin på en eld. Det är verkligheten, en del har svårt att acceptera den.

Verkligheten har inte råd med värderingar och ideal. Verkligheten är, medan värderingar och ideal är något man strävar efter.
Citera
2019-08-25, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Inte muslimer. Snarare för gamla incels som sitter fast i nån håla med en överviktig fru. Att tafsa på en ung tjej är deras våta dröm. I sin frustration skriker dom luder och hora. Bitterheten och avundsjukan lyser igenom och budskapet är stanna hemma, precis som vi tvingas göra. Har du cam btw?

Incels är väl snarare de som viskar söta lögner istället för bittra sanningen för att få chans på kvinnor. Ganska patetiskt att män står så långt ned på köttmarknaden att de blir tvungna att hacka på de som har mindre sex än de själva. Ja, du är en sådan lyckad man som lyckas ha sex två gånger i veckan, riktiga alfa är du.

I verkligheten en fjolla, som leker alfa på nätet.
Citera
2019-08-25, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
You sneaky bastard... Ditt inlägg går nog över huvudet på de flesta. Jag bugar mig av respekt.
Citera
2019-08-25, 20:15
Medlem
Juggernawts avatar
Jävla idioter i denna tråd. En kvinna (eller man) ska kunna gå på krogen sprit språngande naken utan att få äckliga blattehänder på sig. Är folk så jävla grisknullade att de inte fattar att ingen jävel vill ha äckliga händer på sig?
Citera
2019-08-25, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zitt
Alltså är det bara jag som aldrig har varit på krogen utan att blivit tafsad på?
Det beror på vad du definera som tafsande och vilken ålder du är i.
Menar du att du blir berörd av någon annan person så skulle jag säga att besöker man en välfylld krog så kommer man oftast att stöta emot någon och att man nuddar någon annans kropp med sin egen.
Är det mer ett medvetet försök att beröra din kropp är du nog lite yngre jag upplevde samma sak när jag besökte dansrestuaranger på 80talet dock sällan i modern tid, men jag är man född på 60talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in