Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Så motivet SD hade ett kontroll/svartsjukeproblem och att han därför har mördat LW, det finns inte?
Mitt tips är att det är polisens huvudtes, detta med anledning av det som framkommit i förhör och de tidigare anmälningarna. Säkert finns det annan teknisk bevisning som stärker denna teori.
Din tanke är alltså att om SD skulle vara skyldig, då är det av den anledningen att LW varit ett hot, hon var besatt av SD och kunde inte släppa taget?
Då frågar jag mig, varför anmälde inte han henne?
Med tanke på hennes anmälningar och förstört äktenskap.
Han kunde ju ha inte bara förlorat sin hustru, utan även jobbet.
Han väljer istället att mörda henne utan att först vända sig till polisen?
Han borde ha haft all världens möjlighet att motanmäla när han satt på förhör.
Du behöver inte förstå hur jag resonerar..jag måste inte tänka som dig och inte du som mig heller.........!!!
Jag kan inte se SD svartsjuka!
Jag har inte sett något än, som tyder på att LW hade en ny kärlek, det tror jag är en trådsanning..............!!!
Men jag ser däremot motivet svartsjuka hos HD, så hur du får det till att jag bortser från polisens tes om svartsjuka, det kan jag inte se alls............!!!
Men det är de facto intressant att du hellre ifrågasätter mig och mitt resonemang än ifrågasätter uppgifterna i denna motsägelsefulla tråd.
Jag utgår också ifrån att GM medverkat/r själv i tråden och påverkat många åt vilket håll strömmen ska gå...
Och det är ju inte svårt heller eftersom det enligt polisen är SD som är MGM.
Är det fel GM så har mördaren haft bra draghjälp av det, i just denna tråd.
Nu var det den långa tiden och att SD är på fri fot, som fick mig att tänka utanför boxen och därmed såg jag något annat. Får jag det?
Det här är ingen tävling, det spelar ingen roll vem som har rätt.
Det viktigaste är att de hittar rätt GM och får denna dömd utan minsta tvivel, inte sant??