2019-08-25, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medimera
Men skriken pågick inte länge. Enligt Dalaan kom de stötvis under några minuter.
Här har ni byggt upp en trådsanning.
De blir bara värre och värre.

Nej det är väl ingen som skrivit att det var ett konstant skrikande, utan uppehåll? Vem har gjort det i så fall?
Du har svarat mig men du skriver NI, vem/vilka syftar du på egentligen?
Senast redigerad av SmartaMarta666 2019-08-25 kl. 16:36.
Citera
2019-08-25, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Om LW hann skrika så skrek hon givetvis av en blandning av smärta skräck och hopp om hjälp men eftrsom skriken pågick så länge är det möjligt att GM också skrek ut djupt liggande ursinnigt hat?

Det fetade Marta
Citera
2019-08-25, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medimera
Det fetade Marta

Ja de pågick länge men jag skrev inte konstant utan uppehåll. Tycker du är tramsig faktiskt!
Citera
2019-08-25, 17:26
Medlem
Motiv svartsjuka!!
Jag är inte det minsta övertygad att LW hade någon ny man i sitt liv, jag ser inte heller att SD skulle ha ett annat motiv heller!
Jag tror att SD och LW var lika mycket kära i varann!

Jag tror att han kan haft svårt att lämna HD pga hennes instabila mående, det tror jag fanns redan där innan han inledde en relation med LW.
Jag tror att SD kan varit rädd för HD, att hon kan ha hotat med mycket obehagliga saker.
Hade SD velat mörda någon så tänker jag att det hade blivit HD. Därför tror jag inte att SD är mördaren.

Ingen behöver förstå mitt resonemang, jag har ändå rätten att få tro på att SD är oskyldig.
Ju mer ni tjafsar emot desto mer övertygad blir jag på att ni själva tvivlar på att SD är skyldig!

Det är ingen tävling, eller är det kanske just det är för många av er här att ni slår vad om pengar?
I så fall får ni hoppas att ni har rätt, för mig spelar det ingen som helst roll vem som har rätt.
Jag hoppas endast på att rätt GM hittas för LW skull så hon får upprättelse!!
Senast redigerad av SmartaMarta666 2019-08-25 kl. 17:29.
Citera
2019-08-25, 17:27
Medlem
Blessedfruits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Visste LWs barn om förhållandet med SD?

Visste hennes föräldrar om det?

Jag vet inte. Jag känner inte barnen. Jag har visserligen haft kontakt med lenas mamma, men har inte frågat.
Citera
2019-08-25, 17:35
Medlem
landbandys avatar
Det är så lågt att ta livet utav LW.Hennes inre styrka , hennes vilja och envishet . Att bli så förnedrad i sina sista andetag är för j-gt.
Att vara i sådan nedtryckt situation , kränkt och utsatt...
Är det verkligen så illa hon skulle få bli behandlad ?
Skamligt gjort ....
Senast redigerad av landbandy 2019-08-25 kl. 17:55.
Citera
2019-08-25, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
👤Skall det verkligen vara så otroligt svårt att kunna förstå en mycket enkel och tidigare ställd fråga, trots alla iterationer som nu gjorts av mig ifrån min sida ?

1: ) Det handlar inte om @dalaan's trovärdighet vad anbelangar varken skriken, eller av vederbörande tidigare angivna tider här inom tråden. 🕚23:28➖🕚23:29 och från och med klockan 🕚23:30 /

2: ) Det handlar inte heller härtill sagt, om min trovärdighet, det handlar istället om Lena Wesström's emanerande skrik och angående de tre olika approximativa tiderna här ovan sett.

3: ) Det handlar vidare sagt inte, om @dalaan's och då vid den aktuella tidpunkten hade hört människo-skrik eller inte, utan frågan gällde endast och enligt nedan följande ställd,

👤Var det verkligen Lena Wesström's skrik och som från henne då emanerade gällande dessa tider här ovan sett ❔ ...... eller ❕ ...... var, de då aktuella skriken emanerande ifrån en någon helt annan person ❔

Mvh/ @JokerMannen

Ja, det vore långsökt om någon annan skulle ha blivit misshandlad/mördad vid den tiden, i det området. Vi har inte heller hört om något sådant. Det var dödsskrik, inte vanliga ungdomsvrål.
Citera
2019-08-25, 17:50
Medlem
Citat:
Om LW hann skrika så skrek hon givetvis av en blandning av smärta skräck och hopp om hjälp men eftrsom skriken pågick så länge, är det möjligt att GM också skrek ut djupt liggande ursinnigt hat?

