2019-08-25, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Många barn där. Kan nog vara några av BO. Märkligt leende han har på vartenda foto. Har jobbat på någon sorts öppen förskola i Piteå som jag tolkar det hela.

Vet vem personen är han har inte jobbat på någon förskola eller sjukhus och det är rätt person som nämns på Facebook länken
Citera
2019-08-25, 10:41
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edde77
Vet vem personen är han har inte jobbat på någon förskola eller sjukhus och det är rätt person som nämns på Facebook länken

Bra förstainlägg, har du mer info?
Han har ju redan erkänt sig skyldig till mycket och åtaletr ju ett tiotal punkter för grova våldtäkter på barn. Så du sprider ju ingen fakta om en oskyldigt åtalad.

Mvh
Citera
2019-08-25, 10:56
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnumjr
Fyfan vad äckligt. Förstår inte hur man kan begå ett sådan brott, det är så jävla hemskt och vidrigt.

Vag säger alla flashbackare nu? Ska vi skylla på invandrarna, är det invandrarnas fel?

GM Patrik Johansson, hade kunna gissa det i sömnen, typiskt svenskt vidrigt beteenden, barnvåldtäkt och pedofiler.

Vem ska man rösta på för att få ut packet? SD? M? Det borde vara dödstraff på en horunge som förgriper sig på ett barn.
Du menar alltså att bara svenskar kan begår brottet barnvåldtäkt, för hos muslimer och MENA är det lagligt och anses gott uppförande. Ännu bättre är det om man faktiskt köper barnet man tänker knulla regelbundet för ett par tre getter och sen gifter man sig med flickan så hon måste dödas om hon försöker lämna en.

Eller det var inte det du syftade på när du försökte vara lite spydig?
Citera
2019-08-25, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edde77

Nej men han går i en grupp på en öppen förskola där föräldrar är med sina barn. Tydligen ska han ha tappat vårdnaden om sitt första barn. Säger en som pratat med hans nuvarande flickvän
Citera
2019-08-25, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meadowbrook
Haha fan vad 102% ger känslan av att personen inte är helt säker

Haha fan, och jag som bara ville ge skenet av att jag var dödssäker!!
Citera
2019-08-25, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocco245
Nej men han går i en grupp på en öppen förskola där föräldrar är med sina barn. Tydligen ska han ha tappat vårdnaden om sitt första barn. Säger en som pratat med hans nuvarande flickvän

Han har aldrig haft vårdnaden om sitt första barn med tanke på hur barnet blev till............ Och han får bara träffa barnet med soc, som jag förstått det.
Citera
2019-08-25, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakjavel
Han har aldrig haft vårdnaden om sitt första barn med tanke på hur barnet blev till............ Och han får bara träffa barnet med soc, som jag förstått det.

Hur kom det barnet till då? Barnet är ju typ 10år
Citera
2019-08-26, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasilevo
Ansökan om stämning, B 855-19, Luleå tingsrätt
https://docdro.id/M6kS334

Går det att hitta stämningen om våldtäkt som det står om i tidningen som samma person åtalas för ?
Citera
2019-08-26, 19:49
Medlem
Försökte beställa fupen från Luleå tr fick det här svaret.

"Förundersökningsprotokoll (23:18) Sekretess enligt OSL 35:12; enligt rådmannens bedömning är det ogörligt att maskera dokumentet så att det blir möjligt att lämna ut. Handlingen kan således inte lämnas ut, ens i maskerat skick"
Citera
2019-08-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocco245
Hur kom det barnet till då? Barnet är ju typ 10år

Barnet är inte 10 år! Barnet är runt 5-6 år. Pa*rik ska ha våldtagit kvinnan som är mamman till barnet medans hon sov/låg däckad.
Citera
2019-08-26, 23:56
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16yrold
Försökte beställa fupen från Luleå tr fick det här svaret.

"Förundersökningsprotokoll (23:18) Sekretess enligt OSL 35:12; enligt rådmannens bedömning är det ogörligt att maskera dokumentet så att det blir möjligt att lämna ut. Handlingen kan således inte lämnas ut, ens i maskerat skick"

Oj, det var ovanligt. Men förmodligen för att det mesta materialet är bilder och annat som rör barn.
Citera
2019-08-27, 08:37
Citat:
Ursprungligen postat av Krakjavel
Barnet är inte 10 år! Barnet är runt 5-6 år. Pa*rik ska ha våldtagit kvinnan som är mamman till barnet medans hon sov/låg däckad.
Fy fan.

Barnet: Mamma, hur blev jag till? Kom jag med storken?

Mamman:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in