2016-06-29, 16:22
Medlem
Jaecps avatar
Någon som vet hur han dog?
Citera
2016-06-29, 16:40
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Han är tydligen dyslektiker.
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle23087058.ab
Citera
2016-09-02, 17:18
Medlem
Matias Varela verkar tro att han kan få vem han vill bara för att han var med i snabba cash Han försökte få en träff med min tjej fast att han hade flickvän. Han frågade även henne om nakenbilder osv. Han verkar ha höga tankar om sig själv.
Citera
2017-10-30, 20:21
Medlem
imcereals avatar
Bumpar denna tråd som jag brukade följa back in the day.

Vet inte mycket om hur denne dude lever sitt liv nu, men jag jobbade på samma produktioner/kring honom en del runt åren efter att denna tråd skapades.

Vet bara att han då var ett as med enorm hybris och ordentligt dåligt ölsinne. Och detta hörde man från flera håll.

Minns själv en gång då vi var på en jobbfest tillsammans, jag tilltalade honom och han sneade till och beskrev hur jag var den lägst stående i hierarkin på hela produktionen. Jag hade verkligen ingen nämnvärd titel i produktionen och fann mig i det, men när han märkte att det inte tog hotade han att slå in ansiktet på mig. Då var hans ögon plötsligt svarta och hatiska och han beordrade mig att gå till andra änden av balkongen ”och stanna där”. Vilket jag gjorde.

Aldrig känt mig så förminskad som jag gjorde då när jag stod där, som Emil i Lönneberga, innan jag vände på klacken och gick hem.

Och då är jag ändå en man och var då i vuxen ålder.

För mig blev det hela mest en ”cool grej att dra på förfester”, men kan tänka mig att upplevelsen inte är detsamma för tjejerna bakåt i tråden...
Citera
2017-10-30, 20:26
Medlem
Han är med i senaste säsongen av Narcos på Netflix. Spelar säkerhetschef hos Cali-kartellen. Ganska stor roll och han gör det bra, det får man ge honom.
Citera
2018-11-28, 14:43
Medlem
Ska bli pappa igen enligt Aftonbladet.
Citera
2018-11-28, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imcereal

Vet inte mycket om hur denne dude lever sitt liv nu, men jag jobbade på samma produktioner/kring honom en del runt åren efter att denna tråd skapades.

Vet bara att han då var ett as med enorm hybris och ordentligt dåligt ölsinne. Och detta hörde man från flera håll.

Minns själv en gång då vi var på en jobbfest tillsammans, jag tilltalade honom och han sneade till och beskrev hur jag var den lägst stående i hierarkin på hela produktionen. Jag hade verkligen ingen nämnvärd titel i produktionen och fann mig i det, men när han märkte att det inte tog hotade han att slå in ansiktet på mig. Då var hans ögon plötsligt svarta och hatiska och han beordrade mig att gå till andra änden av balkongen ”och stanna där”. Vilket jag gjorde.

Aldrig känt mig så förminskad som jag gjorde då när jag stod där, som Emil i Lönneberga, innan jag vände på klacken och gick hem.

För mig blev det hela mest en ”cool grej att dra på förfester”, men kan tänka mig att upplevelsen inte är detsamma för tjejerna bakåt i tråden...
Stå upp för dig själv för fan. Ovärdigt att låta sig bli behandlad på det sättet av en 150 cm lång mupp som är "känd" för att ha medverkat i ett par skräpfilmer.

Tönten ser dessutom ut att ha downs syndrom.
Citera
2019-08-25, 16:58
Bannlyst
Hur kan Varela spela Johan Persson i 438 Dagar? Han är ju latino medan Persson är vit. I en biopic ska ju rätt vara rätt
Senast redigerad av SlowScarecrow 2019-08-25 kl. 17:03.
Citera
2019-09-10, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Hur kan Varela spela Johan Persson i 438 Dagar? Han är ju latino medan Persson är vit. I en biopic ska ju rätt vara rätt

Varela är inte latino. Har du sett Johan Persson? Dem är ju inte helt olik.
Senast redigerad av Carro85 2019-09-10 kl. 12:12. Anledning: Glömde frågetecken.
Citera
2019-09-10, 12:50
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imcereal

Du är en vuxen man men lät honom behandla dig som en liten hora? Den lilla korta tönten cuckade dig.
har du noll heder och självrespekt?
Citera
2019-09-23, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carro85
Varela är inte latino. Har du sett Johan Persson? Dem är ju inte helt olik.

Han är visst latino, det fungerar som ett samlingsbegrepp.
Citera
2019-09-25, 00:27
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Han är visst latino, det fungerar som ett samlingsbegrepp.
Nej. Latino är en förkortning på latinamerikan.
Varela är halvspanjor/halvkambodjan. Därav "latinoutseendet".

https://www.diariodearousa.com/artic...102007589.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in