2019-08-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Misstolka inte ÖHH som att vi sjöng på skånska, lätt gjort.

Just det. Jag glömde tillochmed fem minuters ÖÖÖÖH i listan.

Det märks att universiteten drar igång snart. Ni hade en liten sjungande kärna.
Citera
2019-08-25, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Era ljudtoppar var:
Ramsa bajtad från Malmö
Ramsa bajtad från Malmö
Efter ni brände julgranars flagga
Efter 1-0
Efter matchen

Ni är långt efter både aik och Hammarby.

Jag förstår att du är besviken men att inte kunna säga läktarkampen var jämn eller att vi skulle vara långt efter Hammarby och AIK pga denna insats kanske man bör lugna ner sig. Många från ert håll har redan givit oss en hel del beröm och det var inte något lag som sjöng ut de andra.
Citera
2019-08-25, 20:31
Medlem
Lite nyfiken på historien bakom flaggan som brändes. Enligt folk på internet är det en flagga som snoddes av Peking under guldmatchen 2017 och som nu två år senare dyker upp hos Djurgården.
Citera
2019-08-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Jag förstår att du är besviken men att inte kunna säga läktarkampen var jämn eller att vi skulle vara långt efter Hammarby och AIK pga denna insats kanske man bör lugna ner sig. Många från ert håll har redan givit oss en hel del beröm och det var inte något lag som sjöng ut de andra.

Tolka mig rätt, Ni var bra. Men 2000-pers-bra? Verkligen inte. Förväntade mig mer med tanke på hur ni krigat på sociala medier...

Som sagt, det märks att universiteten (Lund och Köpenhamn) drar igång i veckan.
Citera
2019-08-25, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Lite nyfiken på historien bakom flaggan som brändes. Enligt folk på internet är det en flagga som snoddes av Peking under guldmatchen 2017 och som nu två år senare dyker upp hos Djurgården.

Det stämmer. Den plockades i Norrköping 2017 när planen stormades. Kul och spännande att djurgården fick tag på den.
Citera
2019-08-25, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891

Jag får faktiskt hålla med J.G.R. Jag satt ovanför er klack och topparna var helt fantastiska men som han sa, ni kom med 2000 pers., man hade väntat sig mer. Speciellt när ni bytte ut den grymma sången mot brölet. Tyckte det sänkte hela intrycket tyvärr, annars har ni varit lätt bäst hittills av de som besökt Stadion i år.
Citera
2019-08-25, 20:38
Medlem
Citat:
Just det. Jag glömde tillochmed fem minuters ÖÖÖÖH i listan.

Det märks att universiteten drar igång snart. Ni hade en liten sjungande kärna.
Nu är du elak, det måste varit minst sju minuter??
Citera
2019-08-25, 20:42
Medlem
Komiskt med malmöiter som själva aldrig presterat i Stockholm, iaf mot Djurgården.
Citera
2019-08-25, 20:45
Medlem
Citat:
Tolka mig rätt, Ni var bra. Men 2000-pers-bra? Verkligen inte. Förväntade mig mer med tanke på hur ni krigat på sociala medier...

Som sagt, det märks att universiteten (Lund och Köpenhamn) drar igång i veckan.

Vi lät ju nyss som 200 så hur ska du ha det ? Det är inte alltid det är rätt folk som är på plats. Bara för det är 2000 på plats betyder inte det att alla är klackfolk. Sedan var ni 21000 på plats så är ju rätt bra för vår sida om det var jämt.
Citera
2019-08-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Jag får faktiskt hålla med J.G.R. Jag satt ovanför er klack och topparna var helt fantastiska men som han sa, ni kom med 2000 pers., man hade väntat sig mer. Speciellt när ni bytte ut den grymma sången mot brölet. Tyckte det sänkte hela intrycket tyvärr, annars har ni varit lätt bäst hittills av de som besökt Stadion i år.

Jag personligen gillade inte brölet och det är många ramsor nu när man kommit upp i åldern som man helst undviker. Att hävda att AIK och Bajen skulle vara ljusår bättre oss efter denna insats är dock rätt magstarkt. Vi har varit otroligt bra på läktaren iår ( förutan Göteborg hemma som är det sämsta vi presterat mot en storklubb). Återigen en bra topmatch!
Citera
2019-08-25, 21:15
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Era ljudtoppar var:
Ramsa bajtad från Malmö
Ramsa bajtad från Malmö
Efter 1-0
Efter matchen

Vilka ramsor är bajtade från gröthals? Brölet eller?
Citera
2019-08-25, 21:25
Medlem
Citat:
Era ljudtoppar var:
Ramsa bajtad från Malmö
Ramsa bajtad från Malmö
Efter 1-0
Efter matchen

Haha det är klart att en malmöit föredrar sin syskonförening Hammarby före Djurgården

MVH Serieledarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in