God kväll på sig @SmartaMarta666

Nu vill jag att du riktigt ordentligt stannar upp och sedan tänker efter mycket noggrant, innan du bestämmer dig för att svara.

🙏💭 Låt oss tills vidare kalla detta för ett litet tanke-experiment 🙏💭

Om det nu verkligen visade sig att Lena Wesström befann sig inom sin bostadsrätt klockan 🕚23:30, och under den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018 ..... och där inom bostadsrätten var i kontakt med en person under ett antalet då pågående minuter ...... och då följer frågan per automatik här nedan sett.

🆘🔊❗❗❗ Vem, eller vilken person, var det då som lät sina skrik emanera klockan 🕚23:30 ❔

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-08-25, 17:58
Medlem
landbandys avatar
Vet att rådjur låter som en våldtagen kvinna när de skriker ( gör läten ) , inte för att jag hört en kvinna som våldtas men har hört rådjurens läten och då tror man att en kvinna blir utsatt för något , låter riktigt läskigt faktiskt .
Citera
2019-08-25, 18:02
Medlem
Citat:
Motiv svartsjuka!!
Jag är inte det minsta övertygad att LW hade någon ny man i sitt liv, jag ser inte heller att SD skulle ha ett annat motiv heller!
Jag tror att SD och LW var lika mycket kära i varann!

Jag tror att han kan haft svårt att lämna HD pga hennes instabila mående, det tror jag fanns redan där innan han inledde en relation med LW.
Jag tror att SD kan varit rädd för HD, att hon kan ha hotat med mycket obehagliga saker.
Hade SD velat mörda någon så tänker jag att det hade blivit HD. Därför tror jag inte att SD är mördaren.

Ingen behöver förstå mitt resonemang, jag har ändå rätten att få tro på att SD är oskyldig.
Ju mer ni tjafsar emot desto mer övertygad blir jag på att ni själva tvivlar på att SD är skyldig!

Det är ingen tävling, eller är det kanske just det är för många av er här att ni slår vad om pengar?
I så fall får ni hoppas att ni har rätt, för mig spelar det ingen som helst roll vem som har rätt.
Jag hoppas endast på att rätt GM hittas för LW skull så hon får upprättelse!!

MGM kan ha trott att en person som BO skulle åka till Norge med var en rival. Det var han inte eftersom han inte "klaffade" med BO, enligt uppgift i tråden. Om det stämmer som MV (i princip) sagt, att MGM i digital kontakt krävt att BO skulle ställa in resan till Norge och hon vägrat så kan det vara ett motiv till mordet. Fast inte enbart, man kan misstänka att det blev toppen på berget.
Citera
2019-08-25, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Ja, det vore långsökt om någon annan skulle ha blivit misshandlad/mördad vid den tiden, i det området. Vi har inte heller hört om något sådant. Det var dödsskrik, inte vanliga ungdomsvrål.

Det handlar inte om att någon skulle ha blivit misshandlad vid klockan 🕚23:30-tiden.

Det handlar inte heller om att någon skulle ha blivit mördad vid klockan 🕚23:30-tiden.

Det handlar om Lena Wesström och var hon befann sig den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018 och vid klockan 🕚23:30.

Därför inkluderar frågan följande sagt, var det verkligen Lena Wesström som lät sina skrik emanera klockan 🕚23:30 ❔

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-08-25, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Det är så lågt att ta livet utav LW.Hennes inre styrka , hennes vilja och envishet . Att bli så förnedrad i sina sista andetag är för j-gt.
Att vara i sådan nedtryckt situation , kränkt och utsatt...
Är det verkligen så illa hon skulle få bli behandlad ?
Skamligt gjort ....

Jag ser det som att GM förnedrat sig själv genom att sjunka så lågt som han gjorde. En parasit, en nolla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in